Zo hard gaat dat niet, enkele centimeters per jaar.
Dus max ongeveer 10cm x 1436 = 143,6 meter.
Effe ter info, ik ben niet verplicht om te reageren.
Dus het verandert!!! Wat binnen 100 jaar? 2000 jaar?
Reeds 143 meter toont aan dat de golden ration fout is.
Kijk, was je intellectueel eerlijk geweest, dan had je nu toegegeven dat dit inderdaad onzin is; Dit zou je wat meer serieux opgeleverd hebben, want nu toon je weer eens aan hoe closed minded religieuze mensen zijn.
Nogmaals, ik was jaren zoals u. Ik was van mijn 17de tot mijn 21 zeer strikt religieus, net geen radicale salafi. Las de Koran minstens 1 keer per maand volledig uit, leerde klassiek arabisch op minder dan 2 jaar. Leerde 10 hoofdstukken van de Koran uit het hoofd op minder dan 2 jaar. Ik las alle hadiths honderden keren en merkte steeds vaker tegenstrijdigheden en absurditeiten.
Ik was altijd zeer spiritueel geweest en stond altijd heel open ten aanzien van andere mensen en andere visies. Maar op mijn 22ste besefte ik dat ik compleet was omgeslagen. en toen ook nog eens bleek dat de wetenschap (evolutietheorie,...) zo overtuigend was, kon ik steeds minder de argumenten van de atheisten weerlegggen.
En na een paar jaar besefte ik plots dat ik het niet meer kon geloven.
Ik werd terug atheist En neen, ik verloor niet plots terug al mijn waarden en normen.