Fitness Seller

Koeltas

Als iemand het nog interesseert na een jaar deze tas in bezit.

Koel elementen zijn hoerig kut en lekken nog erger dan je vriendin in haar periode. Logo xxl valt er al na paar weken vanaf, wel slim doordat de kwaliteit vd tas slecht is en niemand ziet dat dit dus van xxl afkomt.
Bakjes die erbij geleverd worden passen 3 rijstkorrels in dus de perfecte cut tas.

Al met al heeft ie het een jaar volgehouden, weliswaar dus langer als ik het volhoud met sommige mensen. Hopelijk ben ik dit jaar lief geweest en gunt de sint of kerstman mij een beter model.
En waarom moet het per se een tas zijn? Kun je niet gewoon een elektrisch koelboxje nemen? Of heb je al wat anders?

Als iemand het nog interesseert na een jaar deze tas in bezit.

Koel elementen zijn hoerig kut en lekken nog erger dan je vriendin in haar periode. Logo xxl valt er al na paar weken vanaf, wel slim doordat de kwaliteit vd tas slecht is en niemand ziet dat dit dus van xxl afkomt.
Bakjes die erbij geleverd worden passen 3 rijstkorrels in dus de perfecte cut tas.

Al met al heeft ie het een jaar volgehouden, weliswaar dus langer als ik het volhoud met sommige mensen. Hopelijk ben ik dit jaar lief geweest en gunt de sint of kerstman mij een beter model.
XXL nutrition = winst boven kwaliteit.
Muscle Meat = kwaliteit boven winst.

De ene wordt mega rijk, de andere 'gewoon' rijk.

• Topic Starter Topic Starter
Even een update:

De tas is inmiddels meer dood dan levend. De helft vd ritsen heeft het begeven, maar gelukkig de rits vd bakjes compartiment is nog heel. De koel elementen die werden meegeleverd zijn alle 4 al zo lek als een mandje en er komt allerlei drab uit waardoor de tas ook helemaal smerig is geworden. Gelukkig heeft de blokker mij hierin gered en kon ik voor exact 1.99€ 4 plastic vries elementen kopen, waar die van xxl van ali express folie was en gedoemd waren om kapot te gaan.

Ik hoop dat de tas kerst dit jaar haalt, dan vraag ik een nieuwe van de kerstman en heb ik er toch 2 jaar mee gedaan. Menig man doet minder lang met een vrouw dan ik het volhoud met deze ellendige tas.

Vingers gekruist deze laatste maanden 🙏

De helft vd ritsen heeft het begeven, maar gelukkig de rits vd bakjes compartiment is nog heel.
Het is nu wel richting het eind met de tas. Inmiddels heeft de rits van het bakjes compartiment het ook begeven, maar doordat het buiten nog -28 is overleven de bakjes nog wel deze dagen.

Na ruim 2.5 jaar in gebruik gaat die naar zijn laatste rustplaats en begint de zoektocht naar een vervanging.

IMG_7254.jpeg

IMG_7278.jpeg

IMG_7279.jpeg

Ga je backpacken? 😁

Backpacken naar het werk elke dag.

De hoeveelheid tupperware en lepels/vorken/saus/fruit etc die je dagelijks mee moet sjouwen is om te schamen soms. Ik heb zelfs tandenstokers erin zitten want soms zit er net wat klem en zit je de hele dag ermee te kutte.

Die gucci handbag tas die ik voorheen had van xxl moest je vasthouden en met een rugzak heb je handen vrij en kan je dus tijdens het lopen nog eten, extra efficiënt dus.

Terug
Naar boven