Is dat het doel van dit topic soms?
Mijn vermoeden dat je liegt over je stats is juist gebleken want ik ben benaderd door een goede vriend van mij die jou persoonlijk kent, kerel.
Jij kent die jongen ook goed (Eric) en je mag aan hem gaan vragen wie ik ben zodat je snel weet dat ik NIET het type ben die verhalen verzint.
Ik kom er nu op terug omdat ik het belangrijk vind, dat veel nieuwelingen die meelezen hier, niet gaan denken dat ze door zulke hoge hoeveelheden te gebruiken ook ff snel 51,6 cm armen zullen scoren want dat gaat dus never nooit gebeuren, net als bij jou.
Je mag blij zijn als je 45/46cm hebt, en dat is helemaal niet iets om je voor te schamen, maar het is geen 51,6 zoals de topbodybuilders van Nederland hebben, en zeker niet zomaar wat gasten van jouw leeftijd.
51,6 cm is uitzonderlijk en dat zal je enorm lang voor moeten trainen, eten en kuren en haal je niet binnen 3 kuurtjes.
Als je slim bent geef je het nu gewoon eerlijk toe want langer ontkennen heeft geen zin, als ik in NL ben spreek ik graag met je af als je het tegendeel wil blijven bewijzen en ga ik je armen persoonlijk wel ff meten.
En dan wil ik je borstkas ook wel even meten want je hebt meer centimeters dan ik, en ik ben geen kleine jongen.( 2 meter, 145 kg).
Zelf heb ik trouwens ook bij lange na geen 51,6 cm maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Dus nogmaals, ik post dit niet om je af te zeiken maar om een signaal af te geven naar alle mensen die nu dachten dat je met een paar monsterkuurtjes even 50cm armen scoort.
( Ik heb eerst overlegd met een mod of ik dit wel zou posten maar hij zag er gelukkig ook het belang van in want we willen hier alleen eerlijke info geven waar de members echt wat aan hebben. )