Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
..want dat moeten het gaan worden!
Afgelopen tijd is een periode van afwisselend trainen/eten geweest, met vaak veel overslaan van trainingen en maaltijden.
Ik heb nu de motivatie gevonden om mezelf zowel op eten als trainen 100% dedicated te zetten.
Mijn doel met deze log is het bijhouden van de resultaten en het horen van andere meningen en hopelijk veel kritiek.
Mijn principe is het uitproberen van zoveel mogelijk soorten oefeningen, set/reps-verhoudingen, trainingsschema's en voedingspatronen, om hieruit hetgeen dat bevalt en goed werkt, te behouden.
STATS momenteel (21 dec 2010)
1,86 m
75 kg
BF zal rond de 8% liggen
VOEDING
Vooralsnog bulk-bulk-bulk
Hier een voorbeeld
SCHEMA
Rug/Biceps
Deadlift
Latpulls
BOR
Seated Cable Row
Dumbbell Curls/seated hammer curls
BB Curl/Reverse BB Curl
Borst/tri
BP (Dumbbell/barbell)
Incline Fly
Incline BP (Dumbbell/barbell)
Cable Cross
Dips
Cable Pushdown
(evt. nog een tri's-oefening)
Legs
Squat
Legpress
Leg Extensions
Prone Leg Curl
Standing Calve Raises
Schouders
MP/Shoulder Press
Front Raises
Dumbbell Side Raises
Cable Side Raises
Neckpress
Shrugs
(probeer de laatste tijd af en toe nog 1 bicep oefening mee te pakken, bijv standing high pulley cable curl)
De volgorde van trainingsdagen verandert vaak, dus hoeft niet altijd in bovenstaande volgorde. Maar bovenstaande is wel waar ik vanuit ga.
Ik doe altijd een opwarmset met veel reps en weinig gewicht en voor de rest gewoon 3 x 6-8.
Voor (barbell) BP, Squat, Legpress en sóms Deadlift werk ik volgens piramide-systeem en voor Shrugs rack-retour.
Dit is het schema waar ik nu (startmoment v het log) vanuit ga; dit kan en zal worden veranderd/afgewisseld later.
Afgelopen tijd is een periode van afwisselend trainen/eten geweest, met vaak veel overslaan van trainingen en maaltijden.
Ik heb nu de motivatie gevonden om mezelf zowel op eten als trainen 100% dedicated te zetten.
Mijn doel met deze log is het bijhouden van de resultaten en het horen van andere meningen en hopelijk veel kritiek.
Mijn principe is het uitproberen van zoveel mogelijk soorten oefeningen, set/reps-verhoudingen, trainingsschema's en voedingspatronen, om hieruit hetgeen dat bevalt en goed werkt, te behouden.
STATS momenteel (21 dec 2010)
1,86 m
75 kg
BF zal rond de 8% liggen
VOEDING
Vooralsnog bulk-bulk-bulk
Hier een voorbeeld
SCHEMA
Rug/Biceps
Deadlift
Latpulls
BOR
Seated Cable Row
Dumbbell Curls/seated hammer curls
BB Curl/Reverse BB Curl
Borst/tri
BP (Dumbbell/barbell)
Incline Fly
Incline BP (Dumbbell/barbell)
Cable Cross
Dips
Cable Pushdown
(evt. nog een tri's-oefening)
Legs
Squat
Legpress
Leg Extensions
Prone Leg Curl
Standing Calve Raises
Schouders
MP/Shoulder Press
Front Raises
Dumbbell Side Raises
Cable Side Raises
Neckpress
Shrugs
(probeer de laatste tijd af en toe nog 1 bicep oefening mee te pakken, bijv standing high pulley cable curl)
De volgorde van trainingsdagen verandert vaak, dus hoeft niet altijd in bovenstaande volgorde. Maar bovenstaande is wel waar ik vanuit ga.
Ik doe altijd een opwarmset met veel reps en weinig gewicht en voor de rest gewoon 3 x 6-8.
Voor (barbell) BP, Squat, Legpress en sóms Deadlift werk ik volgens piramide-systeem en voor Shrugs rack-retour.
Dit is het schema waar ik nu (startmoment v het log) vanuit ga; dit kan en zal worden veranderd/afgewisseld later.
Laatst bewerkt:

) waardoor ik nu nog vrij herstellende ben. Voeding loopt wel gewoon volgens normaal patroon.
)