MuscleMeat

Kom niet aan

Ja kan niet geloven dat ik te weinig eet, hoeveel kcal zit jij? En wat is je gewicht?

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders triceps

Heb op dit schema eerst goed gegaind.
Ik heb ook ub/lb schema gedaan maar door 2x per week benen word ik niet blij van en word ik gedemotiveerd.

Ik zit zelf te denken aan een niet goede stofwisseling ofzo? Dat alles niet goed opgenomen word.
Of praat ik poep?:p

poep :)

Ik zit nu in een cut van 2200-2500 kcals per dag maar als ik bulk gaat dat een stuk hoger uiteraard.

Over je stofwisseling: het zou kunnen dat je juist een hele snelle stofwisseling hebt waardoor je een stuk meer eten nodig hebt. Dit betekent overigens niet dat je een aandoening hebt.

Ja kan niet geloven dat ik te weinig eet, hoeveel kcal zit jij? En wat is je gewicht?

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders triceps

Heb op dit schema eerst goed gegaind.
Ik heb ook ub/lb schema gedaan maar door 2x per week benen word ik niet blij van en word ik gedemotiveerd.

Ik zit zelf te denken aan een niet goede stofwisseling ofzo? Dat alles niet goed opgenomen word.
Of praat ik poep?:p

Waarom niet blij en gedemotiveerd van 2 x de week benen?

• Topic Starter Topic Starter
Oke mischien is dat t wel dan. Of me schema klopt van geen kant,dat ik denk dat ik zoveel eet.

En omdat ik benen verschrikkelijk vind om te trainen omdat me knieën het begeven. Heb heel de week last van me knieën.

Zon krampachtig gevoel heb ik dan

Oke mischien is dat t wel dan. Of me schema klopt van geen kant,dat ik denk dat ik zoveel eet.

En omdat ik benen verschrikkelijk vind om te trainen omdat me knieën het begeven. Heb heel de week last van me knieën.

Zon krampachtig gevoel heb ik dan

Zijn het de knieen zelf?of de spieren?Als ik mn benen goed getraind heb dan voel ik het een dag of 5.

4000 Cals moet toch genoeg zijn denk ik.Tenzij je er geen 4000 binnen krijgt.Mss nog eens natellen?

Heb ook een boek gekocht waar veel maaltijden instaan, heb nu een maaltijd waarbij ik elke dag 4 grote augurken moet eten, en daarom 1 plak kalkoen file. Is een tussendoortje van 120kcal ongeveer.

Dat kan ook gewoon of niet?

Ja echt het gevoel op me knie, ik zal vanavond het is natellen allemaal, ik zal het ook even hier posten

Heb ook een boek gekocht waar veel maaltijden instaan, heb nu een maaltijd waarbij ik elke dag 4 grote augurken moet eten, en daarom 1 plak kalkoen file. Is een tussendoortje van 120kcal ongeveer.

Dat kan ook gewoon of niet?

Mocht het problem bij niet genoeg cals liggen kan je mss magere of halvolle zuivel in je dieet (melk,kwark)vervangen door volle.Dat zijn toch al wat cals erbij zonder dat je meer eten naar binnen moet duwen.

Mct olie kan ook helpen.

Je moet wel zien dat de extra vetten hiervan in je macros passen.

Bedoelde meer of het raar is om in je voedingschema te hebben.

Lees er maar weinig over.

Misschien ff een paar maanden een goed krachtschema volgen kijken of dat helpt. Als je zoveel last heb begin dat gewoon met 20kg squats in zon schema. Bouw je toch snel.genoeg op.

Denk aan starting strength, ice cream, stronglifts, zoiets.

Ja kracht schema zou een optie kunnen zijn, alleen dan bouw ik bijna niks van massa op. Dat werkt ook niet echt motiverend denk ik voor mij.

Maar ik zal toch keuzes moeten maken. Want zo doorgaan is ook demotiverend

Ik zal het na me werk is kijken

Ja kracht schema zou een optie kunnen zijn, alleen dan bouw ik bijna niks van massa op. Dat werkt ook niet echt motiverend denk ik voor mij.

Maar ik zal toch keuzes moeten maken. Want zo doorgaan is ook demotiverend

Nu toch ook niet? :D:D

Geintje broseph. Van een krachtschema kan je prima massa opbouwen, je voeding bepaalt dat echt voor het grootste deel.

Haha nee inderdaad. Nu ook niet. Ik ga er maandag mischien mee beginnen als het wat is.

Schema ziet er wel lekker uit, alleen dat is 3x per week. En wil echt 4x gaan. Anders verveel ik me de pl**ris elke avond.

Gast kom op. Wees een beetje creatief. Maak er desnoods ub/lb van. Maar blijkbaar wil je ook niet echt. Als je hetzelfde blijft doen, kan je ook geen andere resultaten verwachten.

Gast komop, als je even terug leest dan zou je gelezen hebben dat ik al ub/lb schema heb gedaan en geen succes vond, en daarom niet meer wil.

Wel reageren maar niet eerdere post lezen...

Precies, je wil dus niks.

Hahahahahahha.
Wil zat. Maar als je last van me knieën heb heel de week met werk en van alles dan piep je ook wel anders kleuter.
Ga iemand ander ze topic vervuilen met je onzin.

Edit: heb een beetje hekel aan die gastjes die beetje in andere topics alleen van dat soort andwoorden geven. Beetje berichten scoren op hun profiel haha

Terug
Naar boven