Fitness Seller

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
:popcorn:

roid rage :p

ochja ik vindt aangezien zen lijf en zen verhaaltjes dat het maar een prutser is pfff.
Veel blabla op het net verkopen.
Je denkt mss veel te weten over BB maar uiteindelijk zie je wat groen achter je oren man!
Zo zwaar kuren,voor?
Ge ziet er nie uit en ge zult er nooit goed uit zien!waarom?
Simpel ge hebt geen attitude om een BB te zijn of alleen maar al willen zijn!
Ga slapen man en kzou zeggen nog veel succes met je plomp kuur :-)
aja jij bent de man die op zijn 24ste prof wou zijn hahahah wa een giller!Doe wat nuttig en ga van het net en stop met praatjes!En ga eerst wat lezen en wat leren eten en doe wat aan je karakter en attitude en dan zullen we nog eens praten!
see ya!

Als je je er zo aan stoort ga dan ergens anders lezen man, hij is zelf baas wat hij met zijn lichaam doet. Niet iedereen is zo'n hardcore bb als jou

• Topic Starter Topic Starter
Als je je er zo aan stoort ga dan ergens anders lezen man, hij is zelf baas wat hij met zijn lichaam doet. Niet iedereen is zo'n hardcore bb als jou

tsja en hardcore bb, ik zie het er niet aan af hoor?
't ziet er niet uit man, massa loos ventje. ik zeg niet dat ik wat heb hoor, maar zeker meer ambities en meer fysiek, maar ja das mn eigen mening:D

Dat je regelmatig feest en slecht uit maakt natuurlijk niemand een reet uit, maar als je pro wilt worden zou je dat wel moeten laten. Dus in die zin heeft de man een punt!;)

ik wil geen pro worden, dus het zit mij allemaal ook wel goed.
ik heb gezegd dat ik vroeg op mn top wil zijn.

thnx voor de karma heren :)

Laatst bewerkt:
haha het lijkt er op dat jullie beiden haten.
of is het jaloezie, denk eerder dat 2e, jij bent een mannetje met een gigantisch dikke kop, die nog nooit een wijf geeft gehad, tsja logisch haha, wie wil er nou zo'n sukkel. haha oh ja, vandaar, lil priest haha:D
Tsja en Romeo, wel rescpect dat hij op het podium heeft gestaan, zeg ik eerlijk.
maar laat mij nog een jaartje me gang gaan, en hij met zn schijt fysiek is ook nergens meer zichtbaar.
ik heb nog als voordeel dat ik meer functionaliteiten heb, niet zoals deze 2 no-life's.

t*ring ik geef karma en ze weten gelijk me hele leven :D

en sukkel ? ja hoor sis is goed met je.

en nee heb geen kuur winstrol gedaan was wel van plan maar clean niet zoals deze sukkel die 24/7 eraan zit.

waar moet ik nou jaloers op wezen op een ventje die 20 jaar is kuurd als de grafkanker en elke weekend uitgaat van vrijdag tot zondag, omdat ik een dikke kop heb en een hoge % ?

en dan komt er eentje met een kuurtje mcdonalds ??? jezus man dat is pas echt een domme opmerking, ik ben altijd zo geweest door het trainen heb ik in ieder geval een beetje conditie gekregen en een beetje vorm in me lichaam waar ik me hele leven tegen vecht.

maar ik ga me hele leven niet aan jullie vertellen want een paar van jullie weten het weer allemaal beter en dat door een foto van mij en dat ik karma gegeven heb :rolleyes:

ik had toch meer massa verwacht na zon kuur..

dat gelul alsof je een 2e Markus Ruhl ben werkt niet echt trouwens :rolleyes:

goeie kracht gains verder

Rellen!!!! :P

ik had toch meer massa verwacht na zon kuur..

dat gelul alsof je een 2e Markus Ruhl ben werkt niet echt trouwens :rolleyes:

goeie kracht gains verder

ik weet niet wat sis zijn doelen zijn. denk alleen massa

Ikzelf was altijd geinteresseerd in kracht massa en explosiviteit.

nam behoorlijk heftige kuren. en natuurlijk er waren mensen die er beter uitzagen en minder namen.

maar pakte met de bench toch vaak een 50 kg meer (200)

de 100m sprint was ik stukken sneller

om maar niet te spreken over een rondje sparren;)

ik nam veel roids omdat ik verschillende sporten combineerde en met alles wilde uitblinken

niet alleen een log massa monster worden

@ sis wat je mss zegt dat je me niet meer ziet staan als je nog ff tijd geeft.
Ik zeg niet dat je er slecht uit ziet maar aangezien wat je kuurt is het gewoon jameer dat je met je geld gooit!
BB is niet zomaar om het meeste te nemen he zolang je niet met je voeding mee zit dan zal je er moeilijk geraken hoor,dan mag je nog zoveel kuren op hoge dosissen---> werkt echt niet hoor.
Enja de foto's die ik er nu heb opstaan is van laatste wedstrijd ja maar stelt nu nietmeer veel voor hoor kben wat beetje gegroeid ;-)
Daar stond ik maar op 76kg dus en nu 90kg :)

ik weet niet wat sis zijn doelen zijn. denk alleen massa

Ikzelf was altijd geinteresseerd in kracht massa en explosiviteit.

nam behoorlijk heftige kuren. en natuurlijk er waren mensen die er beter uitzagen en minder namen.

maar pakte met de bench toch vaak een 50 kg meer (200)

de 100m sprint was ik stukken sneller

om maar niet te spreken over een rondje sparren;)

ik nam veel roids omdat ik verschillende sporten combineerde en met alles wilde uitblinken

niet alleen een log massa monster worden

zoals ik zei: met zo'n zware kuur had ik sowieso meer massa verwacht, ookal sprint je elkdag en wat dan ook

(ieder zn genen) i guess

moet toch iedereen voor zich zelf weten, als hij de risico´s maar in de gaten houd

Heren, ik moet gewoon ff me ballen tonen en ff rustig aan doen, ik wil veel massa hebben, en toch mn uithoudingsvermogen enz.
ik loop nu zo een 5km op een flinke snelheid zonder problemen, dus dat valt ook wel mee.
doe dagelijks was aan mn uithoudingsvermogen, alsmede veel cardio enz.
massa heb ik zeker, alleen komt er niet uit door mn lengte.
en eerlijk gezegd maakt het me geen **** uit wat iedereen denkt of zegt, ik voel me lekker bij wat ik doe en hoe ik ben, en daar gaat het om.
ik hou hier een log bij omdat het vermakelijk is, en omdat mensen de vooruitgang zien.
ja had veel meer uit me kuur kunnen halen als ik rustig aan had gedaan, dat zeker.
maar niet getreurd, ik ga me best doen en zal jullie laten zien dat ik het kan.
wacht mn volgende kuur enz maar af, zal zeker een log bijhouden.

top post sis

kusje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven