XXL Nutrition

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het had afgeweest als er GH geimplementeerd was geweest.
Maar komt er aan zo'n Cycle, Eind mei begint de eerste, begin over 1.5 week met een 4 weken IGF Cycle, hierna 4 weken Slin ICM STH, en hierna verder op STH, dit blijf ik om en om 4 weken cyclen op Slin en IGF.

Slin 10iu elke morgen na de vorige trainings dag en 15iu PWO
ICM de STH cycle 5iu STH ED 7/7 (de eerste 4 weken)
igf 75mcg PWO ICM de STH Cycle 10iu ED
Hierna blijf ik de STH, Jintropin op 10iu voor ong 10mnd zetten 5/7

dit icm een stuk of 6 4 weekse Mini-megaknalkuurtjes :D

Edit, thnx to Testo

Succes met je nieuwe cycle

komt je update bij in dit logje? :)

• Topic Starter Topic Starter
nee, want de naam komt niet meer overeen dan:P
Mega Mini Maxi Kuur:P

eigenlijk zonde dat je tijdens een kuur elk weekend uit de bol gaat met alcohol. weekend kun je beter gebruiken om uit te rusten en wie weet had je er dan veel meer uit kunnen halen.

eigenlijk zonde dat je tijdens een kuur elk weekend uit de bol gaat met alcohol. weekend kun je beter gebruiken om uit te rusten en wie weet had je er dan veel meer uit kunnen halen.

Dit ben ik wel met alleyezonme eens. Denk dat je al veel meer uit deze Hugemegasuperduperactionjacksonkuur had kunnen halen. Wie weet had je nu al een dikke 125-128 kilo gewogen.

LOL volgens mij noemt iedereen dit een suicidekuur:D:D:D:D:D

Tsja,

als je niks gewend bent :D

en @ Aley,

tsja.. de alcohol was het probleem niet. eerder het recreatieve gedeelte, had nog een x zo groot kunnen zijn, maar ja, niet zo droog dan :P
nee het is dom, heb je gelijk in.. ik kan het vrijdag gevoel niet beheersen.
weet je wel dat gevoel van:

FEEEEEEEESTUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH:D

:roflol::roflol::roflol:

goede naam voor je nieuwe

maak er ook en log over dan ;)

tuurlijk, super man zo'n log, heb toch wel mening uurtjes met tranen in me ogen gezeten hahahah prachtig :D

Heren, excuseer me, ik ga nog even van de coïtus genieten zolang het nog kan:D
wie weet doet hij het met een week of 5 niet meer:P

Dit ben ik wel met alleyezonme eens. Denk dat je al veel meer uit deze Hugemegasuperduperactionjacksonkuur had kunnen halen. Wie weet had je nu al een dikke 125-128 kilo gewogen.

ja, je heb ook gelijk.
ben van de 16 weken, zo'n beetje 13 weken van vrijdag tm zondag wakker geweest, weinig eten enz.. erg dom. I KNOW!!!:(

ja, je heb ook gelijk.
ben van de 16 weken, zo'n beetje 13 weken van vrijdag tm zondag wakker geweest, weinig eten enz.. erg dom. I KNOW!!!:(

Is alleen maar opbouwende kritiek, misschien dat je in de toekomst wat strenger voor jezelf kunt zijn;).

ochja ik vindt aangezien zen lijf en zen verhaaltjes dat het maar een prutser is pfff.
Veel blabla op het net verkopen.
Je denkt mss veel te weten over BB maar uiteindelijk zie je wat groen achter je oren man!
Zo zwaar kuren,voor?
Ge ziet er nie uit en ge zult er nooit goed uit zien!waarom?
Simpel ge hebt geen attitude om een BB te zijn of alleen maar al willen zijn!
Ga slapen man en kzou zeggen nog veel succes met je plomp kuur :-)
aja jij bent de man die op zijn 24ste prof wou zijn hahahah wa een giller!Doe wat nuttig en ga van het net en stop met praatjes!En ga eerst wat lezen en wat leren eten en doe wat aan je karakter en attitude en dan zullen we nog eens praten!
see ya!

ochja ik vindt aangezien zen lijf en zen verhaaltjes dat het maar een prutser is pfff.
Je denkt mss veel te weten over BB maar uiteindelijk zie je wat groen achter je oren man!
Zo zwaar kuren,voor?
aja jij bent de man die op zijn 24ste prof wou zijn hahahah wa een giller!Doe wat nuttig en ga van het net en stop met praatjes!En ga eerst wat lezen en wat leren eten en doe wat aan je karakter en attitude en dan zullen we nog eens praten!
see ya!

KARMA !!!!!!!!!!!!!!!!

Zo zwaar kuren,voor?
see ya!

Ah man, get a life!
ik kan tenminste zeggen dat ik een lekker leventje heb, ik geniet met grote mate:D
coïtus drugs en veel feesten, en weet je schaam me er niet voor.
ga ergens anders mensen lopen afzeiken man, of train een keertje mee, good luck;)

Edit:

geef me een paar maandjes, gezien je foto's:D

Laatst bewerkt:
lil priest, mannetje. Het is dat je het erbij schrijft maar aan je pics valt niet af te zien dat je traint. jammer trouwens dat je een lelijke kop niet weg kan trainen, anders had je er wellicht nog wat aan

lil priest, mannetje. Het is dat je het erbij schrijft maar aan je pics valt niet af te zien dat je traint. jammer trouwens dat je een lelijke kop niet weg kan trainen, anders had je er wellicht nog wat aan

is ook weer een half jaartje geleden die foto's maar ach we hebben het niet over mij of wel dan ?
trouwens ik geef romio alleen ff karma ik vind het een goeie post.

NiEt HaTTUUUUUUUUUUuuuuuuuuHH

wat een gezeik weer
niet aantrekken sis

ik geef sis Karma!!
( zou gouw ik weer kan uitdelen :o )

;)

is ook weer een half jaartje geleden die foto's maar ach we hebben het niet over mij of wel dan ?
trouwens ik geef romio alleen ff karma ik vind het een goeie post.

NiEt HaTTUUUUUUUUUUuuuuuuuuHH

haha het lijkt er op dat jullie beiden haten.
of is het jaloezie, denk eerder dat 2e, jij bent een mannetje met een gigantisch dikke kop, die nog nooit een wijf geeft gehad, tsja logisch haha, wie wil er nou zo'n sukkel. haha oh ja, vandaar, lil priest haha:D
Tsja en Romeo, wel rescpect dat hij op het podium heeft gestaan, zeg ik eerlijk.
maar laat mij nog een jaartje me gang gaan, en hij met zn schijt fysiek is ook nergens meer zichtbaar.
ik heb nog als voordeel dat ik meer functionaliteiten heb, niet zoals deze 2 no-life's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven