Fitness Seller

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk logje man :thumbs:
gewoon doen wat je zelf beste vind toch

haters heb je altijd man ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, wel jammer dat ze er zijn, doe niemand wat fout.
ik zie het als jaloezie, laat ze lekker praten, zelf spelen ze niks klaar, zie die lilpriest man :roflol::roflol::roflol::roflol: aankomend burger heffer, PR 25 bigmacs 12RM hehehe

ik zie het als jaloezie, laat ze lekker praten, zelf spelen ze niks klaar, zie die lilpriest man :roflol::roflol::roflol::roflol: aankomend burger heffer, PR 25 bigmacs 12RM hehehe

omg sis ik lig weer dubbel kakakakaakaa

:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Die heb ik aan jou opgedragen schatje :D

hou ook van jou hoor meneer knalkuur.

shit, word lekker hot 'n heavy hierzo :doggy:

Nu zie je weer hoe kinderachtig sommige mensen zijn,
nieuw profiel aanmaken en ff snel een 1 geven op je foto's.
pff, Get a life!!!

trouwens is niet jaloezie, is alleen maar internet gelul ik zal je topic maar niet verder ver****en.

als ik je is een keer in het echt ontmoet zal ik die lilpriest op je oog stempelen

edit: trouwens heb je nooit zitten af te zeiken hier sis maar jij zit maar ons af te zeiken en dat wij niks klaar maken, maak jij dan zoveel klaar met je 18kg met een kuur waar je de kanker tegen zegt wil je over 3 maanden nog wel is zien als je off blijft wat i kecht serieus twijfel, dan kijken of je nog wat klaar maakt dat je nog wat over houd van je 18 kg met jou levensstijl

Laatst bewerkt:
1.77m vs 1.94m... Geraak jij wel aan zn oog?

trouwens is niet jaloezie, is alleen maar internet gelul ik zal je topic maar niet verder ver****en.

als ik je is een keer in het echt ontmoet zal ik die lilpriest op je oog stempelen

Hmmmmm i like that baby, Bring it ooonnnnnn
ik gooi je om, rol ik je verder, ouwe windvanger!
oh ja, i'm undefeated, HONEY

he lil priest. waarom telkens schelden met kanker kanker grafkanker.

geen opvoeding genoten misschien??

praat normaal mong**l!!!

zwaar irritant!!!!!!!!

hey sis,hoe waren nu de resultaten van je bloedonderzoek ,alles in orde?

ok, ik weet de mijne de vrijdag ,heb net gebeld maar hij had nog niet alle resultaten , de schildklier en de lever zijn licht gestoord ,dat is alles wat hij me nu kon vertellen

Je vat het sportief op Sis;)
Snap sommige ook niet echt, laat je reactie dan achterwege!
Ben wel benieuwd als je eenmaal off bent hoeveel er overblijft, maar dan begin je vast wel een nieuwe (knal)kuur..
Succes!
ps, post nog eens wat foto's kerel:)

edit: trouwens heb je nooit zitten af te zeiken hier sis maar jij zit maar ons af te zeiken en dat wij niks klaar maken, maak jij dan zoveel klaar met je 18kg met een kuur waar je de kanker tegen zegt wil je over 3 maanden nog wel is zien als je off blijft wat i kecht serieus twijfel, dan kijken of je nog wat klaar maakt dat je nog wat over houd van je 18 kg met jou levensstijl

Nou effe stoppen he,anders rollen we je van een berg af.:D

Je vat het sportief op Sis;)
Snap sommige ook niet echt, laat je reactie dan achterwege!
Ben wel benieuwd als je eenmaal off bent hoeveel er overblijft, maar dan begin je vast wel een nieuwe (knal)kuur..
Succes!

ik ga niet off, naja nu ff 3 maandjes geen AAS, 2 trouwens, 20 mei begin ik weer.
verwacht deze week mn bloedtest, heb geen telefoontje gehad dus denk dat er niks schokkends opstaat anders had me dok allang al wat laten horen!
ik pak met 1.5 week de IGF, en paar weken daarna slin+sth, dus ik kom alleen maar aan hehe :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven