MuscleMeat

knievet/strakkere knieën

epic genes?
Denk dat het wel meevalt hoor met te gespierde benen voor een vrouw.. je mag wel flink buffelen als vrouw wil je echt massa aanzetten in die zin dat het lomp gespierd wordt

Gezien ze klein van gestalte is kan zelfs dat beetje extra massa er niet uitzien voor een vrouw, zeker bij vrouwen die al van nature wat dikkere benen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bovenbenen zijn ook weer niet overdreven gespierd maar ik vind ze wel te groot zeker in verhouding met mijn onderbenen. En ze zijn ook niet te groot in de zin van vet, behalve bij m'n knieën dan, maar echt door spieren. Ik kleedde me een keer om bij een vriendin en zij zei al: je hebt echt gespierde benen

Strakkere benen krijg je wel puntige knieen van.

Dat zou ik juist willen, beter dan wat ik nu heb haha

Maak is een foto, dan kunnen we het zien.

Liever niet ik vind ze lelijk

Alsof iemand hier weet wie je bent als je alleen een foto van je benen plaatst. Foto is simpelweg makkelijker beoordelen.

knee%20liposuction,%20smartlipo,vaser,%20before%20after,%20brian%20kerr%20md.p,k%20(2)1.jpg

zoals dit

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 19:17 ----------

Anyways bedankt voor de tips iedereen, ik ga ze zeker gebruiken

Blegh, wat een vette knieen.

Niet vergeten dat je op een BB forum zit waar more usually better is. En als ik jou zou zijn (met jouw doelen) zou ik bodyweight squats en lunges doen icm cardio en een calorie tekort.

hoezo bodyweight squats/lunges? Gewoon normale krachttraining of geef is onderbouwing voor je advies..

Antwoord op al je vragen is squatten.

Het is een vrouw he. Zo snel zou ze geen massa aanzetten.

Hangt er van af , sommige vrouwen hebben aanleg om grote benen te hebben. En zoals de TS zelf zei vind ze zelf dat haar benen al gespierd en wil ze die kleiner/strakker. Dan lijkt het me niet voordelig om een schema te volgen die gefocused is op hypertrofie , nogmaals als je doelen zijn zoals die van de TS.

Hangt er van af , sommige vrouwen hebben aanleg om grote benen te hebben. En zoals de TS zelf zei vind ze zelf dat haar benen al gespierd en wil ze die kleiner/strakker. Dan lijkt het me niet voordelig om een schema te volgen die gefocused is op hypertrofie , nogmaals als je doelen zijn zoals die van de TS.
Kan zijn dat ze aanleg heeft. Maar als ze zulke knieen heeft als op de pic. Wat ik persoonlijk niet echt vettige knieen vind dat betwijfel ik haar zelfbeeld over haar 'grote benen'. Daarbij je kan imo alsnog zwaar trainen en gewoon een goed voedingsschema hanteren, wat cardio toevoegen om tekort te creëren. Krijg je het mooiste resultaat van. Als ze echt zulke grote benen heeft en dit haar bouw is dan zouden bodyweight squats ook niet het verschil gaan maken.

Terug
Naar boven