AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wat ik niet begrijp is dat je dan wel heel erg twijfelt aan gangbare wetenschappelijke theorieën. Hoe rechtvaardig je dat voor jezelf...

Zou het niet kunnen dat je je "Djin" of waan juist in leven houdt door erin te geloven? Hoe meer je bidt hoe echter het voor je wordt?

En geloof je ook dat mensen psychotisch kunnen zijn zonder een Djin? Of zijn alle lichamelijke klachten altijd de oorzaak van Duivels en Allah volgens jou?

Ik hoop overigens dat je snel van je klachten verlost bent en dat het niet escaleert. Lijkt me een verschrikkelijke situatie om in te zitten. Ben je hier wel eens mee naar een psycholoog geweest? Of heb je daar geen vertrouwen in?

Vliegen hebben vaak veel ziekmakende parasieten en en door dus ook de rest van de vlieg in je drank te dompelen verdubbel je de kans dat je ziek wordt. Hadiths voor waar aannemen is gewoon nog dommer dan de Koran voor waar aannemen.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Inderdaad, wat Black Cobra doet, doen alle creationisten: wetenschap en wetenschappelijke bronnen verwerpen maar ze wel gebruiken en waarde aan hechten als ze hun visie bevestigen. Cherry picking.

Inderdaad, wat Black Cobra doet, doen alle creationisten: wetenschap en wetenschappelijke bronnen verwerpen maar ze wel gebruiken en waarde aan hechten als ze hun visie bevestigen. Cherry picking.

science_vs_creationism.png

Misschien is het wel een christelijke demoon en moet je eens bijbel verzen proberen.
Je woont immers op Joods-christelijke grond.

exorcism4.jpg

Wat ik niet begrijp is dat je dan wel heel erg twijfelt aan gangbare wetenschappelijke theorieën. Hoe rechtvaardig je dat voor jezelf... Zou het niet kunnen dat je je "Djin" of waan juist in leven houdt door erin te geloven? Hoe meer je bidt hoe echter het voor je wordt? En geloof je ook dat mensen psychotisch kunnen zijn zonder een Djin? Of zijn alle lichamelijke klachten altijd de oorzaak van Duivels en Allah volgens jou? Ik hoop overigens dat je snel van je klachten verlost bent en dat het niet escaleert. Lijkt me een verschrikkelijke situatie om in te zitten. Ben je hier wel eens mee naar een psycholoog geweest? Of heb je daar geen vertrouwen in?
Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik 100% overtuigd ben dat islam de waarheid is.En daar komen nog alle bewijzen uit de koran en de sunnah bij.De djinn heb ik zelf gezien en het komt overeen met de beschrijving van de djinn in de koran. De djinn is zeker niet de oorzaak van alle ziektes maar kan er wel veel veroorzaken. Niets overkomt jou zonder de toestemming van Allah. Het heeft geen zin om naar een psycholoog te gaan want die snapt er toch niks van en schrijft je medicijnen voor om je rustig te houden.Veel mensen met djinnproblemen hebben dat meegemaakt en de meesten raden ook af om naar een psycholoog te gaan.Ik heb ook geen zin om geld te gaan verspillen voor niks.
Vliegen hebben vaak veel ziekmakende parasieten en en door dus ook de rest van de vlieg in je drank te dompelen verdubbel je de kans dat je ziek wordt. Hadiths voor waar aannemen is gewoon nog dommer dan de Koran voor waar aannemen. ---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ---------- Inderdaad, wat Black Cobra doet, doen alle creationisten: wetenschap en wetenschappelijke bronnen verwerpen maar ze wel gebruiken en waarde aan hechten als ze hun visie bevestigen. Cherry picking.
Volgens mij kan je niet lezen ofzo. Uit recentelijk onderzoek blijkt dat vliegen naast dragers van bacteriën ook dragers zijn van anti-lichamen die juist tegen de werking van bacteriën in gaan. De koran bevestigd de wetenschap en de wetenschap bevestigd de koran en als de wetenschap afwijkt van de koran dan verkoopt de wetenschap lariekoek. Ik kom met bewijzen die de hadith bevestigen en nou geloof je niet meer in je "eigen"wetenschap en ga je onzin uitkramen. Hoezo cherry picking???:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Misschien is het wel een christelijke demoon en moet je eens bijbel verzen proberen. Je woont immers op Joods-christelijke grond. http://catholic4lifeblog.files.wordpress.com/2014/01/exorcism4.jpg

Al ik de bijbel gebruik dan gaat hij weg ja omdat dat precies is waar hij me wil hebben.

Uit recentelijk onderzoek blijkt dat vliegen naast dragers van bacteriën ook dragers zijn van anti-lichamen die juist tegen de werking van bacteriën in gaan. De koran bevestigd de wetenschap en de wetenschap bevestigd de koran en als de wetenschap afwijkt van de koran dan verkoopt de wetenschap lariekoek. Ik kom met bewijzen die de hadith bevestigen en nou geloof je niet meer in je "eigen"wetenschap en ga je onzin uitkramen. Hoezo cherry picking???:rolleyes:

science_vs_creationism.png

snap jij hoe dom het is wat je zegt?

het klopt als het klopt volgens mij eeuwenoud boek, maar als het niet klopt volgens mij eeuwenoud boek is het altijd fout.

wat nou als het fout is maar wel goed in het eeuwenoud boek? is het dan meteen goed?

Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik 100% overtuigd ben dat islam de waarheid is.En daar komen nog alle bewijzen uit de koran en de sunnah bij.De djinn heb ik zelf gezien en het komt overeen met de beschrijving van de djinn in de koran. De djinn is zeker niet de oorzaak van alle ziektes maar kan er wel veel veroorzaken. Niets overkomt jou zonder de toestemming van Allah. Het heeft geen zin om naar een psycholoog te gaan want die snapt er toch niks van en schrijft je medicijnen voor om je rustig te houden.Veel mensen met djinnproblemen hebben dat meegemaakt en de meesten raden ook af om naar een psycholoog te gaan.Ik heb ook geen zin om geld te gaan verspillen voor niks.

Ik denk dat het wel vergoed wordt als je zulke klachten hebt :). Voor het geld hoef je het niet te laten. Wie raden je af om naar een psycholoog te gaan, welke Djin mensen zijn dat dan?

Waaruit zou blijken dat ze niks van jou problematiek snappen?

Als niets zonder toestemming door Allah gebeurd, waarom zou hij jou dan opzadelen met een Djin? Vind je dat redelijk dat hij jou daar mee opzadelt?

Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik 100% overtuigd ben dat islam de waarheid is.En daar komen nog alle bewijzen uit de koran en de sunnah bij.

genomineerd voor slechtste argument van 2014

Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik 100% overtuigd ben dat islam de waarheid is.En daar komen nog alle bewijzen uit de koran en de sunnah bij.De djinn heb ik zelf gezien en het komt overeen met de beschrijving van de djinn in de koran. De djinn is zeker niet de oorzaak van alle ziektes maar kan er wel veel veroorzaken. Niets overkomt jou zonder de toestemming van Allah. Het heeft geen zin om naar een psycholoog te gaan want die snapt er toch niks van en schrijft je medicijnen voor om je rustig te houden.Veel mensen met djinnproblemen hebben dat meegemaakt en de meesten raden ook af om naar een psycholoog te gaan.Ik heb ook geen zin om geld te gaan verspillen voor niks. Volgens mij kan je niet lezen ofzo. Uit recentelijk onderzoek blijkt dat vliegen naast dragers van bacteriën ook dragers zijn van anti-lichamen die juist tegen de werking van bacteriën in gaan. De koran bevestigd de wetenschap en de wetenschap bevestigd de koran en als de wetenschap afwijkt van de koran dan verkoopt de wetenschap lariekoek. Ik kom met bewijzen die de hadith bevestigen en nou geloof je niet meer in je "eigen"wetenschap en ga je onzin uitkramen. Hoezo cherry picking???:rolleyes:

Al ik de bijbel gebruik dan gaat hij weg ja omdat dat precies is waar hij me wil hebben.

Allah geeft dus toestemming om kleine meisjes te verkrachten en iedereen wie niet in Allah gelooft te onthoofden.

En christenen, of de bijbel zelf, zijn slecht als de duivel?

Ik zou toch maar eens een psycholoog gaan opzoeken, of in een hutje gaan wonen in de bergen in het Midden-Oosten. Misschien kan je dan je ervaringen van de djinn overbrengen op de mensen aldaar, en misschien gaan ze je wel zien als profeet. Succes!

Ik denk dat het wel vergoed wordt als je zulke klachten hebt :). Voor het geld hoef je het niet te laten. Wie raden je af om naar een psycholoog te gaan, welke Djin mensen zijn dat dan? Waaruit zou blijken dat ze niks van jou problematiek snappen? Als niets zonder toestemming door Allah gebeurd, waarom zou hij jou dan opzadelen met een Djin? Vind je dat redelijk dat hij jou daar mee opzadelt?
Mensen die verstand hebben van djinnuitdrijving krijgen vaak te maken met mensen die helemaal suf zijn van de medicijnen die ze krijgen van psychiaters die een verkeerde diagnose hebben gesteld. Tegenwoordig zit je ook met de eigen risico van de zorgverzekering plus nog de eigen bijdrage geestelijke gezondheidszorg.

“Dachten de mensen dat zij met rust worden gelaten, als zij zeggen: ,,Wij geloven,” en dat zij niet beproefd worden? En voorzeker, Wij hebben degenen vóór hen op de proef gesteld. Allah kent zeker degenen die oprecht spreken en Hij kent zeker de leugenaars.”
(Soerat al-cAnkaboet: 2-3)​

“Allah zal de gelovigen niet in de toestand laten waarin jullie verkeren, totdat Hij het slechte van het goede scheidt.”
(Soerat Aali cImraan: 179)

“En Wij zullen jullie zeker beproeven met iets van vrees en honger en vermindering van bezittingen en
levens en vruchten. Maar geeft verheugende tijdingen aan de geduldigen. Degenen die wanneer een ramp hen treft, zeggen: ,,Waarlijk, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot hem zullen wij terugkeren.”
(Soerat al-Baqarah: 155-157)

“Dachten jullie dat jullie het Paradijs binnen zouden treden zonder dat Allah degenen van jullie die vochten gekend doet worden en de geduldigen gekend doet worden?”

(Soerat Aali cImraan: 142 “En weet dat jullie bezittingen en jullie kinderen slechts een beproeving zijn en dat er bij Allah een geweldige beloning is.”
(Soerat al-Anfaal

“En er treft jullie geen ramp of het is vanwege wat jullie handen hebben verricht, maar Hij vergeeft.”
(Soerat as-Shoeraa: 30​

Laatst bewerkt:
Zelfindoctrinatie op zijn best. Door wie en waarom zijn deze mensen geimporteerd?

Moslims be like. Miljoenen bewijsstukken tegen het idee van een god en 1 vaag ding dat beschreven staat in een oud boek.

Yep god is real alright.

Ik heb dingen meegemaakt waardoor ik 100% overtuigd ben dat islam de waarheid is.En daar komen nog alle bewijzen uit de koran en de sunnah bij.De djinn heb ik zelf gezien en het komt overeen met de beschrijving van de djinn in de koran. De djinn is zeker niet de oorzaak van alle ziektes maar kan er wel veel veroorzaken. Niets overkomt jou zonder de toestemming van Allah. Het heeft geen zin om naar een psycholoog te gaan want die snapt er toch niks van en schrijft je medicijnen voor om je rustig te houden.Veel mensen met djinnproblemen hebben dat meegemaakt en de meesten raden ook af om naar een psycholoog te gaan.Ik heb ook geen zin om geld te gaan verspillen voor niks. Volgens mij kan je niet lezen ofzo. Uit recentelijk onderzoek blijkt dat vliegen naast dragers van bacteriën ook dragers zijn van anti-lichamen die juist tegen de werking van bacteriën in gaan. De koran bevestigd de wetenschap en de wetenschap bevestigd de koran en als de wetenschap afwijkt van de koran dan verkoopt de wetenschap lariekoek. Ik kom met bewijzen die de hadith bevestigen en nou geloof je niet meer in je "eigen"wetenschap en ga je onzin uitkramen. Hoezo cherry picking???:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Als ik zo'n dingen lees dan besef ik hoe hard ons onderwijs heeft gefaald. Hoe kan een modern, intelligent mens zo'n onzin uitkramen?

Mensen die verstand hebben van djinnuitdrijving krijgen vaak te maken met mensen die helemaal suf zijn van de medicijnen die ze krijgen van psychiaters die een verkeerde diagnose hebben gesteld. Tegenwoordig zit je ook met de eigen risico van de zorgverzekering plus nog de eigen bijdrage geestelijke gezondheidszorg.

“Dachten de mensen dat zij met rust worden gelaten, als zij zeggen: ,,Wij geloven,” en dat zij niet beproefd worden? En voorzeker, Wij hebben degenen vóór hen op de proef gesteld. Allah kent zeker degenen die oprecht spreken en Hij kent zeker de leugenaars.”

“Allah zal de gelovigen niet in de toestand laten waarin jullie verkeren, totdat Hij het slechte van het goede scheidt.”

“En Wij zullen jullie zeker beproeven met iets van vrees en honger en vermindering van bezittingen en
levens en vruchten. Maar geeft verheugende tijdingen aan de geduldigen. Degenen die wanneer een ramp hen treft, zeggen: ,,Waarlijk, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot hem zullen wij terugkeren.”

“Dachten jullie dat jullie het Paradijs binnen zouden treden zonder dat Allah degenen van jullie die vochten gekend doet worden en de geduldigen gekend doet worden?”

(Soerat Aali cImraan: 142 “En weet dat jullie bezittingen en jullie kinderen slechts een beproeving zijn en dat er bij Allah een geweldige beloning is.”
(Soerat al-Anfaal

“En er treft jullie geen ramp of het is vanwege wat jullie handen hebben verricht, maar Hij vergeeft.”

Dit doet de huidige moderne moslim; niet meer zelf nadenken maar gewoon copy pasten zonder nadenken; Je info komt van deze site Cobra:
http://www.al-yaqeen.com/moslima/artikel.php?id=1200

Hallucinant;

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Als bron een artikel an Harun Yahya, stel je voor!!! Het wordt grappig nu.

(Soerat al-Anfaal

Black Adder, ik wens je veel sterkte.

" ... op de proef gesteld..."

Wat houdt dit in? Dat Allah je dus moet testen om te kijken hoe je zal reageren. Zal je de test doorstaan???
Maar Allah is toch almachtig en alwetend, kent het verleden en de toekomst, dus moet hij je dus toch niet meer testen? Hij kent de uitkomst toch al?

En waarom in godsnaam het door jou geschapen wezen gaan testen?
Stel je eens voor. Ik, almachtige Christian, schep een mier, en dan nog één. En dan ga ik hen testen en kijken of ze nog de regels zullen volgen. Eén mier, die doe ik een poot verliezen, de andere maak ik blind, ondertussen eis ik dat ze zich correct kleden, en me dankbaar zijn dat ik hen schiep.

Is toch gewoon absurd dat een almachtig wezen zich daar mee zou bezighouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven