Rick de Bruin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan heb je toch een kamelenbult ergens op je lijf zitten? Heb je nog veel last van sides met zulke hoeveelheden?
Dit is echt een super Log om te volgen BTW.

ik weet er geen antwoord op
wel mot je ff foto's poste vriend

jeetje, wat kan jij zeuren!
oh ja, zit weer op me oude gewicht!
geef em dan toch eens een foto, zo blind daten vindt hij maar niets

FF schrikken nu, net ff naar de wc, heb nu 3x benen getraind..
nog nooit striae op mn benen gehad.. kon een kleine 25 scheuren tellen.. in 1 week
krijg in mn andere topic weinig reactie op mn vraag dus stel hem hier,
STH heeft regenererende eigenschappen,
stel ik krijg een gigantische terugval/slag/dip heb ik dan wat aan STH, het onderdrukt niks, heeft alleen maar positieve eigenschappen..
dus mijn vraag is, stel na mijn nakuur, gooi ik er een 25 dagen 7/7 4 iu ED tegenaan..zal mij dit eerder op de been helpen, en zal dit mij een Dip besparen?
miss wat igf-1 er nog naast..
ik denk niet dat dat echt veel gaat bijdragen aan je doelstelling (dip vermijden)
igf-1 in je nakuur vind ik wel nuttig, maar een maandje 4iu STH lijkt me weggesmeten geld
Als je over 5 jaar een aantal donororganen nodig hebt, zou je er dan wel bij willen vermelden wat je jezelf allemaal hebt toegediend?
Ontopic: Kunnen we hier geen stickie van maken?
'tis de bedoeling dat ik over 5 jaar dood ben, maar oke..
nee ff serieus,
ik hoor namelijk van een maat van me, die op redelijk wat podia enz heeft gestaan, dat hij altijd na zijn kuur, een STH/IGF kuurtje pakte, ter bevordering van het herstel. hield al zijn kilo's vast achteraf..
dus vraag me af of dat zo is, 't geld maakt me niet uit dus dat zit goed..
@ Bur, ****off voegd geen meerwaarde toe aan dit topic, organen gelul.

haha![]()
ik blijf er bij kan 1 van de mods van deze log een stickie maken??
Je bent geestlijk duidelijk niet helemaal in orde, hebt problemen gehad, zuipt alcohol in je kuur.
Wat als je nu binnen niet al te lange tijd kapot gaat? Die kans is dusdanig aanwezig. Heeft dbb hier geen stukje verantwoordelijkheid te dragen door zulk excessief gebruik van anabolen ten zeerste af te raden.
Ik lees al een aantal jaartjes mee in deze sectie, maar jij slaat echt alles.
Om even op bovenstaande reactie te reageren:
Je houdt een log bij waarop ik commentaar geef, dit is dus volledig on topic. Wat je met dat commentaar doet moet jezelf weten.![]()