AndroidHealthClinic

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
stop de k*t offtopic berichten stelletje kinderen, laat die gast gewoon zijn ding doen en vervuil dit topic niet

update??? kracht??? gains en welke week zit je nu precies

Nndusszzz..

• Topic Starter Topic Starter
OffTopic maakt me niet zoveel uit hoor Ciko, zolang het maar geen gejank is over dat ik te zwaar kuur enz..

ik kom er rond donderdag/vrijdag ff op terug, zit nu in week 10 woensdag week 11.

wie denkt er trouwens dat ik een frontloadje moet doen met de primo? gezien ik 6 weken met lange esters aan de gang ga, en een kleine 500mg overhou na de kuur.. of draai ik nu door?:P

moet ff bijkomen, flink naar de T*ring hier haha, vrijdag ben ik weer de oude haha.

welja, gewoon nog s frontloaden midden in je kuur... beter een OD dan iets overhouden he ;)

naja, ik ben niet van het overhouden... ben ik niet zo goed in:D

ik zou t gewoon frontloaden, kwam denk ik niet erg duidelijk over uit mn vorige post
dat kleine beetje extra shizzle op jouw kuur boeit ook niet meer!

ik zou t gewoon frontloaden, kwam denk ik niet erg duidelijk over uit mn vorige post
dat kleine beetje extra shizzle op jouw kuur boeit ook niet meer!

ok toppie, komt goed.
zal er flink inrossen denk ik zo, ging op 500 al hard hehe

't zal wel placebo zijn.. maar begin het uitrekkerige gevoel een beetje te krijgen van de primo..
morgen zet ik de frontload.
ga er vanuit dat hij met een 1.5 a 2 weekjes er wel flink inkickt

wat voor gevoel heb je .ben ook wel nieuwsgierig naar die primo

Beetje euforisch.. moet me steeds uitrekken enz.. heb ik alleen met primo.. heerlijk gevoel..
denk dat het placebo is hoor, het is net 3 dagen geleden, heb 500 gezet. zet met 2 dagen 1000 er bij, ff frontloaden.. zal mij benieuwen :D

mij ook hehehehe denk er aan om het te gaan gebruiken in mijn volgen kuur een cutkuur .moet ik nog even over nadenken heb zondag de laste inject gezet even drie maanden off heb 24 weken op zitten kan ik mooi een nieuw schama maken .moet zeker wat gewicht af want sta nu op 119 120 kilo met een vet % 16 17 zou mooi zijn als ik 110 weeg met een vet van 10% ofzo

mij ook hehehehe denk er aan om het te gaan gebruiken in mijn volgen kuur een cutkuur .moet ik nog even over nadenken heb zondag de laste inject gezet even drie maanden off heb 24 weken op zitten kan ik mooi een nieuw schama maken .moet zeker wat gewicht af want sta nu op 119 120 kilo met een vet % 16 17 zou mooi zijn als ik 110 weeg met een vet van 10% ofzo

flinke stats man, pics??
ja ik vind het super hoor primo, ga iig gezien je stats op een 500mg ew zitten.
wil je het goed doen, pak hem dan nog ff hoger.
het is duur, maar het is het meer dan waard.
ik werd van beton!

nee geen pics dat was de vogekeer niet goed bevallen wat een gezeik was dat zeg .toen woog ik 116 en dat gelofden ze niet hier en ook met mijn kuur was vanalles mis en te hoog noem maar op .dus hou ik mij hier heel stil om toch het een en ander te leren .wel jammer dat het zo moet

nee geen pics dat was de vogekeer niet goed bevallen wat een gezeik was dat zeg .toen woog ik 116 en dat gelofden ze niet hier en ook met mijn kuur was vanalles mis en te hoog noem maar op .dus hou ik mij hier heel stil om toch het een en ander te leren .wel jammer dat het zo moet

ah man, moet je de reacties bekijken die ze bij mij zetten, mijn gewicht wordt ook niet geloofd, en gelul over kuur??? haha....
schijt aan hebben!
mail ff pic dan, ben wel benieuwd!

moet ik nog maken maar oke zal deze week wat neer zetten

ben eigelijk heel verlegen hahahahaahaha

ben benieuwd naar je pics sisevano en gaat lekker zo te zien, met 1.94 is wel lang ja toen ik zag wat je egwicht was dacht ik de t*ring maar ik zag je pics en ik dacht mwha dat kan toch niet maar zag wel dat je zo lang bent.

maar je ziet er goed uit vind ik en ben benieuwd na de kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven