- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nitric, je bent een schatje!!
post jou foto man, laat ze ff verbazen wat een miniskuul ventje je bent.
2.02m 65 kilo. armen van wel 27.2 cm, benen zijn echt HUUUUUUGE 42.7 cm.
onze DBB.com beul!! Nitric de verschrikkelijke!
Geen tijd aan besteden man, dan heeft ie je waar ie je hebben wil.
niet iedereen heeft een leven zoals wij, sommige mensen moeten anderen de grond in trappen, omzichzelf wat beter te voelen.
waarschijnlijk is het echt zo'n mannetje waarvan zn eigen test productie van nature al plat ligt, en over 3 jaar van de naam Wim, Wilma maakt.. Dag meneer Jansen, de operatie is gelukt, of zal ik maar Mevrouw Jansen zeggen![]()
Gast, ik hoef niet met mn kop op het internet, blijf liever annoniem.
Mare... voor jou doe ik zeker niet onder gozert, ben misschien 5 cm korter, but that's it.
Jij bent miniscuul, zeker als je nagaat hoeveel gear je tot je neemt.
Je voelt je misschien een hele vent aangezien je aanhang hebt van.... tja wat moeten we daar nu over zeggen.
ik ben en hele vent omdat ik zeker ben van mezelf,
ik heb een mooi leven, met veel mooie vrouwen, sporten gaat goed, heb veel vooruitgang, aanhang heb ik niet nodig, uiteindelijk sta je er toch alleen voor.
en als jij zo zelf verzekerd bent, waarom stappen we de ring niet een keertje in? ff kijken wie hier nou de man is.
Ben je nu een bb'er of kickboxer

@ nitric heb je ook nog iets positief bij te dragen
dan aleen je annoniem geleuter
heeft niemand wat aan hoor
Grappig mannetje dat je bent...... geniet nog maar ff voor jij in je dip komt, hoop voor je dat je er ook weer uit zal komen. Die misplaatste arrogantie van je houd dan vanzelf wel op bro...
ene... denk toch eerder dat jouw test productie de pijp aan Maarten zal geeft, fo so!!!!

Identiteits crisisBen je nu een bb'er of kickboxer
last van rage Sis
Niet in dit topic!
Rage? ikke niet man, vind het juist vermakelijk, jij heb rage zo te zien aan je reacties.
ik heb jaren gekickboxt, wedstrijden ook, alsmede freefighten, ook wedstrijden. en het mooie is, ben onverslagen.
maar vind het leuk, om "mannetjes" zoals jij op hun plek te zetten.
gozer ik vouw je op en stuur je op naar aruba.

Stoer.... 20 en al jaren gekickboxed!!!! Ik ga mn achtergrond hier niet ophangen maar denkt niet dat jij de enige bent bro... zeker onverslagen in de C-Klasse
Herkuul heeft gelijk, jij bent funny!!! niet meer dan dat.

haha, hij snapt niet dat ik hier alleen maar genoegdoening van krijg.
was chagrijnig vanmorgen, ben nu weer op en top blij hehe![]()
doei Nitric
heb je genomineerd voor hunk of the year sis![]()

blijf nog ff dus.