MuscleMeat

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
moraal van het verhaal: 1500mg test pw ****s up topics hard!

• Topic Starter Topic Starter
mijn excuses, soms neem de test even de macht over..
maar ben er weer :D (zeikerd) heheh

Volgens mij is de primo er aan het inkicken.
dikke pomp, veel kracht, lijkt wel of ik wat droger wordt.. en ben kei en keihard.
onvermoeibaar.. hmmmm zal mij benieuwen wat de eindklapper doet :D

hihi, nou, weet niet welk gedrocht je je nu weer op de hals gehaald hebt, maar mijn vriendin is t nie...die is hier dr taak aan t vervullen :suckit: :P

Dat is wat jij denkt roberto;)

maarre heren, goed nieuws, afgelopen 3 dagen een gigantische vreetparty gehouden,
zit nu op 117.6 weer. dus ben weer op de been!
vrijdag zijn de foto's er!!

ben benieuwt sisevano .knallen met die foto's

nou weer ff flink met de ijzers lopen beuken,
ongelovelijk die primo, heb echt het gevoel dat ik uitelkaar knal, vette pomp, onuitputtelijk, en er lijkt nu al vorm in te komen, zal mij benieuwen aankomende weken :D
striae wordt alleen nu wel veel erger zie het bijna scheuren :(

nou weer ff flink met de ijzers lopen beuken,
ongelovelijk die primo, heb echt het gevoel dat ik uitelkaar knal, vette pomp, onuitputtelijk, en er lijkt nu al vorm in te komen, zal mij benieuwen aankomende weken :D
striae wordt alleen nu wel veel erger zie het bijna scheuren :(

Beginnen smeren buddy ... maw naar het kruidvat om een busje zwangerschapscreme (vitamine E, aloe vera etc ...)
Ik weet het, het klinkt dom, maar je doet je velletje er alleen maar goed mee.

Ik heb een amandelolie gehaald, merk weet ik zo ff niet, was een dikke 50 euro kwijt voor zo'n flesje.
helpen doet het niet!

Ik heb een amandelolie gehaald, merk weet ik zo ff niet, was een dikke 50 euro kwijt voor zo'n flesje.
helpen doet het niet!

like i said -> kruidvat -> zwangerschapscreme helpt nog het beste en is lekker cheap.

Als je veel euros wilt uitgeven -> Barmon Stretch Cream

idd smeren. anders heb je echt giga grote lelijke striae :p haha ..ik zou trouwens nog wat extra primo nemen hahaha geintje :D

like i said -> kruidvat -> zwangerschapscreme helpt nog het beste en is lekker cheap.

Als je veel euros wilt uitgeven -> Barmon Stretch Cream

zal hem ff halen, ben wezenvragen bij de DA, deze kwamen aan met amandelolie, dit zou het beste werken.
voor de portefaulle het beste werken bedoelden ze daar mee dus waarschijnlijk...

idd smeren. anders heb je echt giga grote lelijke striae :p haha ..ik zou trouwens nog wat extra primo nemen hahaha geintje :D

haha, nee ik bedank, denk dat dit toch wel het plafond is hahaha, voel me nu super, wil niet weten wat er na super komt :D
heb nu het gevoel al als er wat tegenzit van GRRRRRRRR ik wordt groennnnnnnnnnn:mad:

haha, nee ik bedank, denk dat dit toch wel het plafond is hahaha, voel me nu super, wil niet weten wat er na super komt :D
heb nu het gevoel al als er wat tegenzit van GRRRRRRRR ik wordt groennnnnnnnnnn:mad:

pssttt... je stinkt als een muskusbeer...

*runs like a little b*ch*

wat een beest ben ji man sis, t*ring hey nice logje

PFFFFF Ciko, ik wordt gek van die billen, kan niet eens meer in mn eigen log kijken zonder geil te worden van die plaatjes :D

118.3 KG :D

gast je gaat hard

gaat hard kerel ... ben benieuwd op het einde ! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven