AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
The idea of a personal God is an anthropological concept which I am unable to take seriously. (Albert Einstein, Letter to Hoffman and Dukas, 1946)

Einstein neemt Allah dus niet serieus, Einstein is dus geen valide bron en gewoon een dwaas.

Gekke jood dat het was, altijd hetzelfde met die gasten. :)

The idea of a personal God is an anthropological concept which I am unable to take seriously. (Albert Einstein, Letter to Hoffman and Dukas, 1946) Einstein neemt Allah dus niet serieus, Einstein is dus geen valide bron en gewoon een dwaas.
einstein was arrogant en het hoogmoed

Elhamdoulilah Allah (the great) does not love arrogance

Muziek is verboden in de Islam, een Jood die niet in een persoonlijke God gelooft en arrogant was.
Ben benieuwd in wat voor vuurtje Allah deze mr. Einstein laat branden.

quotes-about-classical-music-einstein-1383151889-view-0.jpg

Muziek is verboden in de Islam, een Jood die niet in een persoonlijke God gelooft en arrogant was.
Ben benieuwd in wat voor vuurtje Allah deze mr. Einstein laat branden.
Wat doen al die VW Polo's met zandbak muziek op 100 dan altijd op straat?

Maar zoals in het filmpje te zien is kom je ook niet ergens in Mekka, maar ergens ongeveer 275km daarvandaan, midden in de woestijn uit, als je de gouden verhouding tov noord en zuidpool neemt op de lengtegraad van Mekka. Of heb ik nu een fout gemaakt?

Meet eerst van de noordpool en zuidpool naar Mekka en kom dan terug.

Zandbak muziek.

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Gaat wel enkele jaren duren hoor.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Blijkbaar zich klaarmaken voor het hellevuur.
Volgens de oneindige kennis van Black Cobra is muziek verboden.

Is zelf zingen verboden?

En ga ik eeuwig branden als ik blokfluit speel?

Maar als ik voor ik sterf al deze dingen afzweer vergeeft Allah me dan niet?

Maar hoe verklaar je golden ratio met de platentektoniek? Ik heb nog steeds geen antwoord;
De plaats waar Mekka en Saoudi-Arabie zich nu bevinden is een andere plek dan 10 jaar geleden, en al zeker 1000 jaar geleden, en al zeker 1500 jaar geleden. Of is de golden ratio enkel van toepassing nu? En waarom dan nu?

Ik ben benieuwd.

Elke vorm van plezier en harmony met ons prachtige universum is verboden! :devilnana:

:(

Kan ik dan niet beter zelfmoord plegen (of mijn dood opzoeken) om naar mijn maagden in het hiernamaals te gaan?

Kan ik trouwens ook wat anders krijgen? Ik zou liever alle kennis van het universum dan krijgen, ajb.

Of mag zelfmoord niet?

En mat? Krijgt hij dan mannelijke maagden? Of vrouwen die mannelijk lijken (met snorretje enzow)?

Pffff .....
Kmoest toch nog een stevige cardio doen, dus ik heb de meeting maar even op me genomen.
En ...... Helaas we komen nog steeds niet op de gulden snede uit.

Nu je toch de gulden snede heb aangehaald; wist je trouwens dat bij iedereen die als moslim wordt geboren de afstand van de pols tot de elleboog even lang is als de voet? Controleer maar bij jezelf?

:(

Kan ik dan niet beter zelfmoord plegen (of mijn dood opzoeken) om naar mijn maagden in het hiernamaals te gaan?

Kan ik trouwens ook wat anders krijgen? Ik zou liever alle kennis van het universum dan krijgen, ajb.

Of mag zelfmoord niet?

En mat? Krijgt hij dan mannelijke maagden? Of vrouwen die mannelijk lijken (met snorretje enzow)?

Weet bijna zeker dat zelfmoord verboden is.
Je dood opzoeken in een jihad bijv. is denk ik wel een optie.

Mat is kansloos, hellevuur wacht op hem.

Weet bijna zeker dat zelfmoord verboden is.
Je dood opzoeken in een jihad bijv. is denk ik wel een optie.

Mat is kansloos, hellevuur wacht op hem.

Ah geweldig. Maakt het uit wie je vermoord in je jihad?

Ocherm mat. Krijgt hij in de hel misschien wel mannen dan (waarschijnlijk geen maagden?)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven