MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
4:30 is best leuk.

slaat nergens op, maar is wel leuk.

9:15

'' he will take all your bad deeds and turn them into good deeds if you just repent''

wat?
hoe kapot dom is dat lol.

dus als hitler voor zijn dood had gezegd.

''wow ik zie nu mijn fouten god vergeef me alsjeblieft''.

was de holocaust dan in iets goeds veranderd?

Black cobra nogmaals mijn vraag die je niet hebt beantwoord.
Wanneer je het hiernamaals bereikt, kan je alles krijgen wat je wilt en ben je onsterfelijk en voor eeuwig daar toch?
Gaat dit op den duur niet vervelen?

Black cobra nogmaals mijn vraag die je niet hebt beantwoord.
Wanneer je het hiernamaals bereikt, kan je alles krijgen wat je wilt en ben je onsterfelijk en voor eeuwig daar toch?
Gaat dit op den duur niet vervelen?

Ja, die maagden blijven geen maagd natuurlijk.

De maagden in het paradijs kunnen niet ontmaagd worden en zullen altijd maagd blijven. En Mohammed had een vliegend paard.

.

Laatst bewerkt:
Ah komaan, we weten toch alleen dat de Koran geschreven werd door iemand met een klein pietje die op die manier aan een vrouw wou geraken, liefst zo jong mogelijk in de hoop een passende vagina te vinden. Dan wanneer de vrouw volwassen is past het kleine pietje niet meer en wordt er een nieuwe jonge vrouw gezocht zodat men weer sex kan hebben.

In het midden-oosten zitten er nu eenmaal veel mensen met een klein pietje en daarom de Koran zo strikt proberen te volgen. Zij met een grotere piet, die de Koran niet nodig nodig hebben wordt dan de kop afgesneden. En op die manier verspreid het probleem zich enkel, de kleine pietjes planten zich voort terwijl de grote pieten gedood worden. Daardoor de grote toename in geweld in het midden-oosten. En kan je het hun kwalijk nemen? Ze kunnen er zelf toch niet aan doen dat ze een kleine piet hebben??

Daarom ook dat overspel er zo sterk wordt bestraft. Vind men eindelijk een vrouw die een nauwe vagina heeft waar hun kleine pietje in past...gaat er iemand met een grote piet haar gaan uitrekken waardoor de kleine piet geen sex meer kan hebben met zijn vrouw.

Lijkt er zelfs op dat de pieten steeds kleiner en kleiner worden. Onlangs nog ene bij zijn piet niet paste bij 150 vrouwen, allemaal heeft hij ze gedood uit frustratie.

Zelfs in Noord-Korea hebben ze dit al lang door, daarom hebben ze daar meteen religie verboden. Ze willen namelijk niet dat de rest van de wereld te weten komt dat ook zij kleine pietjes hebben! TL;DR het is geen geheim meer hoor die kleine pietjes...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Ah komaan, we weten toch alleen dat de Koran geschreven werd door iemand met een klein pietje die op die manier aan een vrouw wou geraken, liefst zo jong mogelijk in de hoop een passende vagina te vinden. Dan wanneer de vrouw volwassen is past het kleine pietje niet meer en wordt er een nieuwe jonge vrouw gezocht zodat men weer sex kan hebben.

In het midden-oosten zitten er nu eenmaal veel mensen met een klein pietje en daarom de Koran zo strikt proberen te volgen. Zij met een grotere piet, die de Koran niet nodig nodig hebben wordt dan de kop afgesneden. En op die manier verspreid het probleem zich enkel, de kleine pietjes planten zich voort terwijl de grote pieten gedood worden. Daardoor de grote toename in geweld in het midden-oosten. En kan je het hun kwalijk nemen? Ze kunnen er zelf toch niet aan doen dat ze een kleine piet hebben??

Daarom ook dat overspel er zo sterk wordt bestraft. Vind men eindelijk een vrouw die een nauwe vagina heeft waar hun kleine pietje in past...gaat er iemand met een grote piet haar gaan uitrekken waardoor de kleine piet geen sex meer kan hebben met zijn vrouw.

Lijkt er zelfs op dat de pieten steeds kleiner en kleiner worden. Onlangs nog ene bij zijn piet niet paste bij 150 vrouwen, allemaal heeft hij ze gedood uit frustratie.

Zelfs in Noord-Korea hebben ze dit al lang door, daarom hebben ze daar meteen religie verboden. Ze willen namelijk niet dat de rest van de wereld te weten komt dat ook zij kleine pietjes hebben! TL;DR het is geen geheim meer hoor die kleine pietjes...

Het debat had nog enig niveau, untill this shit came along.
Blijkbaar ben je zeer gefixeerd op pietjes. Wil je ons iets bekennen?

Hij is denk ik nogal gek op stroopwafelpietjes als ik zijn verhaal zo lees.

Black cobra, hoe zie jij de toekomst nu dat iedereen stilaan begint te beseffen dat een multiculturele gemeenschap niet mogelijk is zonder kleerscheuren? Ook de blijvende spanningen tussen westerse culturen met moslimgemeenschappen is iets dat niet afzwenkt..

Heilige oorlog tegen de ongelovigen? Wat denk je hiervan?

Black cobra, hoe zie jij de toekomst nu dat iedereen stilaan begint te beseffen dat een multiculturele gemeenschap niet mogelijk is zonder kleerscheuren? Ook de blijvende spanningen tussen westerse culturen met moslimgemeenschappen is iets dat niet afzwenkt..

De spanningen zijn wel aan het afnemen. Laat je niks wijsmaken door de media.

???

Ik leef al 26 jaar in een multiculturele samenleving zonder kleerscheuren.

De spanningen zijn wel aan het afnemen. Laat je niks wijsmaken door de media.

Ik denk juist het feit dat nu zelfs de voorheen politiek correcte media dit soort berichtgevingen doet, dat we aan de rand staan van een clash of civilizations. En geen moment te vroeg in mijn optiek.

Aan de rand staan van een clash of civilizations?
Waar the f**k leven jullie. :roflol:

Kleerscheuren moet je natuurlijk niet letterlijk nemen... maar eerder ruim aka de algemene problematiek die zich wekelijks of dagelijks afspeelt op het nieuws.

Aan de rand staan van een clash of civilizations?
Waar the f**k leven jullie. :roflol:

newkids-web.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven