- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, wel jammer dat ze er zijn, doe niemand wat fout.
ik zie het als jaloezie, laat ze lekker praten, zelf spelen ze niks klaar, zie die lilpriest manaankomend burger heffer, PR 25 bigmacs 12RM hehehe

Tsja, wel jammer dat ze er zijn, doe niemand wat fout.
ik zie het als jaloezie, laat ze lekker praten, zelf spelen ze niks klaar, zie die lilpriest manaankomend burger heffer, PR 25 bigmacs 12RM hehehe

trouwens is niet jaloezie, is alleen maar internet gelul ik zal je topic maar niet verder ver****en.
als ik je is een keer in het echt ontmoet zal ik die lilpriest op je oog stempelen
he lil priest. waarom telkens schelden met kanker kanker grafkanker.
geen opvoeding genoten misschien??
praat normaal mong**l!!!
zwaar irritant!!!!!!!!
hey sis,hoe waren nu de resultaten van je bloedonderzoek ,alles in orde?
trouwens is niet jaloezie, is alleen maar internet gelul ik zal je topic maar niet verder ver****en.
als ik je is een keer in het echt ontmoet zal ik die lilpriest op je oog stempelen
edit: trouwens heb je nooit zitten af te zeiken hier sis maar jij zit maar ons af te zeiken en dat wij niks klaar maken, maak jij dan zoveel klaar met je 18kg met een kuur waar je de kanker tegen zegt wil je over 3 maanden nog wel is zien als je off blijft wat i kecht serieus twijfel, dan kijken of je nog wat klaar maakt dat je nog wat over houd van je 18 kg met jou levensstijl

Je vat het sportief op Sis
Snap sommige ook niet echt, laat je reactie dan achterwege!
Ben wel benieuwd als je eenmaal off bent hoeveel er overblijft, maar dan begin je vast wel een nieuwe (knal)kuur..
Succes!