AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je de hadith bent vergeten te lezen. Ook deze maken deel uit van je 'godsdienst'. Have fun!

Ik ben zo'n verhaal nooit tegen gekomen,het lijkt mij dat hij nooit zo iets zou doen.

Hij was ook geen pedofiel zeker?

Volume 7, boek 62
"Narrated `Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consumated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years"

MpHpOiV.gif

Ik denk dat je de hadith bent vergeten te lezen. Ook deze maken deel uit van je 'godsdienst'. Have fun!

Weer zo'n moslim die zijn eigen zooi niet kent.

De reden waarom islam nog steeds groter wordt anno 2014 -

-Geschiedvervalsing
-Analfabetisme
-Onwetenheid
-Dwang
-Opvoeding
-Indoctrinatie
-Intimidatie en terrorisme
-Organisaties gefinancieerd door rijke oliestaten
-Propaganda
-Cultuur-marxisme (met name in het Westen)
-Vrouwen als broedmachines

-Achterlijkheid

Wie vult aan?

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er als Black Cobra ooit dement wordt en allemaal dingen gaat doen die Allah verbiedt?

Volgens mij hebben mensen in de islamitische regio's doorgaans een laag iq. Achterlijkheid dus inderdaad.

Hij was ook geen pedofiel zeker?

Volume 7, boek 62
"Narrated `Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consumated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years"
Dat was om haar te beschermen.

Wat een kutfilmpjes zeg. Killy was nog beter!

.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf voor deze religie gekozen, niemand heeft mij gedwongen en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.Fictief in jouw ogen misschien maar op een dag zal je de waarheid te weten komen.Ieder mens zal de dood proeven.
Lol, het lijkt wel of je ervan geniet dat wij straks de hel in gaan. En trouwens, de waarheid is echter dat jij ervoor kiest om in een sprookje te geloven.

Het is een wonder dat zoveel mafkezen in de koran geloven.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Wel apart dat al die haatbaarden zo graag in het westen vertoeven. Lijkt me nogal onprettig te moeten leven tussen de afvalligen.

Filmpje is geen antwoord op mijn vraag. Dit is gewoon zeggen dat het niet genetisch is zonder enig wetenschappelijke referenties. stel je voor: Homoseksualiteit is genetisch, Allah heeft de mens gecreëerd zonder evolutie, moet degene onderdrukt/gestraft worden voor de manier waarop hij/zij geboren is? En als iedereen zich aan de huidige nederlandse wet houdt, is er ook geen criminaliteit... idiote redenering

Je zei zelf al dat het niet zeker was dat het genetische is en hij zegt dus dat is gebleken dat het onderzoek niet klopte en dat de onderzoeker ook homo bleek te zijn.Een slager die z'n eigen vlees keurt. Het komt erop neer dat het niet genetisch kan zijn omdat Allah het volk van Loeth hier voor heeft vernietigd.Allah zou jou niet voor iets vernietigen waar jij niks aan kan doen.

Erger is nog wanneer een boek je vertelt dat je superieur aan iedereen bent terwijl je als gemiddelde moslim in het Westen dat totaal omgekeerd beleeft. Frustratie ten top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven