MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.youtube.com/watch?v=RrzGT6YV5XM

Jammer, de afwijking van mekka tov het punt met de golden rule verhouding is 276km.

But stil, pretty damn close hoor cobra. Het scheelt niet veel.

Not sure if this counts as a miracle though.

Maak je geen zorgen. Cobra zal ook dit weten te verklaren.
Een religieus iemand staat niet open voor rationele tegenargumenten;
Wel kan men een zaadje twijfel zaaien en dat kan dan in de toekomst leiden tot het verwerpen van het juk van religie. Maar vaak ook niet.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Black Cobra heeft nooit gehoord van platentektoniek denk ik.
"Platentektoniek, plaattektoniek of schollentektoniek is de wetenschappelijke theorie die zowel de geografische ligging van continenten, oceanen, gebergten en andere structuren in het aardoppervlak verklaart als de geologische structuren in de aardkorst en de plek waar aardbevingen en vulkanisme voorkomen. Volgens de theorie is de lithosfeer (de buitenste, gemiddeld ongeveer 100 km dikke laag in de Aarde) verdeeld in tektonische platen of "schollen", die onafhankelijk van elkaar over het aardoppervlak bewegen. De beweging wordt aangedreven door stromingen in de onderliggende asthenosfeer. Hoewel de asthenosfeer niet vloeibaar is, heeft ze een relatief lage schuifsterkte, waardoor ze op geologische tijdschaal als een vloeistof kan stromen.[1]

Er bestaan twee typen lithosfeer, oceanische en continentale lithosfeer. Continentale lithosfeer is gemiddeld zo'n 150 km dik, oceanische lithosfeer hooguit 25 km. Oceanische lithosfeer heeft ook een hogere gemiddelde dichtheid dan continentale lithosfeer. Sommige platen bestaan uit continentale lithosfeer, sommige bestaan uit oceanische lithosfeer en er zijn platen die bestaan uit beide.

Er zijn op Aarde ongeveer zes grote en tien kleine platen, afhankelijk van de gehanteerde definitie. De platen bewegen relatief ten opzichte van elkaar (gemiddeld 5 tot 85 mm per jaar) bij de onderlinge plaatgrenzen. Er zijn drie typen grenzen: convergente (waar platen naar elkaar toe bewegen), divergente (waar platen van elkaar af bewegen) en transforme (waar platen langs elkaar bewegen).[2] Bij een divergente plaatgrens wordt door stolling van magma nieuwe lithosfeer gevormd, dit proces wordt oceanische spreiding genoemd. Bij een convergente plaatgrens zal een van beide platen onder de andere schuiven (subductie). Vanwege de lage dichtheid zal continentale korst in de praktijk niet goed subduceren. Meestal bestaat de subducerende plaat daarom uit oceanische korst. Als twee continenten naar elkaar toe bewegen zal geen van beide platen subduceren, er zal dan een gebergte vormen. Omdat de beweging in de lithosfeer geconcentreerd is langs deze grenzen vinden hier aardbevingen, vulkanisme en de vorming van gebergten en oceanische troggen plaats.

De theorie van platentektoniek werd ontwikkeld in de jaren '60 van de vorige eeuw als opvolger voor de hypothese van continentverschuivingen van Alfred Wegener. In tegenstelling tot Wegeners hypothese raakte platentektoniek al snel algemeen aanvaard in de wetenschappelijke gemeenschap."

De kaaba is het golden ratio van Mekka en Mekka is de golden ratio van van de aarde.
In je filmpje meten ze vanaf de kaaba,dat klopt dus niet.

Maar zoals in het filmpje te zien is kom je ook niet ergens in Mekka, maar ergens ongeveer 275km daarvandaan, midden in de woestijn uit, als je de gouden verhouding tov noord en zuidpool neemt op de lengtegraad van Mekka.

Of heb ik nu een fout gemaakt?

Maar zoals in het filmpje te zien is kom je ook niet ergens in Mekka, maar ergens ongeveer 275km daarvandaan, midden in de woestijn uit, als je de gouden verhouding tov noord en zuidpool neemt op de lengtegraad van Mekka.

Of heb ik nu een fout gemaakt?

Alleen Allah maakt geen fouten broeder.

De kaaba is het golden ratio van Mekka en Mekka is de golden ratio van van de aarde.
In je filmpje meten ze vanaf de kaaba,dat klopt dus niet.

En de platentektoniek? Mekka verplaatst zich ook ten aanzien van de polen. Dus????

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

De vorm is als een roos en kleur van olie.:rolleyes:
ik ken figuren als jij,ze zullen nooit iets durven toegeven ook al zouden ze de waarheid zien.
Het is een vorm van hoogmoed,discussiëren met mensen als jij heeft geen zin.
Als je geen tegenargumenten hebt kom je met nietszeggende antwoorden en begin je te schelden.
Schelden is een teken van zwakte.

http://www.youtube.com/watch?v=wHQTJVw_Q-g

Het lijkt wel alsof je me quote;
Broeder, ik was jaren zoals u, tot ik de evolutietheorie leerde. Only a fool never changes his mind.

interessant

De vorm is als een roos en kleur van olie.:rolleyes:
ik ken figuren als jij,ze zullen nooit iets durven toegeven ook al zouden ze de waarheid zien.
Het is een vorm van hoogmoed,discussiëren met mensen als jij heeft geen zin.
Als je geen tegenargumenten hebt kom je met nietszeggende antwoorden en begin je te schelden.
Schelden is een teken van zwakte.

http://www.youtube.com/watch?v=wHQTJVw_Q-g
Net als dat je alle kleuren uit het zichtbare spectrum in het universum kunt vinden, bestaat olie ook in alle kleuren die je je maar kunt bedenken, is maar net wat erin opgelost is. Jij denkt vast en zeker aan bijv. de groenige of gelige kleur van de meeste plantaardige olieen. Die kleur (groen) is te wijten aan het chlorofyl van de chloroplasten van de planten waar deze olieen uit worden gewonnen. Het geel/oranje wat je ook bij plantaardige olieen ziet is te wijten aan carotenoiden. Minerale olie is kleurloos doordat het een destillaat is en al die oplosbare kleurstoffen niet bevat. Nooit geverfd met verf op oliebasis op die zandbak school van je? Heb je in alle kleuren van de regenboog, is maar net wat erin zit opgelost. Je kunt dan ook niet spreken over de kleur van olie. Organische chemie 101.

Net als dat je alle kleuren uit het zichtbare spectrum in het universum kunt vinden, bestaat olie ook in alle kleuren die je je maar kunt bedenken, is maar net wat erin opgelost is. Jij denkt vast en zeker aan bijv. de groenige of gelige kleur van de meeste plantaardige olieen. Die kleur (groen) is te wijten aan het chlorofyl van de chloroplasten van de planten waar deze olieen uit worden gewonnen. Het geel/oranje wat je ook bij plantaardige olieen ziet is te wijten aan carotenoiden. Minerale olie is kleurloos doordat het een destillaat is en al die oplosbare kleurstoffen niet bevat. Nooit geverfd met verf op oliebasis op die zandbak school van je? Heb je in alle kleuren van de regenboog, is maar net wat erin zit opgelost. Je kunt dan ook niet spreken over de kleur van olie. Organische chemie 101.

Inderdaad. Cherry picking, iedere keer weer. De enige manier om als moslim je religie overeind te houden.

Ik verwonder me ook altijd over de kennelijk eindeloze domheid van dit soort mensen. :o

Maar wat nog vreemder is, is dat sommigen onder hen heel intelligent zijn. Maar die intelligentie opzij zetten zodra het over religie gaat.

Ik verwonder me ook altijd over de kennelijk eindeloze domheid van dit soort mensen. :o
Allah does not love the arrogant dus beter houd je gewoon op met dingen af te vragen alles is gewoon zoals het moet zijn ben je er niet mee eens jammer dan met je hoogmoed arrogant zwijn

:s

Maar wat nog vreemder is, is dat sommigen onder hen heel intelligent zijn. Maar die intelligentie opzij zetten zodra het over religie gaat.
Dat zijn inderdaad de meest treurige slachtoffers van religie, veelal het resultaat van indoctrinatie op jonge leeftijd. Sommigen van die groep willen soms nu ook net niet in discussie treden over religie en (lijken) er ook niet teveel over na te denken. Waarschijnlijk een soort angst dat hetgeen waar ze al die tijd heilig (hehe) in geloofde met hun intelligente harses, niets meer is dan een fabel.

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:04 ----------

Allah does not love the arrogant dus beter houd je gewoon op met dingen af te vragen alles is gewoon zoals het moet zijn ben je er niet mee eens jammer dan met je hoogmoed arrogant zwijn

:s
Je hebt gelijk, er is maar 1 leef en dat is de 1,2,3 true natty leef. Je bent true natty of je bent een ketter verdomme. Creatine = halal, AAS = haram, etc.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti. Amen.

En Cobra, ik ben benieuwd hoe je het verhaal van de golden ratio zal verenigen met de platentektoniek.

Hoe zei Einstein het ook alweer?

"Er zijn 2 zaken oneindig, het universum en de menselijke domheid, maar over dat eerste heb ik nog zo mijn twijfels....."

Hij zei ook dat het kinderlijk bijgeloof is. (in het Duits of Engels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven