XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
500 postjes, nu de training nog..........

dat typen gaat makkelijker als deadliften en squaten, al heb je van powerliften wel meer genoegdoening!!:D :D

Haha moest ik evenveel heffen als ik post ... :D

750 postjes, dat totaal haal ik nimmer met powerliften!!

gij wel he Dries? 800+ was het toch?

medio volgende week ga ik waarschijnlijk weer serieus aan t trainen, gelukkig heb ik zeer weinig last van verval zodat ik al snel mijn oude schema weer kan oppakken ( eind 2005 totaal van 450??;) )

zal een keer tijd worden:D

Van 24 juni geleden dat je getraind hebt btw .... ??? :eek:

geen probleem voor een echte PLer, toch??:D :D

ben teveel in mijn werk opgegaan, krijg per september contract, word dan leidinggevende!;)

( dus moet je wel even laten zien dat je wat in je mars hebt- helaas ten koste van training:o )

Ik zou als ik jou was dan toch 1 of 2 keer per week blijven trainen, ik zou het zonde vinden als ik mijn kracht zou verliezen waar ik zo lang voor getraind heb.
Of is 1 of 2 keer per week ook niet mogelijk voor jou?

willem 2 zei:
Ik zou als ik jou was dan toch 1 of 2 keer per week blijven trainen, ik zou het zonde vinden als ik mijn kracht zou verliezen waar ik zo lang voor getraind heb.
Of is 1 of 2 keer per week ook niet mogelijk voor jou?
's avonds kom ik tussen 6 en half 7 thuis, eerst eten en opfrissen: sportschool sluit om 21.30, en ik moet er 's ochtends weer uit om 5.30!:o

Ja dan wordt het heel moeilijk idd, misschien zaterdags of zondags trainen maar dan moet je ook maar net een sportschool hebben die dan open is.
Bij ons zaterdags open van 10 tot 12 uur s"morgens en zondags dicht, en door de weeks tussen 12 en 1600 dicht ivm zg zomertijd, het wordt er allemaal niet beter op vind ik.

Maak je niet dik........die kracht heb je zo terug.....duurde 2 maanden bij mij ongeveer en het meeste is nu terug.

dat mijn kracht wegvalt is niet aan de orde, die kracht blijft er wel in ( na 8 jaar stilstand binnen 1 maand weer op 90 %:D )

nee het is de discipline die wegvalt, ik heb geen vaste trainingspartner, dus ik moet het van mijn zelfdiscipline hebben: dat valt dan een beetje tegen na een maand/2 maand nietsdoen.............:o

Het lijkt me juist dat je dan weer extra veel zin hebt om te trainen!
Als ik een week stilsta begint het al te knagen en krijg ik haast een schuldgevoel dat ik niet train, dus zet dan die knop om als je er weer aan toe bent!

klusmier zei:
dat mijn kracht wegvalt is niet aan de orde, die kracht blijft er wel in ( na 8 jaar stilstand binnen 1 maand weer op 90 %:D )

Ja maar Klusmier als je nu weer 8 jaar wacht voordat je weer gaat trainen dan zal je het niet meer redden om binnen een maand op 90% te komen.
Dan ga je vervallen in het fitness trainen geloof mij maar.

willem 2 zei:
klusmier zei:

Ja maar Klusmier als je nu weer 8 jaar wacht voordat je weer gaat trainen dan zal je het niet meer redden om binnen een maand op 90% te komen.
Dan ga je vervallen in het fitness trainen geloof mij maar.
ik ben ook echt niet zo gek dat ik weer zolang ga wachten; met een contract in zicht heb ik ook meer vrijheid: auto van de zaak, eigen tijd indelen , enz.

dat trainen komt wel, gelukkig ben ik een echte PL, dus schijt aan vermoeidheid/ ziek-zwak-misselijk...

zodra ik dat ijzer weer ruik en proef, ga ik er weer voor: niet voor wedstrijden maar puur mijn eigen grenzen verleggen, en verleggen, en verleggen, en..............:D :lifter:

Laatst bewerkt:
Haha, goed zo man dat wou ik effe horen.
Veel succes.
Willem 2.

Pff ik heb pas een wilde trainingspartner... Dinsdag deadlift, moet ik nog 1 set, de laatste met 160kg. Looptie weg en gaat een andere oefening doen.. Echt motiverend zo iemand die je ff oppept :P lol
Dus met is ook niet altijd alles

iemand die vroegtijdig wegloopt heeft dus geen interesse in gezamelijke training, dat is dus geen partner maar een L*L ( zo iemand moet eens gaan maxen bij zijn laatste set benchpress: en zijn maatje kijkt even om naar een leuk vrouwtje dat voorbijkomt.........:D :eek: )

Ja en hoe vaak je ze niet moet vertellen dat ze met dr fikken van de halter af moeten blijven.

Spotten doe je met je ogen, niet met je handen.

@Klusmier. Je hebt wel een heel erg groot verschil tussen bankdrukken en deadlift/squaten by the way. Hoe komt dat? (misschien heb ik wat gemist)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven