xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@yasmine, wat ik me afvraag, ben je van theisme helemaal naar atheisme verschoven? Of hou je nog ruimte voor iets van gematigd geloof/ spiritualiteit o.i.d.? Just curious. Kan me voorstellen dat het best een grote stap is.
@yasmine, wat ik me afvraag, ben je van theisme helemaal naar atheisme verschoven? Of hou je nog ruimte voor iets van gematigd geloof/ spiritualiteit o.i.d.? Just curious. Kan me voorstellen dat het best een grote stap is.

Blackcobra, als je verkracht bent als man zijnde (dus homosex) wat gebeurt er dan met je in de ogen van Allah? Ben je dan verdoemd.
Ben serieus, vraag het me af.
Ben je zonder benen geboren zeg Elhamdoulilah en wees blij want je kunt geen zonden begaan door gebruik van je benen denk maar aan: je benen laten zien (minirokjes en sexy doen op straat of op strand) sexwinkels in en uit gaan, naar de hoe.ren gaan, een hete date, condooms kopen om zina te plegen, mensen schoppen of laten struikelen, je kunt bijna tot helemaal geen zonden begaan als je ouders continu met jouw zijn want je hebt geen benen dus wie zal jouw hierbij helpen?.Mensen met 1 been maken sowieso geen kans, je hebt gefaald in de ogen van Allah.
Mensen met 1 been maken sowieso geen kans, je hebt gefaald in de ogen van Allah.

Elhamdoulilah Allah heeft een plan voor ons allen

Ben je zonder benen geboren zeg Elhamdoulilah en wees blij want je kunt geen zonden begaan door gebruik van je benen denk maar aan: je benen laten zien (minirokjes en sexy doen op straat of op strand) sexwinkels in en uit gaan, naar de hoe.ren gaan, een hete date, condooms kopen om zina te plegen, mensen schoppen of laten struikelen, je kunt bijna tot helemaal geen zonden begaan als je ouders continu met jouw zijn want je hebt geen benen dus wie zal jouw hierbij helpen?.
Alle mensen met een handicap kijken veel minder naar andermans uiterlijk en ze beledigen andere meestal niet tot helemaal niet want ze weten in welke situatie ze zitten dus ze laten mensen zoals ze zijn. mooi lelijk dun dik arm rijk whatever. Mensen met een handicap hebben een grotere kans in het betreden van het Eeuwige Paradijs zoals ik boven een aantal voorbeelden heb gegeven over een paar zaken die kunnen voorkomen bij geboorte. Er zijn mensen die zeggen: O God waarom! waarom doet U mij dit aan wat heb ik U misdaan! kent U geen medelijden! Er zijn mensen die zeggen: Als er echt een Schepper was dan zou hij niet toelaten dat kinderen zonder armen of benen op aarde komen, Hij zou ze juist HELPEN! Allah o Akbar. God is Groot zeer Groot en Barmhartig als je nadenkt. meer hoef ik niet te zeggen dan: Allah o akbar God is Groot zeer Groot en Barmhartig over de uitspraken van deze mensen indien jullie begrijpen. Allah zegt niet voor niks: Ik weet wat jullie niet weten Allah zegt niet voor niks: Ik weet terwijl jullie niet weten dus vertrouw daarom op Mij. Allah zegt niet voor niks: iets wat slecht voor jullie lijkt kan goed voor jullie zijn en iets dat goed voor jullie lijkt kan slecht voor jullie zijn. Vergeet deze woorden niet en houd je verstand erbij want onze Heer onze God onze Schepper is Alwijs en Hij weet terwijl wij niet weten. Hij haalt nooit iets van ons weg zonder iets beters ervoor in de plaats te geven. Allah kijkt niet naar huidskleur, schoonheid, rijkdom, armoede of whatever, Allah kijkt naar de harten van de mensen en daar draait alles om. Hij zal oordelen op de intensie van de mens (hart) Soerah Ad Dzârijât (51) Verz 56 En Ik heb de Djinns's en de mens slechts geschapen om Mij te dienen. Wa salam brothers and sisters in Islam
Elhamdoulilah Allah heeft een plan voor ons allen
Ook voor jou![]()
Maakte me al zorgen.Boeie, weet je hoe moeilijk het is om zina te plegen als chicks zien dat je 1 been hebt. Ze zeggen elhamdoulilah wat is deze
Boeie, weet je hoe moeilijk het is om zina te plegen als chicks zien dat je 1 been hebt. Ze zeggen elhamdoulilah wat is deze

Blackcobra, als je verkracht bent als man zijnde (dus homosex) wat gebeurt er dan met je in de ogen van Allah? Ben je dan verdoemd. Ben serieus, vraag het me af.
De Profeet (sallaAllahu 'alayhi wa salam) zei: Verwonderlijk is de toestand van de gelovige, al zijn situaties zijn goed (voor hem). En dit is enkel voor de gelovige. Wanneer het goede hem treft, dan is hij dankbaar, en dit is goed voor hem. En wanneer het slechte hem treft, dan is hij geduldig, en dit is goed voor hem. (Muslim)Ben je zonder benen geboren zeg Elhamdoulilah en wees blij want je kunt geen zonden begaan door gebruik van je benen denk maar aan: je benen laten zien (minirokjes en sexy doen op straat of op strand) sexwinkels in en uit gaan, naar de hoe.ren gaan, een hete date, condooms kopen om zina te plegen, mensen schoppen of laten struikelen, je kunt bijna tot helemaal geen zonden begaan als je ouders continu met jouw zijn want je hebt geen benen dus wie zal jouw hierbij helpen?. Alle mensen met een handicap kijken veel minder naar andermans uiterlijk en ze beledigen andere meestal niet tot helemaal niet want ze weten in welke situatie ze zitten dus ze laten mensen zoals ze zijn. mooi lelijk dun dik arm rijk whatever. Mensen met een handicap hebben een grotere kans in het betreden van het Eeuwige Paradijs zoals ik boven een aantal voorbeelden heb gegeven over een paar zaken die kunnen voorkomen bij geboorte. Er zijn mensen die zeggen: O God waarom! waarom doet U mij dit aan wat heb ik U misdaan! kent U geen medelijden! Er zijn mensen die zeggen: Als er echt een Schepper was dan zou hij niet toelaten dat kinderen zonder armen of benen op aarde komen, Hij zou ze juist HELPEN! Allah o Akbar. God is Groot zeer Groot en Barmhartig als je nadenkt. meer hoef ik niet te zeggen dan: Allah o akbar God is Groot zeer Groot en Barmhartig over de uitspraken van deze mensen indien jullie begrijpen. Allah zegt niet voor niks: Ik weet wat jullie niet weten Allah zegt niet voor niks: Ik weet terwijl jullie niet weten dus vertrouw daarom op Mij. Allah zegt niet voor niks: iets wat slecht voor jullie lijkt kan goed voor jullie zijn en iets dat goed voor jullie lijkt kan slecht voor jullie zijn. Vergeet deze woorden niet en houd je verstand erbij want onze Heer onze God onze Schepper is Alwijs en Hij weet terwijl wij niet weten. Hij haalt nooit iets van ons weg zonder iets beters ervoor in de plaats te geven. Allah kijkt niet naar huidskleur, schoonheid, rijkdom, armoede of whatever, Allah kijkt naar de harten van de mensen en daar draait alles om. Hij zal oordelen op de intensie van de mens (hart) Soerah Ad Dzârijât (51) Verz 56 En Ik heb de Djinns's en de mens slechts geschapen om Mij te dienen. Wa salam brothers and sisters in Islam
" ... op de proef gesteld..."
Wat houdt dit in? Dat Allah je dus moet testen om te kijken hoe je zal reageren. Zal je de test doorstaan
Maar Allah is toch almachtig en alwetend, kent het verleden en de toekomst, dus moet hij je dus toch niet meer testen? Hij kent de uitkomst toch al?
En waarom in godsnaam het door jou geschapen wezen gaan testen?
Stel je eens voor. Ik, almachtige Christian, schep een mier, en dan nog één. En dan ga ik hen testen en kijken of ze nog de regels zullen volgen. Eén mier, die doe ik een poot verliezen, de andere maak ik blind, ondertussen eis ik dat ze zich correct kleden, en me dankbaar zijn dat ik hen schiep.
Is toch gewoon absurd dat een almachtig wezen zich daar mee zou bezighouden.