Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het bv om tieners van 15-19 jaar gaat ; die zijn normaal toch al volwassen genoeg om zelf te bepalen wat ze eten en laten en gaan toch niet meer beïnvloed worden daardoor dan ? of wat bedoel je precies ? ^^

80% van de jeuds van 12-18 jaar laat zich echt makkelijk leiden hoor en leeft echt heeeeel ongezond (geen ontbijt, geen groenten/fruit, geen vezels etc) dan te verstaan dat ze alleen maar op chips, chocolade, frisdrank en frikandellen leven. En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat het komt door alle reclame's op tv, op posters en door de vele snoepkasten en de vele friettenten op elke hoek van de straat.
Gelukkig behoor jij (en meerdere hier op het forum van die leeftijd) tot die overige 20%![]()

Ecto talk.
Zo hoor je ook te eten op die leeftijd, dan kan het nog.
Toen ik er mee stopte en gewoon aanmake limonade begon te drinken ipv cola/taksi/crap en normaal at viel ik af naar 67 kilo in een half jaar tijd zonder er moeite voor te doenepic onzin, ik groeide dicht op met 14-de...ik woog 84 kilo, en nee ik was geen beestToen ik er mee stopte en gewoon aanmake limonade begon te drinken ipv cola/taksi/crap en normaal at viel ik af naar 67 kilo in een half jaar tijd zonder er moeite voor te doen
Je zegt dan wel gezond, ze zijn dan ook niet dik ofzo maar volgens mij gaat het daar binnen bij hun niet echt helemaal zoals het hoortGezonde skinny tieners, die onmogelijk aankomen, zoals ik toen.. hoeven niet te lijden omdat er een paar gastjes zijn die snel dikkertjes wordne!!! Ik ging lekker elke middag naar de Febo hoho.

Gezonde skinny tieners, die onmogelijk aankomen, zoals ik toen.. hoeven niet te lijden omdat er een paar gastjes zijn die snel dikkertjes wordne!!! Ik ging lekker elke middag naar de Febo hoho.

en als ik eenmaal eraan begin dan is het vaak nog lekkerder dan ik had verwacht en blijf ik eten
verder kan ik snoep thuis en in automaten enzo wel gewoon laten liggen. Het is dus echt op feestjes dat ik gewoon flink eet.En als ik hem vraag wil je een snoepje, zegt ie ook vaak.. neeeeej doe maar een paula de koe!(vla)