xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zo'n verhaal nooit tegen gekomen,het lijkt mij dat hij nooit zo iets zou doen.
Ik denk dat je de hadith bent vergeten te lezen. Ook deze maken deel uit van je 'godsdienst'. Have fun!
Dat was om haar te beschermen.Hij was ook geen pedofiel zeker?
Volume 7, boek 62
"Narrated `Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consumated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years"
Lol, het lijkt wel of je ervan geniet dat wij straks de hel in gaan. En trouwens, de waarheid is echter dat jij ervoor kiest om in een sprookje te geloven.Ik heb zelf voor deze religie gekozen, niemand heeft mij gedwongen en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.Fictief in jouw ogen misschien maar op een dag zal je de waarheid te weten komen.Ieder mens zal de dood proeven.
Filmpje is geen antwoord op mijn vraag. Dit is gewoon zeggen dat het niet genetisch is zonder enig wetenschappelijke referenties. stel je voor: Homoseksualiteit is genetisch, Allah heeft de mens gecreëerd zonder evolutie, moet degene onderdrukt/gestraft worden voor de manier waarop hij/zij geboren is? En als iedereen zich aan de huidige nederlandse wet houdt, is er ook geen criminaliteit... idiote redenering