MuscleMeat

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check Eclipse en Check Sis.....wereld van verschil en Eclipse zit zeker niet op 51,6 cm want dat zou ie op zijn voorhoofd laten tattoo-eren zo blij zou ie zijn.:p

Eclipse zal op die pics rond 48/49cm zitten schat ik, ik zal het em eens vragen.

hoe is het nu met hem? training? gear?

Die Eclipse is niet mis:eek:

Sis = sis...sy?

Damn maar dit is gewoon clown-esk wat er nu gebeurt. Dude weegt misschien 100 kg na een cheat-dag. Dit gaat nergens over.

hoe is het nu met hem? training? gear?

Gaat erg goed met hem.

Traint weer als vanouds en ziet er prima uit.

Gear weet ik niet, volgens mij nu vrij rustig omdat ie het erg druk heeft met zijn werk.

Zal zeggen dat ie zn kop weer es moet laten zien hier.:p

Wow!! Die Eclipse ziet er Ripped uit man!

"Sisevano wat is hierop u antwoord"

Toevallig dat Testo dit post. Heb namelijk toen Sisevano net zijn profiel aangemaakt een PM gestuurd naar een mod dat ik wist dat hij een kloon was. Heb de PM nog:

Heb een kloontje gespot volgens mij.

sisevano
[Link niet meer beschikbaar]

te3j

Als je kijkt naar de stats en profiel is de overeenkomst al duidelijk. Kijk vervolgens naar de fotos en je ziet dat het dezelfde kerel is. Beide zijn nog actief op het forum.

Iemand die als je zijn posts terugkijkt ERG onverantwoord met AAS omgaat en nu als guru advies probeert te geven.

Heb hem in een thread daarop aangesproken en toen gaf hij aan inderdaad over zijn stats gelogen te hebben. Heb na PM met mod en wat posts met Sisevano besloten het mara te laten. Maar leuk dat iemand met zoveel krediet als Testo eindelijk door de leugens heen prikt. Ik weet ook welke Eric Testo bedoeld... en die man kan zeker wel inschatten wat 45 of 50 is... die kerel is een beest.

vind dit niet zo mooi jongens
je had sis ook even kunnen pm hier over dan
inplaats van dit hier alemaal publiek te plaatsen

neem nu dat hij idd
beetje overdreven heeft over zijn stats
en zijn armen 45 meten in plaats van 50cm

heeft hij nog een goede progressie gemaakt aangezien zen foto's
en zijn jonge leeftijd

mijn respect blijft hij alle zins hebben

vind dit niet zo mooi jongens
je had sis ook even kunnen pm hier over dan
inplaats van dit hier alemaal publiek te plaatsen

neem nu dat hij idd
beetje overdreven heeft over zijn stats
en zijn armen 45 meten in plaats van 50cm

heeft hij nog een goede progressie gemaakt aangezien zen foto's
en zijn jonge leeftijd

mijn respect blijft hij alle zins hebben

Hij zet leugens publiekelijk neer (zoals het nu lijkt te zijn) dan mag hij ook openbaar hierop aangesproken worden. Zeker omdat vele jongere onervaren kuurders hier meelezen en de groei die hij zegt te hebben gemaakt willen evenaren en het dus nodig achten dezelfde dosissen te nemen.

Hij zet leugens publiekelijk neer (zoals het nu lijkt te zijn) dan mag hij ook openbaar hierop aangesproken worden. Zeker omdat vele jongere onervaren kuurders hier meelezen en de groei die hij zegt te hebben gemaakt willen evenaren en het dus nodig achten dezelfde dosissen te nemen.

ben ik wel met je eens, hier heb je wel een punt
zelf zou ik zijn dosissen ook niet gaan achterna doen
maar heb ook bijlange zijn stats niet

miss waren zijn dosissen ook gelogen, en dat zijn ballen geen mm gekrompen zijn enzo ook. leek wel allemaal een sprookje zijn bicep die groeide met de dag en de kilo's kwamen er met de dag erbij. hoge dossisen zonder enige sides en nog elke weekend ni eten en vollenbak zuipen. leek veel te mooi om waar te zijn eigenlijk.

het is gewoon wachten op de reactie van 1 van die wijven dat ze m helemaal niet kent :D

Verder wel met bovenstaande eens, het is leuk om een lolletje te hebben (wat deze log is) maar een vertekent beeld geven over een kuur als deze is idd een potentieel gevaar voor niet alleen jonge mensen maar iedereen die zich dit in zn hoofd haalt. Daarnaast is het gewoon flauw en kinderachtig om over je stats te liegen, mits dit waar is.

als je zijn stats vergelijkt met andere massamonsters dan is het wel duidelijk dat dit een grote flop was. ik denk dat iedereen wel weet wat 50cm armen zijn laat staan 51.6cm armen dit zou er normaal moeten uitspringen op een foto wat bij hem niet het geval is...

als ie nou nog een beetje overdreven had zou ik em ook nog wat krediet geven (voor zen progressie dan)maar nu, en dan nog met zo een megadoseringen sorry ie krijgt wat ie verdient ik verwacht ook niet veel posts meer van hem:mad:

Toevallig dat Testo dit post. Heb namelijk toen Sisevano net zijn profiel aangemaakt een PM gestuurd naar een mod dat ik wist dat hij een kloon was. Heb de PM nog:

Heb een kloontje gespot volgens mij.

sisevano

te3j

Als je kijkt naar de stats en profiel is de overeenkomst al duidelijk. Kijk vervolgens naar de fotos en je ziet dat het dezelfde kerel is. Beide zijn nog actief op het forum.

Iemand die als je zijn posts terugkijkt ERG onverantwoord met AAS omgaat en nu als guru advies probeert te geven.

Heb hem in een thread daarop aangesproken en toen gaf hij aan inderdaad over zijn stats gelogen te hebben. Heb na PM met mod en wat posts met Sisevano besloten het mara te laten. Maar leuk dat iemand met zoveel krediet als Testo eindelijk door de leugens heen prikt. Ik weet ook welke Eric Testo bedoeld... en die man kan zeker wel inschatten wat 45 of 50 is... die kerel is een beest.

hier verkondigt sis dat zijn armen 52 cm zijn en dat is vorige jaar 2007 dus, en nu is die 51cm??? met zulke hoge doseringen as, ik geloof er niks meer van

lights out game over

Er is maar 1 oplossing,peter r de Vries, stiekem opnames laten maken.

En dan kijken of hij vies gelogen heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven