- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat kinderen niet ''te gezond'' opgroeien. Is ook heel slecht voor zijn geestelijke ontwikkeling als hij andere vriendjes wel snoep en chipjes ziet eten en zelf het niet krijgt of mag.
Een kind dat in groei is mag best wat ''ongezonder'' (in die mate verantwoord) eten als 18plussers (om het zo te zeggen)
1x p/maand je kind friet laten eten is echt streng vindt ik.
''begrijp me trouwens niet verkeerd"![]()

Hij heeft wel vetten nodig he elke tiener word groot van vette friet en chips en colaAls hij dit niet heeft heeftie later kans op wangedrag
Btw sexy Moma![]()

ik dan des te meer!ik heb geen discipline, zeker niet als Wendy's, Subway, Sbarro's en McDonalds schuin tegenover mijn huis liggen.....
![]()
ik ben jalours 

Valt mij op dat als ik let op me vrienden wat die allemaal niet wegstouwen aan vette vleessoorten (shoarma, boterhamworst, salami, kaas) en vooral veel suikers. (snickers, chocomelk, liters frisdrank).
Dan ben ik best trots op mezelf![]()

Ik kan ook de verleiding weerstaan, ik vind het alleen zo irritant als mensen je raar aankijken op verjaardagen als je iets weigert![]()