Fitness Seller

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
I have repeatedly said that in my opinion the idea of a personal God is a childlike one, but I do not share the crusading spirit of the professional atheist whose fervor is mostly due to a painful act of liberation from the fetters of religious indoctrination received in youth. I prefer an attitude of humility corresponding to the weakness of our intellectual understanding of nature and of our own being.

Relatief veel moslims zijn NIET tegen IS. Belachelijk veel geloven ook in het kalifaat dat ze willen oprichten.
Wat bewijst hoe dom ze zijn aangezien het kalifaat dat IS probeert op te zetten exact het omgekeerde is en exact de omgekeerd waarden heeft van het vroeger Abbasid kalifaat. Aanhangers zijn ofwel te dom on in te zien dat het de leiders enkel om macht te doen is of willen zelf macht.

Uit een onderzoek is juist gebleken dat ze er WEL tegen zijn en dan zeg jij dit, huh.

P.s. Leeft de IS nog eigenlijk, hoor niks meer van ze. Ze zouden nog Turkije binnenvallen enzo... :roflol:

:( Kan ik dan niet beter zelfmoord plegen (of mijn dood opzoeken) om naar mijn maagden in het hiernamaals te gaan? Kan ik trouwens ook wat anders krijgen? Ik zou liever alle kennis van het universum dan krijgen, ajb. Of mag zelfmoord niet? En mat? Krijgt hij dan mannelijke maagden? Of vrouwen die mannelijk lijken (met snorretje enzow)?
It is narrated on the authority of Abu Huraira that the Messenger of Allah (may peace be upon him) observed: He who killed himself with steel (weapon) would be the eternal denizen of the Fire of Hell and he would have that weapon in his hand and would be thrusting that in his stomach for ever and ever, he who drank poison and killed himself would sip that in the Fire of Hell where he is doomed for ever and ever; and he who killed himself by falling from (the top of) a mountain would constantly fall in the Fire of Hell and would live there for ever and ever.
Er is gemeten vanaf Noord en Zuidpool. Wellicht dat juist tektoniek kan verklaren waarom Mekka nu 275km verwijderd is van de perfecte verhouding? 275km/2000jaar = 137.5meter per jaar verschoven. Nee, dat kan het dus ook niet zijn. Ik heb het idee dat ik iets fout doe want ik kom niet uit op de gulden verhouding. Zal ik eens kijken of het magnetische noorden genomen kan worden? Dat verplaatst zich constant dus bied de mogelijkheid om de aanname te doen dat ten tijde van het schrijven van de bijbel Mekka zich wel exact op de gulden verhouding, wat afstand betreft bevond. Dat is het! Eureka! Een kwestie van blijven onderzoeken tot er uiteindelijk een alternatieve hypothese verworpen kan worden en dan al het andere onderzoek verwerpen.
Ik denk dat je idd willens en wetens wat fout doet ja.
28wi15f.png

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=FWMg2rdDplg&list=PLDA574E4C2CA139C0&index=54

It is narrated on the authority of Abu Huraira that the Messenger of Allah (may peace be upon him) observed: He who killed himself with steel (weapon) would be the eternal denizen of the Fire of Hell and he would have that weapon in his hand and would be thrusting that in his stomach for ever and ever, he who drank poison and killed himself would sip that in the Fire of Hell where he is doomed for ever and ever; and he who killed himself by falling from (the top of) a mountain would constantly fall in the Fire of Hell and would live there for ever and ever.
allah, de vergevingsgezinde, meest barmhartige, meest genadevolle :)

dat er in 2014 nog Nederlanders zijn die denken dat evolutie dom is maar creationisme en IT niet.

ik denk dat we met ze allen kunnen stellen dat we toch hebben gefaald.

dat er in 2014 nog Nederlanders zijn die denken dat evolutie dom is maar creationisme en IT niet.

ik denk dat we met ze allen kunnen stellen dat we toch hebben gefaald.
Even aside from the rain and wind it hadn't been a happy practice session. Fred and George, who had been spying on the Slytherin team, had seen for themselves the speed of those new Nimbus Two Thousand and Ones. They reported that the Slytherin team was no more than seven greenish blurs, shooting through the air like missiles.

Voor eeuwig en eeuwig en als je endeldarm verschroeit vervang ik deze zodat je mijn gonadensap keer op keer kan ervaren.

---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:06 ----------

As Harry squelched along the deserted corridor he came across somebody who looked just as preoccupied as he was. Nearly Headless Nick, the ghost of Gryffindor Tower, was staring morosely out of a window, muttering under his breath, ". . . don't fulfill their requirements . . . half an inch, if that . . ."

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:06 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=xFtC6SDwGUY

When the answer is simple, God is speaking.

Zo hard gaat dat niet, enkele centimeters per jaar.
Dus max ongeveer 10cm x 1436 = 143,6 meter.
Effe ter info, ik ben niet verplicht om te reageren.

brb politiek debat

maar meneer, uw wetsvoorstel is gebaseerd op feiten die 10 jaar geleden al vals verklaard zijn.

meneer: ik ben niet verplicht te reageren:mad:

brb politiek debat

maar meneer, uw wetsvoorstel is gebaseerd op feiten die 10 jaar geleden al vals verklaard zijn.

meneer: ik ben niet verplicht te reageren:mad:

"I mean, nobody wishes more than I do that it had all been quick and clean, and my head had come off properly, I mean, it would have saved me a great deal of pain and ridicule. However -" Nearly Headless Nick shook his letter open and read furiously: "'We can only accept huntsmen whose heads have parted company with their bodies. You will appreciate that it would be impossible otherwise for members to participate in hunt activities such as Horseback Head-Juggling and Head Polo. It is with the greatest regret, therefore, that I must inform you that you do not fulfill our requirements. With very best wishes, Sir Patrick Delaney-Podmore.'"

als ik squat of deadlift span ik ook mn core aan

Zo hard gaat dat niet, enkele centimeters per jaar.
Dus max ongeveer 10cm x 1436 = 143,6 meter.
Effe ter info, ik ben niet verplicht om te reageren.

Dus het verandert!!! Wat binnen 100 jaar? 2000 jaar?
Reeds 143 meter toont aan dat de golden ration fout is.

Kijk, was je intellectueel eerlijk geweest, dan had je nu toegegeven dat dit inderdaad onzin is; Dit zou je wat meer serieux opgeleverd hebben, want nu toon je weer eens aan hoe closed minded religieuze mensen zijn.
Nogmaals, ik was jaren zoals u. Ik was van mijn 17de tot mijn 21 zeer strikt religieus, net geen radicale salafi. Las de Koran minstens 1 keer per maand volledig uit, leerde klassiek arabisch op minder dan 2 jaar. Leerde 10 hoofdstukken van de Koran uit het hoofd op minder dan 2 jaar. Ik las alle hadiths honderden keren en merkte steeds vaker tegenstrijdigheden en absurditeiten.
Ik was altijd zeer spiritueel geweest en stond altijd heel open ten aanzien van andere mensen en andere visies. Maar op mijn 22ste besefte ik dat ik compleet was omgeslagen. en toen ook nog eens bleek dat de wetenschap (evolutietheorie,...) zo overtuigend was, kon ik steeds minder de argumenten van de atheisten weerlegggen.

En na een paar jaar besefte ik plots dat ik het niet meer kon geloven.

Ik werd terug atheist En neen, ik verloor niet plots terug al mijn waarden en normen.

Ik denk dat je idd willens en wetens wat fout doet ja.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Ho eens makker, ho eens, jij beweert dat Mekka precies in de gulden verhouding ligt.

Ik laat zien dat dit volgens mij niet het geval is, en dan zou ik moeten bewijzen dat ik niet moedwillig jouw uitkomst saboteer?

Zo zijn wij niet getrouwd! Potvolkoffie! wat denk je zelf!

De berekening in dat filmpje was heel eenvoudig: 180/gulden getal -90 en 360/gulden getal -180 als coördinaten invoeren en dat geeft een andere locatie weer dan mekka terwijl dit precies de verhouding is naar gulden ratio tov noord en zuidpool want de breedtegraad houden we hetzelfde.

In the view of such harmony in the cosmos which I, with my limited human mind, am able to recognise, there are yet people who say there is no God. But what makes me really angry is that they quote me for support for such views.

What separates me from most so-called atheists is a feeling of utter humility toward the unattainable secrets of the harmony of the cosmos.

'i know that human being and fish can coexist peacefully'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven