virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
einstein was arrogant en het hoogmoedThe idea of a personal God is an anthropological concept which I am unable to take seriously. (Albert Einstein, Letter to Hoffman and Dukas, 1946) Einstein neemt Allah dus niet serieus, Einstein is dus geen valide bron en gewoon een dwaas.
Wat doen al die VW Polo's met zandbak muziek op 100 dan altijd op straat?Muziek is verboden in de Islam, een Jood die niet in een persoonlijke God gelooft en arrogant was.
Ben benieuwd in wat voor vuurtje Allah deze mr. Einstein laat branden.
Wat doen al die VW Polo's met zandbak muziek op 100 dan altijd op straat?
Maar zoals in het filmpje te zien is kom je ook niet ergens in Mekka, maar ergens ongeveer 275km daarvandaan, midden in de woestijn uit, als je de gouden verhouding tov noord en zuidpool neemt op de lengtegraad van Mekka. Of heb ik nu een fout gemaakt?
Meet eerst van de noordpool en zuidpool naar Mekka en kom dan terug.
Blijkbaar zich klaarmaken voor het hellevuur.
Volgens de oneindige kennis van Black Cobra is muziek verboden.
Is zelf zingen verboden?
En ga ik eeuwig branden als ik blokfluit speel?
Maar als ik voor ik sterf al deze dingen afzweer vergeeft Allah me dan niet?

Elke vorm van plezier en harmony met ons prachtige universum is verboden!![]()

Kan ik dan niet beter zelfmoord plegen (of mijn dood opzoeken) om naar mijn maagden in het hiernamaals te gaan?
Kan ik trouwens ook wat anders krijgen? Ik zou liever alle kennis van het universum dan krijgen, ajb.
Of mag zelfmoord niet?
En mat? Krijgt hij dan mannelijke maagden? Of vrouwen die mannelijk lijken (met snorretje enzow)?
Weet bijna zeker dat zelfmoord verboden is.
Je dood opzoeken in een jihad bijv. is denk ik wel een optie.
Mat is kansloos, hellevuur wacht op hem.
Ah geweldig. Maakt het uit wie je vermoord in je jihad?
Ocherm mat. Krijgt hij in de hel misschien wel mannen dan (waarschijnlijk geen maagden?)?
Pfff zoveel vragen.
Ik zal vanavond in me gebed met Allah de vragen stellen aan de almachtige.