MuscleMeat

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
hou idd niet van blind date. haha
foto foto!! :D:DD:D:D:D:d

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die een antwoord heeft over de regenererende eigenschappen van STH/IGF ter bevordering van het herstel na een kuur???

je zou het kunnen proberen, maar het zou enkel effect hebben op je lichaam. Denk dat je meer moet kijken naar iets wat tussen je oren werkzaam is, zoals bv sint jans kruid tegen een depri gevoel. Daar zijn er vast meer van, zou ook s in die richting gaan kijken als k jou was. hgh is meer op de langere termijn, dus zul je de eerste tijd niks aan hebben waarschijnlijk. igf misschien wat meer, vooral (durf t haast niet tegen je te zeggen-) icm slin, maar dat wil ik jou eigenlijk niet aanraden-)

Nee slin pak ik niet, wegens een gebrek aan discipline.
STH wordt het niet dus, pak er wel IGF bij, stond toch al in bestelling dus mooi :D

tussen de oren ben ik sterk zat, dus no prob, dipje zwaai ik uit!

Nee slin pak ik niet, wegens een gebrek aan discipline.
STH wordt het niet dus, pak er wel IGF bij, stond toch al in bestelling dus mooi :D

tussen de oren ben ik sterk zat, dus no prob, dipje zwaai ik uit!

heeft niks met kracht te maken lullo, dat overkomt de grootsten hoor.
maar ik kom wel naar je zwaaien, als je opgenomen wordt-)

heeft niks met kracht te maken lullo, dat overkomt de grootsten hoor.
maar ik kom wel naar je zwaaien, als je opgenomen wordt-)

lelijke aap,
ik bedoel,
tussen mn oren sta ik me mannetje wel, ik zwaai dat dipje zo weg, heb heel lang in de put gezeten, kan nooit zo erg als dat worden, en toen hield ik me goed.. komt helemaal goed dus.

haha deze log is echt beestig

monester kuur monster stats monster gainer

Vandaag weer ff flink met ijzergesmeten.
vandaag geprobeerd te squatten, hmmm ging niet lukken ivm een aantal injects gister haha.
dus toen de legpress gedaan(kon hierna amper meer lopen, voor zover me quad's haha), zie het striae gewoon groeien op me benen, zit een 4 cm bij na 4 been trainingen verdeeld over 1.5 week.

+ kuiten getraind en achterkant schouders.

Kracht is volledig terug, gewicht is 117.9, bf 7.5% alleen zit redelijk wat vet op me buik nu hihi, doner is TE lekker :D

Vandaag gigantische spierpijn, en een enorme pomp..
heb nu alweer zin om vanavond te trainen,
ga vanaf vandaag 5 dagen per week mn buik er bij pakken, geen rust gewoon doorknallen. de blokken staan er met 2 weken op.
benen blijf ik ook pakken, moet ff een andere inject spot vinden zodat ik me quads volledig op hun fl**ker kan geven, wil toch mn squad enz goed uit kunnen voeren. squat's tot je een week niet meer kan lopen :D

gister 't vrouwtje aan de kant gezet, kan me nu volledig richten op de training gelukkig.

owh owh owh.. was je dat voor de kuur ook al van plan?

prik je nooit in je billen .kunnen je benen lekker bij komen

owh owh owh.. was je dat voor de kuur ook al van plan?

nee. ben bang dat ik heel veel spijt ga krijgen.
maar ben het gezeik zat over striae, te groot worden, pas me kleren niet meer blablablabla eerst goedvinden en dat achteraf gaan lopen janken dat ik er mee moet stoppen.

prik je nooit in je billen .kunnen je benen lekker bij komen

ja ik zet nu per x 16 ml, iedere 7 dagen...
ik kreeg al pijn als ik 4 ml zette, in mn quads voel ik niks.. maar quads hebben wat herstel tijd nodig, ik zet voortaan gewoon op vrijdag middag, is de pijn op maandag weer weg zit ik me zo te bedenken.

zijn meer vrouwen dan kerken .en je bent nog jong dus ehhhhhhhhhh

16 ml ja dan moet je wel meeer plekken zoeken om het kwijt te kunnen .hoe veel kun je in je borst eigelijk kwijt

borst kan ik zo'n 4 ml kwijt, maar is niet echt een lekkere spot hoor..

16 ml is makkelijk in je quads te zetten, zette hem in het midden, verdeeld over 3 injecties,
steeds een 2 ml omlaag.. langzaam injecteren.. niet doorduwen..

Laatst bewerkt:
@ Frieda, zit niet verlegen hoor om de vrouwtjes das geen probleem,
alleen ja.. je houdt toch van er.. dus ja ;t doet pijn..

@ Rusher, heb nu al spijt, maar kreeg de keuze of de sport, of ik.. nou maak het me ff makkelijk... erg jammer dat wel

vandaag een ontopic dag, gaarne ontopic weer dus :D

@ Frieda, zit niet verlegen hoor om de vrouwtjes das geen probleem,
alleen ja.. je houdt toch van er.. dus ja ;t doet pijn..
ja oke dat is dan ook weer zo .toen ik 20 was doete ik alles wat los liep .maar nu niet meer heb al 8 jaar een vriedin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven