Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hel lijkt me sowieso een stuk leuker. Sodomie en appeltaart voor iedereen!

Maar hoe verklaar je golden ratio met de platentektoniek? Ik heb nog steeds geen antwoord;
De plaats waar Mekka en Saoudi-Arabie zich nu bevinden is een andere plek dan 10 jaar geleden, en al zeker 1000 jaar geleden, en al zeker 1500 jaar geleden. Of is de golden ratio enkel van toepassing nu? En waarom dan nu?

Ik ben benieuwd.

Hieruit blijkt de almacht van Allah: Hij stuurt de stromingen in de onderliggende asthenosfeer zodanig dat de tektonische platen of "schollen" (na enige tijd ...!), zo komen te liggen dat Mekka op het kruispunt van de Gulden Snede komt te liggen om zo het bewijs voor het geloof van Black Cobra te leveren!

f8b2b92b5730490c50b43a2d17276bbe5ad9daa4a7cfa38061bf807499597364.jpg

Maar hoe verklaar je golden ratio met de platentektoniek? Ik heb nog steeds geen antwoord;
De plaats waar Mekka en Saoudi-Arabie zich nu bevinden is een andere plek dan 10 jaar geleden, en al zeker 1000 jaar geleden, en al zeker 1500 jaar geleden. Of is de golden ratio enkel van toepassing nu? En waarom dan nu?

Ik ben benieuwd.

En nog steeds geen antwoord

Er is gemeten vanaf Noord en Zuidpool. Wellicht dat juist tektoniek kan verklaren waarom Mekka nu 275km verwijderd is van de perfecte verhouding?

275km/2000jaar = 137.5meter per jaar verschoven.

Nee, dat kan het dus ook niet zijn.

Ik heb het idee dat ik iets fout doe want ik kom niet uit op de gulden verhouding.

Zal ik eens kijken of het magnetische noorden genomen kan worden? Dat verplaatst zich constant dus bied de mogelijkheid om de aanname te doen dat ten tijde van het schrijven van de bijbel Mekka zich wel exact op de gulden verhouding, wat afstand betreft bevond.

Dat is het! Eureka!

Een kwestie van blijven onderzoeken tot er uiteindelijk een alternatieve hypothese verworpen kan worden en dan al het andere onderzoek verwerpen.

Er is gemeten vanaf Noord en Zuidpool. Wellicht dat juist tektoniek kan verklaren waarom Mekka nu 275km verwijderd is van de perfecte verhouding?

275km/2000jaar = 137.5meter per jaar verschoven.

Nee, dat kan het dus ook niet zijn.

Ik heb het idee dat ik iets fout doe want ik kom niet uit op de gulden verhouding.

.

Heb je in je berekening rekening gehouden met het volgende:
In de ogen van Allah is één dag duizend jaar en duizend jaar één dag.:hamer:

de aarde is maar 62% aarde de rest is allemaal oceaan.

yasmine is obviously not aware.

Relatief veel moslims zijn NIET tegen IS. Belachelijk veel geloven ook in het kalifaat dat ze willen oprichten.
Wat bewijst hoe dom ze zijn aangezien het kalifaat dat IS probeert op te zetten exact het omgekeerde is en exact de omgekeerd waarden heeft van het vroeger Abbasid kalifaat. Aanhangers zijn ofwel te dom on in te zien dat het de leiders enkel om macht te doen is of willen zelf macht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven