AndroidHealthClinic

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
netjes dude

• Topic Starter Topic Starter
thnx mates!
alleen ja de foto's... stellen me altijd teleur.
probleem met me tel is ook, duurt ff voor hij de pics maakt.. dus span het aan, die eikel is altijd net iets te langzaam met nemen oftewel t mislukt. volgende x neem ik me digi cam wel mee.

zal alsmede de bp goed uitvoeren dan hehe :D alleen met zoveel gewicht en tot mn borst laten zakken voel ik hem in mijn schouders.. kan ik daarna niets meer uitvoeren..

nice pics sisevano, maar zoals reeds geschreven hier boven.... probeer die bench zo volledig mogelijk te doen. desnoods lichtere sets, ontwikkeld je borst zich nog beter, denk dat je nu op 50% borst aan het trainen bent. laatste gedeelte komt uit je triceps. verder goede progressie!
succes.

netjes ouwe had ik ook wel van je verwacht hahahah

netjes mooie pics toch
lijkt drooger dan de vorige
vooral aan de buik streek

Ik vind je alleen geen echte massa hebben. Je spieren springen er niet uit zoals je verwacht..?
Dat viel me bij elke foto van je op..

Ik vind je alleen geen echte massa hebben. Je spieren springen er niet uit zoals je verwacht..?
Dat viel me bij elke foto van je op..

ja dat valt mij ook tegen, persoonlijk vind ik wel dat ik wat massa heb, alleen nog lang niet genoeg gewoon.
komt goed, ben nog lang niet klaar :D

Laatst bewerkt:
die belichting van je rugfoto's is wel 3x ruk moet ik zeggen :p zie bijna alleen maar schaduw haha
en die bench doe ik je niet na iig hahaha

die belichting van je rugfoto's is wel 3x ruk moet ik zeggen :p zie bijna alleen maar schaduw haha
en die bench doe ik je niet na iig hahaha

weet je wat het is,
bij ons op de gym mag je niet zonder shirt lopen, als de eigenaar dat ziet krijg je er van langs haha, dus moest allemaal gehaast enz..
ik moet er ff goed de tijd voor nemen, doe ik van de week.
foto's vind ik nog geen 4 waard

Foto's zijn misschien niet super gemaakt maar dit blijft wel een mooi topic omdat je lekker je veel laat zien foto's een filmpje !!! leuk om te lezen en te kijken....
keep up the good work

Foto's zijn misschien niet super gemaakt maar dit blijft wel een mooi topic omdat je lekker je veel laat zien foto's een filmpje !!! leuk om te lezen en te kijken....
keep up the good work

thnx,
maar dat is de definitie van een log toch?:D
i'll keep u posted.

hoe staat het ervoor?? je ben nog niet dood toch?? :D:D

ja misschien had je er zin in en heb je 8 gram test gezet. ik weet t niet met jou haha:D

Still Alive and KICKINGGGG

k*t k*t k*t, ik heb een vial test stuk laten vallen. jheb nog 2 gr primo en 1 gr test... hmmmmmmm ff een uber knal maken denk ik hihi.

:roflol:

het is wel een lekker dynamische log-)

jammer van je vialletje bro, daar gaat je test spiegel

haha. een vial minder ken geen kwaad bij jou.

:D

haha grrrrr baal als een stekker man!!!!!! laatst zeg ik nog gebeurt me niet, had ik het maar afgeklopt:mad:

zojuist mn benen getraind, borst enz ging niet zo lekker, pijn in me schouders ook dus heb me benen en buik er ff van langs gegeven, ff een paar volle buikspier kwartiertjes hehe :D
Squat ging heerlijk 235 3x leg extension setjes met 370kg:D denk vrijdag maar weer eens toppen. striae van het kruidvat gehaald week geleden denk ik gebruik het nu 2x pd voor mn benen en het blijft maar groeien, ook geen succes dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven