Ja ik leef nog,
Hell yeah i did

Teeering wat een weekend, de geilheid is nu sinds zondag een stukje minder, heb het er goed uit kunnen nken hehe, oudere vrouwen zijn het beste hehehe.
maarre afgelopen week een gebrek aan discipline, 2.5 uur getraind ofzo, vrijdag avond 2 uur en de dagen er voor totaal zo'n 45 min ofzo, zonde dus.
het weekend kunnen gedragen en alleen maar gedoet dus ben weer goed op de been, nouja goed,
vrijdag avond heb ik een inject gezet in me rechter quad, 5.5 ml, nu heb ik een gigantische blauwe plek, kan me been niet meer buigen en aan die plek zitten,,, pffffff auw, ff k*t dus weer.. ff paar daagjes afwachten maar.
trok de naald er uit zat ook nog eens in een ader, dus vraag me wel af wat er aan de hand is eigenlijk..
gister op me hurken gaan zitten, moest een stopcontactje plaatsen bij een vriend van me, hoorde toen een knak ofzo.. kon hierna ook niet meer omhoog komen.. kramp in me been en sindsdien is de pijn echt erg geworden.. lijkt wel of de spier gescheurd is ofzo, althans zo voelt het aan.. been is ook 3 cm dikker dan de ander.. 78-81, ze waren het zelfde.. bloedophoping??
gewicht is 116 kg en me bf is gedaald naar een kleine 7% denk nog een weekje dat ik weer onder de 7 zit, pak er nu ook wat cardio bij wil weer flink droog komen te staan.
de primo knalt er over, heb echt een gevoel dat ik uitelkaar plof straks, alles is kei en kei hard, geen plekje op me lichaam die nog zacht is.
op mn buik staan de blokken er ook op, wordt al een mooie 8 pack zichtbaar
ga a.s. vrijdag me laatste inject primo zetten. en hierna start ik mijn nakuur..
baal als een stekker, heb nergens last van, wil nog 10 weken door, maar ja... na wat opbouwende kritiek zullen we maar zeggen denk ik toch dat het slim is om off te gaan..
zat zelf nog aan deca op 800 te denken hihi, maar neeee wordt hem niet meer.
ga straks te trainen, pak iedere spier op me lichaam vandaag, moet ff strak in pak staan vanavond moet er weer ff tegenaan vind het vrouwtje
ill keep u posted,
ohja, gebrek aan discipline is weer weg, heb me toch een partij zin om met ijzer te smijten heheh