Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus het verandert!!! Wat binnen 100 jaar? 2000 jaar? Reeds 143 meter toont aan dat de golden ration fout is. Kijk, was je intellectueel eerlijk geweest, dan had je nu toegegeven dat dit inderdaad onzin is; Dit zou je wat meer serieux opgeleverd hebben, want nu toon je weer eens aan hoe closed minded religieuze mensen zijn. Nogmaals, ik was jaren zoals u. Ik was van mijn 17de tot mijn 21 zeer strikt religieus, net geen radicale salafi. Las de Koran minstens 1 keer per maand volledig uit, leerde klassiek arabisch op minder dan 2 jaar. Leerde 10 hoofdstukken van de Koran uit het hoofd op minder dan 2 jaar. Ik las alle hadiths honderden keren en merkte steeds vaker tegenstrijdigheden en absurditeiten. Ik was altijd zeer spiritueel geweest en stond altijd heel open ten aanzien van andere mensen en andere visies. Maar op mijn 22ste besefte ik dat ik compleet was omgeslagen. en toen ook nog eens bleek dat de wetenschap (evolutietheorie,...) zo overtuigend was, kon ik steeds minder de argumenten van de atheisten weerlegggen. En na een paar jaar besefte ik plots dat ik het niet meer kon geloven. Ik werd terug atheist En neen, ik verloor niet plots terug al mijn waarden en normen.
Ho eens makker, ho eens, jij beweert dat Mekka precies in de gulden verhouding ligt. Ik laat zien dat dit volgens mij niet het geval is, en dan zou ik moeten bewijzen dat ik niet moedwillig jouw uitkomst saboteer? Zo zijn wij niet getrouwd! Potvolkoffie! wat denk je zelf! De berekening in dat filmpje was heel eenvoudig: 180/gulden getal -90 en 360/gulden getal -180 als coördinaten invoeren en dat geeft een andere locatie weer dan mekka terwijl dit precies de verhouding is naar gulden ratio tov noord en zuidpool want de breedtegraad houden we hetzelfde.
ja je hebt me overtuigd met dat stomme filmpje, ik ga me bekeren tot de islam nu.
Ik heb het heel ruim berekend,de platen bewegen tussen 5mm en 85mm per jaar en ik heb het berekend met 100mm per jaar.
Dus als je het precies uitrekent kom je uit op minimaal 7,18 meter en maximaal 122,06 meter.
Of je nu het minimum,maximum of gemiddeld neemt de golden ratio valt nog steeds binnen de grenzen van Mekka.Misschien 1 huis of 1 straat verder dan 1436 jaar geleden toen de koran werd geopenbaard.
Zoals ik al zei,aan je posts merk ik dat je helemaal niks van de koran en de islam hebt begrepen en je kan jezelf wel een schouderklopje geven maar je verhaal voegt niks toe aan deze discussie.
Heb je dit filmpje al bekeken?De wetenschap die jij steeds aanhaalt geloofd zelf niet eens in de evolutie theorie.![]()
?. Dat is ruim 32 miljoen jaar geleden!
Nog even voorrekenen dan! Mag je als je het hebt gecontroleerd aangeven of je het gelooft of niet en zo niet waar de rekenfout zit. OK? Mekka ligt nu 275 km. ten westen van het kruispunt van de Gulden snede. Aanname!: Mekka is sinds de openbaring van de Kuran exact naar het Westen opgeschoven (Verificeerbaar onjuist trouwens: De Afrikaanse plaat met het het Arabische schiereiland beweegt juist richting het (noord)oosten). 275.000 m./0,0085 m. = ca. 32352941 jaar Dus als Mekka met de door jou aangegeven maximale snelheid van 85 mm. per jaar (niet naar het Oosten maar) naar het Westen zou opschuiven, dan heeft het grondgebied van het huidige Mekka ca. 32352941 jaar geleden op het kruispunt van de Gulden Snede gelegen?. Dat is ruim 32 miljoen jaar geleden! Als je bereidt ben om wat feitelijker en realistischer naar je theorie te kijken met je aanname dat het Allah's "sign of time" is als Mekka/Ka'aba op het kruispunt van de Gulden Snede lag/ligt en je accepteert de werkelijke bewegingsrichting van de Afrikaanse plaat met het Arabische schiereiland namelijk richting het (noord)oosten) dan zal als voor Mekka uitgaande van een bewegingssnelheid van 85 mm. per jaar naar het Oosten, Mekka over 275.000 m./0,0085 m. = ca. 32352941 jaar op het kruispunt van de Gulden Snede liggen. Eind der tijden? Misschien kan je je verhaal een klein beetje aanpassen en aangeven dat de Kuran precies aangeeft en voorspelt wanneer het eind der tijden zal zijn? Namelijk over ca 32 miljoen jaar! Heb jij weer een goed verhaal en kunnen de kuffaar hier voorlopig (zo'n 32 miljoen jaar!) niet aangeven dat je verhaal niet klopt!
![]()
We kunnen iets niet verklaren
Dus
God Bestaat OMFG inshaallah
37 en zo naief
noordpool - kaaba= 7.623.591,62
kaaba - zuidpool = 12.357.972,47
7.623.591,62/12.357.972,47 = 0.61689
Ik zal het nog een keer herhalen,als je een gangbare wereldkaart pakt kan je het zelf checken.
Buiten dat is het een bewijs van een goddelijk design dat alles in het universum zo vorm is gegeven.
Dit soort figuren dragen ook niets bij aan de maatschappij en zijn een rotte last.We kunnen iets niet verklaren
Dus
God Bestaat OMFG inshaallah
37 en zo naief