- Waardering
- 2.952
Zingen!!!! = eeuwig branden
(en dansen is extra heet vuurtje)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hel lijkt me sowieso een stuk leuker. Sodomie en appeltaart voor iedereen!

Maar hoe verklaar je golden ratio met de platentektoniek? Ik heb nog steeds geen antwoord;
De plaats waar Mekka en Saoudi-Arabie zich nu bevinden is een andere plek dan 10 jaar geleden, en al zeker 1000 jaar geleden, en al zeker 1500 jaar geleden. Of is de golden ratio enkel van toepassing nu? En waarom dan nu?
Ik ben benieuwd.
Maar hoe verklaar je golden ratio met de platentektoniek? Ik heb nog steeds geen antwoord;
De plaats waar Mekka en Saoudi-Arabie zich nu bevinden is een andere plek dan 10 jaar geleden, en al zeker 1000 jaar geleden, en al zeker 1500 jaar geleden. Of is de golden ratio enkel van toepassing nu? En waarom dan nu?
Ik ben benieuwd.
Er is gemeten vanaf Noord en Zuidpool. Wellicht dat juist tektoniek kan verklaren waarom Mekka nu 275km verwijderd is van de perfecte verhouding?
275km/2000jaar = 137.5meter per jaar verschoven.
Nee, dat kan het dus ook niet zijn.
Ik heb het idee dat ik iets fout doe want ik kom niet uit op de gulden verhouding.
.

en worden die ook telkens weer strakgetrokken?

Heb je in je berekening rekening gehouden met het volgende:
In de ogen van Allah is één dag duizend jaar en duizend jaar één dag.![]()
Klopt niet helemaal. 62 % van de oppervlakte is bedekt met water maar die " laag" water is niet erg dik. Als je dus de werkelijke massa vergelijkt met die van het gesteente, dan is het ,1 % of zode aarde is maar 62% aarde de rest is allemaal oceaan.
de aarde is maar 62% aarde de rest is allemaal oceaan.

De hel lijkt me sowieso een stuk leuker. Sodomie en appeltaart voor iedereen!
de aarde is maar 62% aarde de rest is allemaal oceaan.