Fitness Seller

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
OOOMMGGG Die kuur ziet er lekker uit !
Super human powers :D
Knalle maar!
Veel succes man !

• Topic Starter Topic Starter
OOOMMGGG Die kuur ziet er lekker uit !
Super human powers :D
Knalle maar!
Veel succes man !

zit nu in week 13.. dus veel knallen zal het niet meer worden;)

ik los het zo op, dat vialtje wat stuk is gevallen, halveer nu gewoon, 750mg test ipv 1500. ga niks meer bijhalen, zit me wel goed. ros een gram primo en 750 test er tegenaan nu dit nog 3x, dan ben ik klaar.
hierna wil ik eigenlijk de slin er bij pakken, was me bedoeling dat ik het gister avond al deed maar was nog een beetje huiverig.

what the**** kerel 370 leg extension???

bestaat dat wel dan een machine met zovel gewichten bij de meeste gaat het maar tot 100

hij gaat tot 250 kg, en daarbij kan je er nog gewicht ophangen.

legpress he, zo'n apparaat dat je gaat zitten en het gewicht van je wegduwd, bedoel niet met dat kussen op je schenen dat je het naar voren duwd....

haha grrrrr baal als een stekker man!!!!!! laatst zeg ik nog gebeurt me niet, had ik het maar afgeklopt:mad:

zojuist mn benen getraind, borst enz ging niet zo lekker, pijn in me schouders ook dus heb me benen en buik er ff van langs gegeven, ff een paar volle buikspier kwartiertjes hehe :D
Squat ging heerlijk 235 3x leg extension setjes met 370kg:D denk vrijdag maar weer eens toppen. striae van het kruidvat gehaald week geleden denk ik gebruik het nu 2x pd voor mn benen en het blijft maar groeien, ook geen succes dus.

:D

oh je bedoelt leg press

i'll survive, still alive hea;)

ben je nu nog altijd bezig met je kuur :D
enne ,ook een vial laten vallen lees ik net :finger:

Bro's sinds ik de Deca bij me test zet krijg ik last van gyno.
Ik vind het zonde om daar direct weer Nolvadex voor te nemen of stromba tabletten..

Ik overweeg dus om weer alleen op Test door te gaan of de hoeveelheid van 400 mg Deca naar 200 mg terug te brengen.

Is de kans dan dat de Gyno vanzelf wegtrekt of toch de Nolva maar..?

Greetz

test kan ook gyni veroorzaken. toch nolvadex er bij pakken frits!

meteen nolva pakken

MAAAAAAR ik heb ook altijfd last van gyno, alleen, dit is een prikkeltje, heel ff zijn mn tepels gevoelig, krijg ik bobbeltjes die pijnlijk zijn... week later zijn ze weer weg, of tenminste kleiner... en heb ik nergens last meer van... vaag dus.. je kan het ff aankijken, maar je loopt risico he.........!!!!!!!!!!

Hoeveel mg Nolva..? Zit op 1000 mg Test en 400 mg Deca.
De Gyno begint nu t komen, voorheen ging het bij mij ook altijd geleidelijk weg met winstrol...

40mg ed ong lijkt mij voldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven