Fitness Seller

Kom jij snel in de verleiding?

[....................

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
als het bv om tieners van 15-19 jaar gaat ; die zijn normaal toch al volwassen genoeg om zelf te bepalen wat ze eten en laten en gaan toch niet meer beïnvloed worden daardoor dan ? of wat bedoel je precies ? ^^

80% van de jeuds van 12-18 jaar laat zich echt makkelijk leiden hoor en leeft echt heeeeel ongezond (geen ontbijt, geen groenten/fruit, geen vezels etc) dan te verstaan dat ze alleen maar op chips, chocolade, frisdrank en frikandellen leven. En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat het komt door alle reclame's op tv, op posters en door de vele snoepkasten en de vele friettenten op elke hoek van de straat.

Gelukkig behoor jij (en meerdere hier op het forum van die leeftijd) tot die overige 20% ;)

"born to bulk"

Na weg te gaan, gaan we meestal naar een van de betere frituren in België. Het slechtste tijdstip om frieten te eten rond 6 uur smorgens.. Ondanks de grote honger en verleidende geur lukt het tot hiertoe al een drietal weekjes.

80% van de jeuds van 12-18 jaar laat zich echt makkelijk leiden hoor en leeft echt heeeeel ongezond (geen ontbijt, geen groenten/fruit, geen vezels etc) dan te verstaan dat ze alleen maar op chips, chocolade, frisdrank en frikandellen leven. En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat het komt door alle reclame's op tv, op posters en door de vele snoepkasten en de vele friettenten op elke hoek van de straat.

Gelukkig behoor jij (en meerdere hier op het forum van die leeftijd) tot die overige 20% ;)

Ecto talk.

Zo hoor je ook te eten op die leeftijd, dan kan het nog.

ik kan goed volhouden door de resultaten voor het ogen te halen,goed gespierd en vetvrij lichaam, dan krijg ik extra motivatie, en daarna denk ik het is volhouden waard jonge! en die verleiding is na 20 minuten toch weg!

I can resist anything but temptation !

Na verloop van tijd wordt het wel makkelijker vind ik. En sommige vetverbranders helpen ook wel wat.
Kan ik het niet meer houden, drink ik een whey choco shake. It's kinda like chocolat ;)

de laatste keer dat ik dat deed was op mijn broer zijn verjaardag, ik nam een stuk of 10 kaasblokjes, de volgende 2 weken zaten er 3 van die grote ranzige witte kop puisten in me gezicht...elke keer als ik in de verleiding kom denk ik gewoon aan puisten en laat ik het wel uit mijn hoofd :o

Ecto talk.

Zo hoor je ook te eten op die leeftijd, dan kan het nog.

epic onzin, ik groeide dicht op met 14-de...ik woog 84 kilo, en nee ik was geen beest :o Toen ik er mee stopte en gewoon aanmake limonade begon te drinken ipv cola/taksi/crap en normaal at viel ik af naar 67 kilo in een half jaar tijd zonder er moeite voor te doen

epic onzin, ik groeide dicht op met 14-de...ik woog 84 kilo, en nee ik was geen beest :o Toen ik er mee stopte en gewoon aanmake limonade begon te drinken ipv cola/taksi/crap en normaal at viel ik af naar 67 kilo in een half jaar tijd zonder er moeite voor te doen

Gezonde skinny tieners, die onmogelijk aankomen, zoals ik toen.. hoeven niet te lijden omdat er een paar gastjes zijn die snel dikkertjes wordne!!! Ik ging lekker elke middag naar de Febo hoho.

Gezonde skinny tieners, die onmogelijk aankomen, zoals ik toen.. hoeven niet te lijden omdat er een paar gastjes zijn die snel dikkertjes wordne!!! Ik ging lekker elke middag naar de Febo hoho.
Je zegt dan wel gezond, ze zijn dan ook niet dik ofzo maar volgens mij gaat het daar binnen bij hun niet echt helemaal zoals het hoort :D

Helaas vooral de laatste tijd met de vele examenfeestjes waar de chips en hapjes met bakken tegelijk worden aangevoerd kan ik de verleiding moeilijk weerstaan :o en als ik eenmaal eraan begin dan is het vaak nog lekkerder dan ik had verwacht en blijf ik eten :D verder kan ik snoep thuis en in automaten enzo wel gewoon laten liggen. Het is dus echt op feestjes dat ik gewoon flink eet.

Nee.

ja, discipline is niet te best eigenlijk...maar doe mijn best

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb elke avond tussen 9-10 uur hele erge honger!!!
Ik eet dan maar één volkoren boterham met wat ham of kipfiltet en een appeltje... maar het liefste zou ik gewoon een grote zak chips open trekken of 10 boterhammen naar binnen werken met filet american :D

nope. Ik eet niets wat niet in mijn planning staat. Zaterdag avond neem ik wat junk maar dat is gepland.

Om iets te kunnen bereiken zul je verleidingen moeten weerstaan, ik moet zeggen dat het me goed lukt, maar ik geef mezelf wel voldoende ruimte om een keer iets ongezonds te eten

Als ik erg streng met mijn voeding bezig ben, gaat het me goed af nee te zeggen, maar als ik een beetje snoep of chips neem, is het veel lastiger om niet meer te nemen. Alcohol heb ik geen moeite om het bij 2 te laten.

Ik haal zelf niet zoveel rommel in huis. Als ik chips wil koop ik een klein zakje en als ik chocolade wil een klein reepje. Als het op is is het dan op. Als ik bezoek heb maak ik wel een toetje of bak ik cake of koekjes.

Feestjes van twintigers zijn meestal gezonder dan van tieners, minder chips en snoep, vooral toastjes, olijfjes enzo wat weer iets gezonder is.

En als ik hem vraag wil je een snoepje, zegt ie ook vaak.. neeeeej doe maar een paula de koe!(vla)

Die Paula is een koe,
die zegt niet alleen boe.

Die maakt een vla met koeienvlekken,
speciaal voor echte lekkerbekken.

Vanille-choco, Choco-vanille,
van gekke Paula met haar brillen!

Paula's vla is echt speciaal,
coole vlekken, allemaal!:rocknana:

o chocolade is onweerstaanbaar helaas

Terug
Naar boven