XXL Nutrition

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
pik, ga s als een gek de rest ook trainen, hier krijg je later spijt van...benen en abs meepakken..!
Benen train ik wel, maar onderhoud ze meer, pak ze meer op uithoudingsvermogen..
kracht zit er in, stats liegen er niet om.. meet ze nu net op 72.6cm, ook niet mis.
als ik verder ga pas ik 20 broeken niet meer, en ga niet in gasp lopen heb een kapitaal aan broeken haha.
Abs ga ik trainen, voor de zomer zitten ze er op hoor, maar krijg last van me onderrug als ik deze train...
komt goed baas!;)

tja, als je echt verder wil kun je toch niet eeuwig in dezelfde kleren lopen. Heb idd ook al kapitalen aan kleding weggegooid, en heb tegenwoordig maar heel weinig kleren, omdat ze toch elke 6 maand vervangen worden. come's with the job, k*ttekop, ga die benen fatsoenlijk aanpakken!

sorry ome Roberto,
ik zal me benen aanpakken! we gaan voor de 104 benen :P

goed van je, past wat beter bij die dikke kop van je :P

he watjes,willen jullie het hier wel eens kalm houden ??? :mad:

hee P ehh... ga je hier nou ook al het topic vervuilen?? :P

@ Roberto.. na vanacht is de kop weer een beetje afgezakt hoor ;) flink wat vocht afgedreven hehe:D

ja,ik moet jullie beetje in de gaten houden he :D

als jij aan het kuren bent, en je gains zijn nog zodanig dat je door kan gaan.. waarom niet??
je heb gelijk hoor, maar dit is een voortgangs log, en geen afzeik log. als je gister avond geen coïtus heb gehad met je vrouwtje, reageer het dan niet op mij af man.

Kerl... Wat is dit nu weer voor'n trieste opmerking.... denk je dat ik dit hele forum ga afzoeken naar een speciaal afzeik topic over jou kuur?? nope, ik zie dit staan en vandaar dat ik er op reageer!!!

Nja ik vind het eigenlijk best triets dat mensen elkaar hier gaan afzeiken.
Ok, miss is het een LOMP kuur! Ok, miss kan het ook met minder!
Maar uiteindelijk moet degene zelf beslissen hoe of wat. En gezien het opzet van zijn kuur denkk egt wel dat ie weet waar ie mee bezig is.
Kijk als het nou een ventje van 16 jaar 50 kg was zou ik het begrijpen maar nu...

@TS veel succes nog kerel!

Nja ik vind het eigenlijk best triets dat mensen elkaar hier gaan afzeiken.
Ok, miss is het een LOMP kuur! Ok, miss kan het ook met minder!
Maar uiteindelijk moet degene zelf beslissen hoe of wat. En gezien het opzet van zijn kuur denkk egt wel dat ie weet waar ie mee bezig is.
Kijk als het nou een ventje van 16 jaar 50 kg was zou ik het begrijpen maar nu...

@TS veel succes nog kerel!

Toppie man, Thnx.
weet dat het miss wel een overkill is maar oke, dat terzijde.

zal van de week ff nieuwe pics maken, ben alweer redelijk wat forser geworden sinds 21 dec :D

Veel succes gozer! ziet er goed uit!
En idd je buikspieren goed meepakken, mede door je lage vetpercentage zitten die er zo op :D

foto's komen er aan, eind deze week.

slecht weekendje gehad, ben 115.9 nu.. paar daagjes ben ik er weer :P

Kerl... Wat is dit nu weer voor'n trieste opmerking.... denk je dat ik dit hele forum ga afzoeken naar een speciaal afzeik topic over jou kuur?? nope, ik zie dit staan en vandaar dat ik er op reageer!!!

mijn welgemeende nederige excuses, dat je het hele forum heb moeten afzoeken voor een afzeiktopic over mn kuur, zal voortaan een pm sturen met de link er in, scheeld je wat zoekwerk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven