XXL Nutrition

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
he mij ook hoor knallers clubje :p

wie is ciko en wie is sis?
check die avatar :roflol:

Nitric, je bent een schatje!!
post jou foto man, laat ze ff verbazen wat een miniskuul ventje je bent.
2.02m 65 kilo. armen van wel 27.2 cm, benen zijn echt HUUUUUUGE 42.7 cm.
onze DBB.com beul!! Nitric de verschrikkelijke!

Gast, ik hoef niet met mn kop op het internet, blijf liever annoniem.
Mare... voor jou doe ik zeker niet onder gozert, ben misschien 5 cm korter, but that's it.

Jij bent miniscuul, zeker als je nagaat hoeveel gear je tot je neemt.
Je voelt je misschien een hele vent aangezien je aanhang hebt van.... tja wat moeten we daar nu over zeggen.

Geen tijd aan besteden man, dan heeft ie je waar ie je hebben wil.
niet iedereen heeft een leven zoals wij, sommige mensen moeten anderen de grond in trappen, omzichzelf wat beter te voelen.
waarschijnlijk is het echt zo'n mannetje waarvan zn eigen test productie van nature al plat ligt, en over 3 jaar van de naam Wim, Wilma maakt.. Dag meneer Jansen, de operatie is gelukt, of zal ik maar Mevrouw Jansen zeggen :D

Grappig mannetje dat je bent...... geniet nog maar ff voor jij in je dip komt, hoop voor je dat je er ook weer uit zal komen. Die misplaatste arrogantie van je houd dan vanzelf wel op bro...

ene... denk toch eerder dat jouw test productie de pijp aan Maarten zal geeft, fo so!!!!

nitric rot tog een eind op je heb totaal geen toegevoegde waarde aan dit log en je verziekt iedreen, gewoon het liefst zou ik je harses wille rammen

• Topic Starter Topic Starter
Gast, ik hoef niet met mn kop op het internet, blijf liever annoniem.
Mare... voor jou doe ik zeker niet onder gozert, ben misschien 5 cm korter, but that's it.

Jij bent miniscuul, zeker als je nagaat hoeveel gear je tot je neemt.
Je voelt je misschien een hele vent aangezien je aanhang hebt van.... tja wat moeten we daar nu over zeggen.

ik ben en hele vent omdat ik zeker ben van mezelf,
ik heb een mooi leven, met veel mooie vrouwen, sporten gaat goed, heb veel vooruitgang, aanhang heb ik niet nodig, uiteindelijk sta je er toch alleen voor.
en als jij zo zelf verzekerd bent, waarom stappen we de ring niet een keertje in? ff kijken wie hier nou de man is.

@ nitric heb je ook nog iets positief bij te dragen
dan aleen je annoniem geleuter
heeft niemand wat aan hoor

ik ben en hele vent omdat ik zeker ben van mezelf,
ik heb een mooi leven, met veel mooie vrouwen, sporten gaat goed, heb veel vooruitgang, aanhang heb ik niet nodig, uiteindelijk sta je er toch alleen voor.
en als jij zo zelf verzekerd bent, waarom stappen we de ring niet een keertje in? ff kijken wie hier nou de man is.

Identiteits crisis??? Ben je nu een bb'er of kickboxer???

last van rage Sis???:D

@ nitric heb je ook nog iets positief bij te dragen
dan aleen je annoniem geleuter
heeft niemand wat aan hoor

Niet in dit topic!

Grappig mannetje dat je bent...... geniet nog maar ff voor jij in je dip komt, hoop voor je dat je er ook weer uit zal komen. Die misplaatste arrogantie van je houd dan vanzelf wel op bro...

ene... denk toch eerder dat jouw test productie de pijp aan Maarten zal geeft, fo so!!!!

love u 2 baby:verneder:
mijn test productie is niet plat geweest, mn ballen zijn geen MM gekrompen, dus ik knal 20 mei weer lekker verder. en welke dip?? ik ben niet zo'n p*ssy als jij gozer, ik loop niet te zeuren oh het doet pijn, oh ik voel me down, oh, alles zit tegen.
misplaatste arrogantie? ben gewoon de leukste thuis :D

Identiteits crisis??? Ben je nu een bb'er of kickboxer???

last van rage Sis???:D

Niet in dit topic!

Rage? ikke niet man, vind het juist vermakelijk, jij heb rage zo te zien aan je reacties.
ik heb jaren gekickboxt, wedstrijden ook, alsmede freefighten, ook wedstrijden. en het mooie is, ben onverslagen.
maar vind het leuk, om "mannetjes" zoals jij op hun plek te zetten.
gozer ik vouw je op en stuur je op naar aruba.

:roflol: the sis lover club

you're a funny dude sis

lach me kapot :p

Rage? ikke niet man, vind het juist vermakelijk, jij heb rage zo te zien aan je reacties.
ik heb jaren gekickboxt, wedstrijden ook, alsmede freefighten, ook wedstrijden. en het mooie is, ben onverslagen.
maar vind het leuk, om "mannetjes" zoals jij op hun plek te zetten.
gozer ik vouw je op en stuur je op naar aruba.

Stoer.... 20 en al jaren gekickboxed!!!! Ik ga mn achtergrond hier niet ophangen maar denkt niet dat jij de enige bent bro... zeker onverslagen in de C-Klasse:D

Herkuul heeft gelijk, jij bent funny!!! niet meer dan dat.

haha, hij snapt niet dat ik hier alleen maar genoegdoening van krijg.
was chagrijnig vanmorgen, ben nu weer op en top blij hehe :D

Stoer.... 20 en al jaren gekickboxed!!!! Ik ga mn achtergrond hier niet ophangen maar denkt niet dat jij de enige bent bro... zeker onverslagen in de C-Klasse:D

Herkuul heeft gelijk, jij bent funny!!! niet meer dan dat.

ja vanaf mijn 14e bezig, bijna 7 jaar, dat lijkt mij jaren.
maar gozer, als jij zo zelfverzekerd bent, waarom durf je het niet aan dan?
ben alleen niet zo snel meer, maar nog steeds even dodelijk:D

Hahaha dan moet je toch wel een stukje eerder je bed uit hoor maatje.
om mij stil/uitgeluld te krijgen.
jij duurde te lang met je antwoord, pak je bril er ff bij, kan je je toetsjes wat beter lezen.
of heb je teveel klappen op je kop gehad door dat domme gezeik van je?

heren ik verlaat dit vermakelijke gejank van deze onverlaat even, ga even uit lunchen. tot straks,

en nitric love u bro(K)

Wat een test-bommen hier weer :p

HAha. Ja. Stelletje bokito's.

doei Nitric :hello:

heb je genomineerd voor hunk of the year sis :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven