MuscleMeat

Kom jij snel in de verleiding?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Als je iets lekker ziet, neem je het dan?
Op een verjaardag bijvoorbeeld, waar de schaal chips voor je neus staat, de toast met salade's, en de taart?
Als je met je maatjes de stad in gaat en je maatjes bij de eerste de beste cafetaria een frietje halen met mayo...
Je op een zaterdagavond voor de TV zit, en je alleen maar reclame's op TV ziet die gaan over lekkere chocolade en chips, ben jij in staat meteen de kast in te duiker??

Hoe is jullie disipline ;)?

Ik neem aan dat het vooral voor de cutters nogal vaak moeilijk is, en zeker omdat zij snelle Koolhydraten moeten beperken.

Nergens last van, zit vaak in de Mac met vrienden. En dan vraag ik of mijn tupperware bakkie even in de magnetron mag.

Ik kan het de laatste tijd best goed weerstaan.
Ik zorg gewoon dat ik niks verkeerds in huis haal.
Ik eet als ik 's avonds trek heb tijdens het tv kijken neem ik volkoren crackers met pindakaas.. of kwark of ik drink gewoon veel water.. of groene thee

en op verjaardagen tja.. zovaak ga ik niet naar verjaardagen , maar als ik er ben dan neem ik wel eens wat.. maar ik overdrijf het niet..Een paar chippies of een plak cake ofzo..

En asl ik met me zoontje naar de mac ga dan eet ik of een salade of ik neem alleen een fruitbag ofzo!

Ik kan het de laatste tijd best goed weerstaan.
Ik zorg gewoon dat ik niks verkeerds in huis haal.
Ik eet als ik 's avonds trek heb tijdens het tv kijken neem ik volkoren crackers met pindakaas.. of kwark of ik drink gewoon veel water.. of groene thee

en op verjaardagen tja.. zovaak ga ik niet naar verjaardagen , maar als ik er ben dan neem ik wel eens wat.. maar ik overdrijf het niet..Een paar chippies of een plak cake ofzo..

En asl ik met me zoontje naar de mac ga dan eet ik of een salade of ik neem alleen een fruitbag ofzo!

En je zoontje laat je dan lekker mcdonalds eten?

kan de verleiding goed weerstaan.

als ik me k*t voel, wil ik echt gezond eten want dan voel je je weer lekker,

en vaak als ik niet hoef te trainen neem ik ipv rijst en kip een pizza (maar wel met kip!)

voor de rest wil ik wat cutten dus s'avonds laat eet ik geen frituur etc. wat al mijn vrienden wel met bakken wegschaften

Van chips kan ik echt niet afblijven maar ik zit toch in de bulk dus maakt me niet veel uit ;)

............

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Valt mij op dat als ik let op me vrienden wat die allemaal niet wegstouwen aan vette vleessoorten (shoarma, boterhamworst, salami, kaas) en vooral veel suikers. (snickers, chocomelk, liters frisdrank).

Dan ben ik best trots op mezelf :D

.............

Laatst bewerkt:
............

Laatst bewerkt:
We gaan misschien 1 keer in de maand naar de mac.. dan mag hij wel maccen jah..

verder eet hij hartstikke gezond net als mama!

Hij heeft wel vetten nodig he elke tiener word groot van vette friet en chips en cola:D Als hij dit niet heeft heeftie later kans op wangedrag :D

Btw sexy Moma :D

never, nooit, jamais

• Topic Starter Topic Starter
Laat kinderen niet ''te gezond'' opgroeien. Is ook heel slecht voor zijn geestelijke ontwikkeling als hij andere vriendjes wel snoep en chipjes ziet eten en zelf het niet krijgt of mag.
Een kind dat in groei is mag best wat ''ongezonder'' (in die mate verantwoord) eten als 18plussers (om het zo te zeggen)
1x p/maand je kind friet laten eten is echt streng vindt ik. :(

''begrijp me trouwens niet verkeerd" :aai:

Ik eet alles wat ik voorgeschoteld krijg en ik lust .

Terug
Naar boven