tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te bijdehand hé!
of wil je net zo groot als ciko worden?
ik en pukkel hebben het goed gemaakt we zijn weer vriendjes![]()

Biceps meet ik nu op. 47 cm koud.
ja, ik denk zelf dat er ook gasten zijn inderdaad die dat doen, dit zijn ook weer 2 onbekende namen voor mij, heb ze nog nooit gezien in het AAS forum, waar ik toch iedere dag wel uithang, dus waarschijnlijk komen ze gewoon ff zeiken.. maar dat terzijde.
krachtstats vind ik zelf de laatste 3 weken enorm voor uit schieten, vond het gewoon zonde om nu te stoppen met me kuur, ik zie mezelf per week gewoon nog gigantisch groeien dus ik knal lekker door, ik heb nog geen shrimps, zet er wel voor ze zekerheid nu 1000 iu E3D bij, om het toch een beetje op peil te houden.. voor de rest eet ik mezelf helemaal vol, hanteer geen voedingschema, hou ik me toch niet aan, eet wel rond de 6500-7000 kcal per dag. lijkt aan het einde van de dag net of ik zwanger ben zo bol sta ik haha.
Verzin je die armomtrekken of wat?thnx man, maarre 51cm is 51 cm.
ik ben al een tijdje bezig. ik zat op mijn 17e met 46-47 cm armen dus reken maar dat het haalbaar is. als ik me best had gedaan niet aan de zooi was geraakt enz, door had gekuurd had ik al op mn 18-19e op 50 gezeten.
op me knieen en zuigen.
hij zei gewoon zuigen kreng en ja ik moest wel

He sis,
Elke ochtend voor ik ga werken ga ik hier weer even lezen en kan ik de dag weer met een lacht beginnen, ga zo door.
Eindelijk weer een log, leuk genoeg om te volgen, karma heb ik je a gegeven