MuscleMeat

Kom jij snel in de verleiding?

Ik zondig vaak. Vooral op verjaardagen.

Qua spiermassa maakt het geen reet uit wat je vreet. Qua bf misschien wel, maar dat neem ik dan op de koop toe:).

Ik vreet alles wat er te vinden valt op tafel.

Laat kinderen niet ''te gezond'' opgroeien. Is ook heel slecht voor zijn geestelijke ontwikkeling als hij andere vriendjes wel snoep en chipjes ziet eten en zelf het niet krijgt of mag.
Een kind dat in groei is mag best wat ''ongezonder'' (in die mate verantwoord) eten als 18plussers (om het zo te zeggen)
1x p/maand je kind friet laten eten is echt streng vindt ik. :(

''begrijp me trouwens niet verkeerd" :aai:

Haha.. nu lijkt het net of hij nooit lekkers krijgt!:o
We maccen 1 keer in de maand! Maar dat wil niet zeggen dat hij verder nooit eens een patatje krijgt of een snack of een ijsje of iets! Als we in de stad zijn.
Ik wil niet dat ie veel snoept. Hij wordt ook nog eens heel hyper van snoep.. en helemaal van chocolade.
Maar natuurlijk krijgt hij chips en snoepjes maar niet elke dag. Hij vraagt er ook nooit om..Ik moet het hem vragen..!:D
Hij krijgt alleen in het weekend 1 glaasje prik per dag. Verder niet!
Als ik hem voor de keuze stel, wil je koek of wil je een appel.. dan kiest hij 7 van de 10 keer een appel. En als ik hem vraag wil je een snoepje, zegt ie ook vaak.. neeeeej doe maar een paula de koe!(vla)
Hij eet over het algemeen gewoon gezond
Hij eet zijn fruit en groenten

Het is gewoon een makkelijk kind.. doet niet moeilijk.

Wanneer ik veel cardio heb gedaan heb ik problemen om schoon te eten,en je kent
natuurlijk het bekende verhaal van geen boodschappen doen voor je gaat eten...
gaat echt voor mij op.
Als ik een etentje oid in het vooruitzicht heb vind ik het makkelijker om niet in de
verleiding te komen want dan schrans:meal: ik dan des te meer!

ik heb geen discipline, zeker niet als Wendy's, Subway, Sbarro's en McDonalds schuin tegenover mijn huis liggen.....
:roflol:

heb erg veel discipline ;) nergens last van

Kan de verleiding goed weerstaan, ook omdat ik een keer per week junk!!! :)

Ik kán de verleiding weerstaan maar of ik het wil is een 2e. Heb de afgelopen 3 dagen 3 stukken appeltaart op, 1 hele pot B&J, een reep chocola en een bbq met iets te veel pindasaus.:D

Nooit!!! Ik heb mijn eten toch altijd bij :)

Ik kan de verleiding ook wel weerstaan. Ben niet zo van de chips e.d. dus dat is een groot voordeel:)

Ik merk zelf dat als je op je voeding let en gezond eet, ik minder trek heb ik zoetigheid. Ik eet het ook bijna nooit!

Ik kan ook de verleiding weerstaan, ik vind het alleen zo irritant als mensen je raar aankijken op verjaardagen als je iets weigert :rolleyes:

Ik ben de leider van de junkfood group..

Komop nou.

Ik kan ook de verleiding weerstaan, ik vind het alleen zo irritant als mensen je raar aankijken op verjaardagen als je iets weigert :rolleyes:

Is idd behoorlijk irritant maar ze kijken ook altijd wat ik zit te eten en
denken al per definitie dat het vies is. Ik vind schoon eten behoorlijk
meevallen als je het gewend bent maar dat kun je ze niet wijsmaken!

Inderdaad erg lastig. Ik eet dan Herbalife shakies en genoeg mensen die hier raar van opkijken en denken dat het onzin is.. Zijn meestal wel de mensen die zelf ongezond leven en al een lijst met klachten hebben !!

Terug
Naar boven