Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)'s avonds kom ik tussen 6 en half 7 thuis, eerst eten en opfrissen: sportschool sluit om 21.30, en ik moet er 's ochtends weer uit om 5.30!willem 2 zei:Ik zou als ik jou was dan toch 1 of 2 keer per week blijven trainen, ik zou het zonde vinden als ik mijn kracht zou verliezen waar ik zo lang voor getraind heb.
Of is 1 of 2 keer per week ook niet mogelijk voor jou?

)
klusmier zei:dat mijn kracht wegvalt is niet aan de orde, die kracht blijft er wel in ( na 8 jaar stilstand binnen 1 maand weer op 90 %)
Ja maar Klusmier als je nu weer 8 jaar wacht voordat je weer gaat trainen dan zal je het niet meer redden om binnen een maand op 90% te komen.
Dan ga je vervallen in het fitness trainen geloof mij maar.
willem 2 zei:ik ben ook echt niet zo gek dat ik weer zolang ga wachten; met een contract in zicht heb ik ook meer vrijheid: auto van de zaak, eigen tijd indelen , enz.klusmier zei:dat mijn kracht wegvalt is niet aan de orde, die kracht blijft er wel in ( na 8 jaar stilstand binnen 1 maand weer op 90 %)
Ja maar Klusmier als je nu weer 8 jaar wacht voordat je weer gaat trainen dan zal je het niet meer redden om binnen een maand op 90% te komen.
Dan ga je vervallen in het fitness trainen geloof mij maar.
dat trainen komt wel, gelukkig ben ik een echte PL, dus schijt aan vermoeidheid/ ziek-zwak-misselijk...
zodra ik dat ijzer weer ruik en proef, ga ik er weer voor: niet voor wedstrijden maar puur mijn eigen grenzen verleggen, en verleggen, en verleggen, en..............![]()
![]()