Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve schat, die kleuren zijn ingevuld door mensen daar dat de straling is die niet binnen het zichtbare spectrum valt. Onderstaand een foto van hoe het er optisch daadwerkelijk uitziet:
http://upload.wikimedia.org/wikiped...px-The_Cat's_Eye_Nebula_-_GPN-2000-000955.jpg

Alle kleuren van het zichtbare spectrum kun je overigens observeren in het universum, afhankelijk van de compositie van de elementen. Is maar net wat je cherrypicked aan plaatjes he.

Inderdaad, cherry picking, all the time. Als gelovige heb je geen andere keus,

De angst om het geloof te verlaten lijkt groot. Men die opgegroeid is binnen een islamitisch gezin heeft vaak moeite om de islam van zich af te zetten, mogelijk door respect naar ouders, schaamte, eergevoel of zelfs angst voor verstoting e.d.

De islam indoctrineert je van jongs af aan met een gevoel van superieuriteit, hogere machten en angst voor de hel. Tevens biedt het mogelijkheid tot binding, hoor je ergens bij en geeft het de grootste idioten toegang tot huwelijk en kinderen.

Wat bijzonder hard gefaald heeft met integratie is o.a. de taal, het nederlands, om toegang te krijgen tot beter onderwijs en educatie. Als men tot in de 4e generatie de oude arabische taal thuis blijft spreken, hoe kun je ooit meedraaien in nederlands onderwijs? Gebrekkig nederlands is gewoon een groot probleem wanneer je wilt leren en ergens serieus wilt werken.

Zoveel jongeren die gedemotiveerd raken hierdoor en liever op straat hangen, beetje dealen alles jwz, dan nuttige dingen op internet te leren. En bovendien, de koran is waarheid, dit leven is een test en als ik als goede moslim leef krijg ik 72 maagden, dus f**k onderwijs, werk en de kkhollander weetje?

Overigens ben ik bijzonder blij wanneer iemand de islam wel van zich kan en durft af te schudden, en zich zo meer rationeel kan opstellen.

De angst om het geloof te verlaten lijkt groot. Men die opgegroeid is binnen een islamitisch gezin heeft vaak moeite om de islam van zich af te zetten, mogelijk door respect naar ouders, schaamte, eergevoel of zelfs angst voor verstoting e.d.

De islam indoctrineert je van jongs af aan met een gevoel van superieuriteit, hogere machten en angst voor de hel. Tevens biedt het mogelijkheid tot binding, hoor je ergens bij en geeft het de grootste idioten toegang tot huwelijk en kinderen.

Wat bijzonder hard gefaald heeft met integratie is o.a. de taal, het nederlands, om toegang te krijgen tot beter onderwijs en educatie. Als men tot in de 4e generatie de oude arabische taal thuis blijft spreken, hoe kun je ooit meedraaien in nederlands onderwijs? Gebrekkig nederlands is gewoon een groot probleem wanneer je wilt leren en ergens serieus wilt werken.

Zoveel jongeren die gedemotiveerd raken hierdoor en liever op straat hangen, beetje dealen alles jwz, dan nuttige dingen op internet te leren. En bovendien, de koran is waarheid, dit leven is een test en als ik als goede moslim leef krijg ik 72 maagden, dus f**k onderwijs, werk en de kkhollander weetje?

Overigens ben ik bijzonder blij wanneer iemand de islam wel van zich kan en durft af te schudden, en zich zo meer rationeel kan opstellen.

Je haalt dingen door elkaar, richt je op het ''probleem'' de islam.

Al die dingen die je aanhaalt zijn ook toepasbaar op het vroegere christendom.
Echter in die tijd was er geen toegang tot een virtuele bibliotheek, genaamd het internet.
Tegenwoordig kan praktisch iedereen die het wil, zichzelf vergaren met alle mogelijke informatie.

In de westerse wereld is die vrijheid er wel - in de islamitische wereld is dat vaak wel anders. En zowel, zijn er genoeg gewapende terreurgroeperingen die zulke ontwikkelingen proberen te verhinderen. Of politieke partijen, dmv niet-toegankelijke websites en censuur enzo.

Ik hoop dat kennis de sleutel is om de islam onschadelijk te maken in de westerse wereld. Maar redden we dit demografisch gezien nog wel? Daar gaan waarschijnlijk nog enkele decennia overheen.

Ik denk trouwens dat er belangen spelen bij bepaalde politieke organisaties. De Arabische wereld heeft olie. Anders had deze ontwikkeling van de islam binnen onze muren allang een halt toegeroepen geweest. Winston Churchill verschafte ons al de informatie. De koran zelf overigens ook meer dan voldoende. Maar dat is een andere discussie.

Er zijn wel ergere dingen dan het zogenaamde ''probleem'' de islam, ik maak me er niet druk om. :p

whey war III has begun.

20% minder eiwit, 20% korting

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de westerse wereld is die vrijheid er wel - in de islamitische wereld is dat vaak wel anders. En zowel, zijn er genoeg gewapende terreurgroeperingen die zulke ontwikkelingen proberen te verhinderen. Of politieke partijen, dmv niet-toegankelijke websites en censuur enzo.

Ik hoop dat kennis de sleutel is om de islam onschadelijk te maken in de westerse wereld. Maar redden we dit demografisch gezien nog wel? Daar gaan waarschijnlijk nog enkele decennia overheen.

Ik denk trouwens dat er belangen spelen bij bepaalde politieke organisaties. De Arabische wereld heeft olie. Anders had deze ontwikkeling van de islam binnen onze muren allang een halt toegeroepen geweest. Winston Churchill verschafte ons al de informatie. De koran zelf overigens ook meer dan voldoende. Maar dat is een andere discussie.

Die "islamitische wereld" waar je het over hebt is niet meer dat achterlijk arm land he. Die landen zijn ons aan het inhalen en hebben ons al ingehaald in sommige gevallen en de mensen zijn daar veel moderner en open minded dan je denkt;

Ik krijg heel vaak de indruk dat mensen nog denken dat men zich in Marokko nog met kamelen verplaatst en men nog moet inbellen met internet.

De meeste gesloten moslims zijn net die die hier in Europa, zelf na 50 jaar aanwezigheid, uitgespugd worden en terugkeren naar hun roots.

Lieve schat, die kleuren zijn ingevuld door mensen daar dat de straling is die niet binnen het zichtbare spectrum valt. Onderstaand een foto van hoe het er optisch daadwerkelijk uitziet: http://upload.wikimedia.org/wikiped...px-The_Cat's_Eye_Nebula_-_GPN-2000-000955.jpg Alle kleuren van het zichtbare spectrum kun je overigens observeren in het universum, afhankelijk van de compositie van de elementen. Is maar net wat je cherrypicked aan plaatjes he.

Dat plaatje past nog beter bij de beschrijving: roos-achtig, gekleurd als olie.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

De koran en islam zitten vol cherries,dus cherry picking is niet nodig.

http://www.youtube.com/watch?v=CHNFmKFBBtw

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ja want groen en geel lijken meer op rood en roze, dan roze zelf. My mind is blown.
Je hebt geen argumenten meer dus tracht je je er nu uit te lullen met grappen. Slechte grappen trouwens.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

b/a= 1.618???

Neen, niet altijd; En als je deze onzin als bewijs beschouwd, dan ben je een idioot!

In feite is Black cobra gewoon psychisch gestoord. Als hij dat niet in naam zou doen van een geïnstitutionaliseerde religie zou hij nu in een gesloten inrichting vol medicijnen zitten.

Maagden worden weer strakgetrokken door de creator van het universum. :roflol:

Om de zoveel maanden komt er iemand als Black Cobra zijn verhaal doen, en iedere keer weer, na een 10 tal pagina's druipen ze het af omdat hun argumenten geen steek houden en de gemiddelde intelligentie hier net iets hoger is dan die van een slak en de onzin dus niet "plakt".

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

En dan te bedenken dat mensen zoals Black Cobra stemrecht hebben. We gaan onze democratie misschien toch wat moeten bijstellen misschien.

dit topic kan beter naar het humor, lachen en grollen sectie verplaatst worden

Of de sectie "bewijzen van falend onderwijs"

Ja want groen en geel lijken meer op rood en roze, dan roze zelf. My mind is blown. Je hebt geen argumenten meer dus tracht je je er nu uit te lullen met grappen. Slechte grappen trouwens. ---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ---------- b/a= 1.618??? Neen, niet altijd; En als je deze onzin als bewijs beschouwd, dan ben je een idioot!

De vorm is als een roos en kleur van olie.:rolleyes:
ik ken figuren als jij,ze zullen nooit iets durven toegeven ook al zouden ze de waarheid zien.
Het is een vorm van hoogmoed,discussiëren met mensen als jij heeft geen zin.
Als je geen tegenargumenten hebt kom je met nietszeggende antwoorden en begin je te schelden.
Schelden is een teken van zwakte.

https://www.youtube.com/watch?v=wHQTJVw_Q-g

http://www.youtube.com/watch?v=RrzGT6YV5XM

Jammer, de afwijking van mekka tov het punt met de golden rule verhouding is 276km.

But still, pretty damn close hoor cobra. Het scheelt niet veel.

Not sure if this counts as a miracle though.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven