AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ yasmine
Ik vind het naief om te denken dat 1,4 miljard moslims dezelfde normen en waarden hebben als niet-moslims. Ik denk dat zij eerder waarden delen met terroristen, ook al zijn zij niet allemaal bereid werkelijk tot daden over te gaan. Je zult onder hen meer sympathie vinden voor de uitbreinding van de islam dan voor het behoud van democratie en de westerse beschaving.

Moesten ze echt de waarden delen van de terroristen (kan je verduidelijken over welke groepering je het precies hebt) dan zouden er wel wat meer doden vallen.

De islamitische gemeenschap heeft, overal ter wereld, de daden van al qaida, ISIS, taliban, streng veroordeeld maar iedere keer weer hoor ik van tegenstanders het tegendeel.
Ik herinner me nog na 11 september: 150 000 moslims betoogden in New York en schreeuwden "not in our name"; De volgende dag hoorde ik op televisie: " de moslimgemeenschap moet zich distantieren van deze acties";
Ik dacht "what the f**k".

Criminaliteit was er in de jaren '80 ook en behoorlijk wat meer ook. De cijfers zijn nog nooit zo laag geweest als nu, de exposure als er iets gebeurd is daarentegen extreem: nieuws, twitter, blogs, geenstijl achtige onzin, internet fora.

Als je dan toch verbanden wil gaan zoeken die er niet zijn kun je net zo makkelijk stellen dat met de komst van de Islam de criminaliteit gedaald is.

nederland is alleen veiliger geworden de laatste jaren laat je niet gek maken door idioten.

Amen.

Geen beïnvloeding van de media, maar dat wel klakkeloos aannemen. Chapeau!

uit haar ass waarschijnlijk dat is inderdaad ook het eerste wat mij opviel aan haar speech.

Ze wou gewoon scoren bij haar neo conservatieve achterban.
Democratie is de beste regeringsvorm maar het heeft zeker zijn gebreken.

ja weet ik zou me niks verbazen als ze dat antwoord al ingestudeerd had.

ja weet ik zou me niks verbazen als ze dat antwoord al ingestudeerd had.
Inderdaad: voor de spiegel de nodige verontwaardiging in de stem oefenen; Wat een k*twij*; Had ikk in de zaal gezeten, ik haar eens goed gezegd hebben waar de gaten in haar argumentatie zitten.

DIT en niks anders. Perfect verwoord!!! Moge wij je klonen? De aarde heeft meer mensen zoals jou nodig. ---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ---------- Spreken over het beheersen van de taal en zelf zo veel schrijffouten maken. Dat je schrijffouten maakt is op zich niet erg. Het is een forum, geen taalexamen. Het wordt echter wel erg als je dat net als element van kritiek gebruikt. Beetje zielig. En zoals men reeds zei, je concentreert je op het individu, of op kleine groepen gekken, en je negeert de 1,4 miljard mensen die dezelfde waarden hebben als de niet-moslim. Black Cobra is gewoon het resultaat van de indoctrinatie door zijn ouders. Zijn kinderen zal hij op zijn beurt trachten te indoctrineren maar dat zal steeds minder lukken. Kom uit je "bubble" en kijk naar de wereld, niet naar je wijk, of een betogingkje hier en daar.

Ik herlees dan ook niets wat ik neerschrijf op een forum, en zeker hier niet.. En het gaat hier natuurlijk niet om het schrijven van de taal maar over het spreken vande nederlandse taal.. Zover kon je zelf ook wel denken.

Wat is black cobra nu?
-Een individu als in hij is de enige die zo denk/redeneert in de moslimgemeenschap
-Een gek?
-Iemand die weergeeft hoe het gros van de moslimwereld tegenover de wereld staat?

Jah ik leef in een bubble.. Dat zal het wel zijn.
Enige contacten die ik heb gehad met mensen van vreemde origine:
-pickpocketing (gsm en portefeuille kwijt)
-aanrijding van een persoon in Iran, illegaal in het dus niets van verzekering.. Is gevlucht naar het buitenland :)
-Vechtpartijen waar de geintegreerde vrienden altijd bij betrokken zijn.
-Gehandicapte neef van me beroofd in het station, moest alles afgeven terwijl ze een geweer richten op hem. (15 jaar uit!!!)
-Zogenaamde vriend die me gsm wou verkopen, heb ik geweigerd omdat ik het niet nodig had. Toen het uitkwam was de batterij volledig kapot van die gsm, waardoor hij maar 1 uur meeging. ''In zaken doen heb je geen vrienden zei hij me nog'' Dit kwam serieus hard aan..
-Oostende is ondertussen niet veel beter dan de gemm brusselse wijk. Kan niet meer op me hand tellen hoeveel familieleden er ondertussen weg door de repetitieve inbraken (2a3 keer in een jaar).

^En dit zijn dan nog enkel de zaken waar in direct mee in verband sta. Tel daar de rotzooi bij wat je hoort op diverse media vormen en je zou sceptisch beginnen worden..

En toch blijf ik open staan voor iedere mens van iedere origine, omdat er altijd andere mensen tussen zitten.

jij bent net zo ver weg van de realiteit verwijderd als die radicale moslims waaraan jij refereert, jij bent de andere kant van de munt.

Ik wil Black Cobra en Superbad in debat met elkaar. :roflol:

EpicWin.png

2 r**ards running the special olympics.

jij bent net zo ver weg van de realiteit verwijderd als die radicale moslims waaraan jij refereert, jij bent de andere kant van de munt.

Ik heb nog geen vlieg kwaad gedaan in men leven :roflol:

Zijn dingen die ik zelf heb moeten meemaken, dit was voor mij de realiteit.. Ik zeg er zelfs nog bij dat ik nog altijd voor iedereen opensta MAAR ik sceptisch ben.

Buitensporig en zelfs beledigende comment.

dat jij geen vlieg kwaad hebt gedaan daar geloof ik niks van, dat jij mijn commentaar al buitensporig en beledigend vind verklaart anders wel veel over jou psyche.

Ik heb wat vliegen in me huis, doe ze liever ook geen kwaad.
Wil ze vangen en buiten zetten, maar ze zijn erg snel.
Heb je misschien tips voor me Superbad?

Ik herlees dan ook niets wat ik neerschrijf op een forum, en zeker hier niet.. En het gaat hier natuurlijk niet om het schrijven van de taal maar over het spreken vande nederlandse taal.. Zover kon je zelf ook wel denken.

Wat is black cobra nu?
-Een individu als in hij is de enige die zo denk/redeneert in de moslimgemeenschap
-Een gek?
-Iemand die weergeeft hoe het gros van de moslimwereld tegenover de wereld staat?

Jah ik leef in een bubble.. Dat zal het wel zijn.
Enige contacten die ik heb gehad met mensen van vreemde origine:
-pickpocketing (gsm en portefeuille kwijt)
-aanrijding van een persoon in Iran, illegaal in het dus niets van verzekering.. Is gevlucht naar het buitenland :)
-Vechtpartijen waar de geintegreerde vrienden altijd bij betrokken zijn.
-Gehandicapte neef van me beroofd in het station, moest alles afgeven terwijl ze een geweer richten op hem. (15 jaar uit!!!)
-Zogenaamde vriend die me gsm wou verkopen, heb ik geweigerd omdat ik het niet nodig had. Toen het uitkwam was de batterij volledig kapot van die gsm, waardoor hij maar 1 uur meeging. ''In zaken doen heb je geen vrienden zei hij me nog'' Dit kwam serieus hard aan..
-Oostende is ondertussen niet veel beter dan de gemm brusselse wijk. Kan niet meer op me hand tellen hoeveel familieleden er ondertussen weg door de repetitieve inbraken (2a3 keer in een jaar).

^En dit zijn dan nog enkel de zaken waar in direct mee in verband sta. Tel daar de rotzooi bij wat je hoort op diverse media vormen en je zou sceptisch beginnen worden..

En toch blijf ik open staan voor iedere mens van iedere origine, omdat er altijd andere mensen tussen zitten.
Dus foutens schrijven mag, maar ze niet spreken? Hpocriet.
Besef je trouwens dat je je eigen persoonlijke ervaringen extrapoleert naar de hele islamitische bevolking? Die is trouwens veel diverser dan je denkt.

En dude, de schrijffouten, doe er iets aan want nogmaals, het staat niet om kritiek te uiten op de gebrekkige taalvaardigheid van anderen en zelf als autochtoon je eigen taal niet meester te zijn.

dat jij geen vlieg kwaad hebt gedaan daar geloof ik niks van, dat jij mijn commentaar al buitensporig en beledigend vind verklaart anders wel veel over jou psyche.

Jah dan is dat jouw probleem vriend.. Ik zou niet weten op wat jij je basseerd dat ik mensen kwaad heb gedaan. Ik ben trouwens een beëdigd persoon dus als ik al dan niet mensen met opzet kwaad zou doen, dan verlies ik dat recht.

Als je zelf niet inziet dat je comments niets bijdragen aan een discussie en enkel uit zijn op het beledigen van mensen dan kan ik ook twijfelen over jouw psyche..

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Dus foutens schrijven mag, maar ze niet spreken? Hpocriet. Besef je trouwens dat je je eigen persoonlijke ervaringen extrapoleert naar de hele islamitische bevolking? Die is trouwens veel diverser dan je denkt. En dude, de schrijffouten, doe er iets aan want nogmaals, het staat niet om kritiek te uiten op de gebrekkige taalvaardigheid van anderen en zelf als autochtoon je eigen taal niet meester te zijn.

Lees jij mijn volledige posts of lees je enkel wat je wilt lezen? Ik zeg in iedere post dat ik open sta voor iedereen maar dat bepaalde culturen sceptischer benaderd worden door wat in het verleden is gebeurd. Betekent dit dat ik een volledige cultuur afschrijf? Absoluut niet..

Dus nogmaals, ik heb geen haat tegen volledige culturen, enkel haat tegen asociale klootzakken of ze nu zwart, bruin, wit, geel , paar, blauw, ... Zijn. Duidelijk?

Jah dan is dat jouw probleem vriend.. Ik zou niet weten op wat jij je basseerd dat ik mensen kwaad heb gedaan. Ik ben trouwens een beëdigd persoon dus als ik al dan niet mensen met opzet kwaad zou doen, dan verlies ik dat recht.

Als je zelf niet inziet dat je comments niets bijdragen aan een discussie en enkel uit zijn op het beledigen van mensen dan kan ik ook twijfelen over jouw psyche..
Ja, je beledigt niemand. Je scheert gewoon 1, 5 miljard mensen over dezelfde kam.

Man, je bent zo ver heen, dat het niet meer gezond is. Het wordt bijna grappig. Maar vooral zielig.

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven