MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit een onderzoek is juist gebleken dat ze er WEL tegen zijn en dan zeg jij dit, huh. P.s. Leeft de IS nog eigenlijk, hoor niks meer van ze. Ze zouden nog Turkije binnenvallen enzo... :roflol:
Uit onderzoek is gebleken dat juist een significant aantal niet tegen ISIS is, al daalt het number wellicht wel naarmate de tijd vordert.

Net nog eens opgezocht hoeveel mensen er al gestorven zijn, en het is bijna niet te geloven, alleen al van Yazedi's 5000+ waarvan geweten is dat ze geëxecuteerd werden. Nog eens groter aantal vrouwen en kinderen die ontvoerd werden als sexslaven. En dat is enkel van Yazedi's en de geweten gevallen. Echt ziek. En ja het verslecht mijn beeld van moslims in het algemeen. Niet dat ik alle moslims de schuld geeft maar het is de religie... Religie is een ziekte voor de mensheid, en Islam is een van de grootste ziektes, zo makkelijk te misbruiken voor macht en waar (vooral de domme) bevolking in meegezogen wordt.

En ook hier blijven moslims onverdoofd slachten bijvoorbeeld, wat een groot aantal doen, wat voor mij een teken blijft van zicht niet te willen aanpassen aan de plaats waar zij leven. Zelfs als het aantal dat tegen ISIS is daalt, dat vooral in het begin er vrij veel steun voor was van moslims blijft voor mij onvergeeflijk en toont aan hoe gevaarlijk Islam is. Cijfers ga ik niet noemen aangezien deze aanzienlijk verschillen tussen bron. En serieus, ik moet echt niet weten dat er mensen die IS steunen in mijn land leven.

Ik leef ook in grote angst whami, hoe gaan we dit ooit redden?
We zijn gedoemd, dood en verderf staat ons te wachten en vervolgens het hellevuur van Allah.

Soera 86:5-7
So let man observe from what he was created. He was created from a fluid, ejected, Emerging from between the backbone and the ribs.

Kan je mij even uitleggen waarom mijn ballen plots ergens anders hangen?
hoi ik geloof da je per ongeluk over me post hebt gelezen maar das nie erg hoor haha groetjes mat

Vreemdgaande apen, pratende stenen, een platte aarde en rivieren die ontstaan uit stenen.

Cobra leg dit eens uit.

Volume 5, Book 58, Number 188:
Narrated ‘Amru bin Maimun:
“During the pre-lslamic period of ignorance I saw a she-monkey surrounded by a number of monkeys. They were all stoning it, because it had committed illegal sexual intercourse. I too, stoned it along with them.”

Sahih Muslim, Book 40, Number 6985:
Narrated AbuHurayrah:
Allah's Apostle (peace_be_upon_him) said: The Last Hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them until the Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him; but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.

Koran 2:22
[He] who made for you the earth a bed [spread out] and the sky a ceiling and sent down from the sky, rain and brought forth thereby fruits as provision for you. So do not attribute to Allah equals while you know [that there is nothing similar to Him].
http://quran.com/2/22

Koran 2:74
Then your hearts became hardened after that, being like stones or even harder. For indeed, there are stones from which rivers burst forth, and there are some of them that split open and water comes out, and there are some of them that fall down for fear of Allah. And Allah is not unaware of what you do.
http://quran.com/2/74

• Like
Waarderingen: mat
Die antisemitische stenen ook altijd :mad:

Dat zijn dan wel de meest laag zittende ribben ooit.
Alle wetenschappelijke kennis die je in de Koran vindt is kennis die toen reeds bekend was bij de GRieken. En dus vind je in de Koran ook de fouten in die kennis.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Voor de Koran heb ik nog een zekere vorm van respect, Mar de hadith, die slaan helemaal nergens op.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Cobra, gelieve.Dit eens te lezen.http://www.answering-islam.org/Quran/Science/embryo.html

Jammer, dacht dat je ging zeggen dat het geen correcte vertaling van de koran is. Kon ik het nog wat korter houden :p

Goed filmpje wel; beetje lekker in het rond schoppen en ofwel letterlijk ofwel ruimer interpreteren als het goed uitkomt. De prostaat ligt op geen enkele manier tussen de ruggengraat en de ribben, zelfs niet als je het uiterste punt van het staartbeen neemt. Denk zelf eens na kerel, je prostaat ligt net onder je blaas... In het filmpje wordt op 3:00 een lijn getrokken voor 'ribs' dat doorloopt tot aan het schaambeen en dan nog ligt de prostaat er maar net tussen.

Komt er als ultieme verdediging bij dat in spreektaal ook 'je hoofd tussen je schouders staat' en 'genitaliën tussen de benen'... Dat is net een argument waarmee je jezelf de das omdoet; blijkbaar mag je dus de koran niet letterlijk nemen (zoals een wetenschappelijke tekst).

mat is expert in prostaten spreek hem niet tegen jij vuile kafir.

maar ik ben een steen.

• Like
Waarderingen: mat
We are thinking in a way that disconnects the intelligence from the rocks. Where there are rocks, watch out! Watch out, because the rocks are going to eventually come alive and they are going to have people crawling over them.

Black Cobra, wanneer trek je samen met Killy naar Syrië? Schandalig je medemoslims zo in de steek te laten... Huphup, snel daar naartoe.

Islam is een ziekte met verschillende mutaties, je hebt de microben die de ziekte verspreiden, microben die dodelijk zijn en microben die onschadelijk zijn.
Zelfs zij die onschadelijk zijn vormen het risico dat er weer mutaties ontstaan die dodelijk zijn maar kunnen evengoed ervoor zorgen dat de ziekte op termijn verdwijnt / verkleint.
Ook zij die verspreiden zijn in feite onschadelijk maar zorgen wel onrechtstreeks voor doden en zorgen ervoor dat de ziekte overleeft.

Laatst bewerkt:
Jammer, dacht dat je ging zeggen dat het geen correcte vertaling van de koran is. Kon ik het nog wat korter houden :p

Goed filmpje wel; beetje lekker in het rond schoppen en ofwel letterlijk ofwel ruimer interpreteren als het goed uitkomt. De prostaat ligt op geen enkele manier tussen de ruggengraat en de ribben, zelfs niet als je het uiterste punt van het staartbeen neemt. Denk zelf eens na kerel, je prostaat ligt net onder je blaas... In het filmpje wordt op 3:00 een lijn getrokken voor 'ribs' dat doorloopt tot aan het schaambeen en dan nog ligt de prostaat er maar net tussen.

Komt er als ultieme verdediging bij dat in spreektaal ook 'je hoofd tussen je schouders staat' en 'genitaliën tussen de benen'... Dat is net een argument waarmee je jezelf de das omdoet; blijkbaar mag je dus de koran niet letterlijk nemen (zoals een wetenschappelijke tekst).

DIT en niks anders.

De Koran kan je, a la limite, het best lezen, als moslim dan, als gids.
Niet als een letterlijke juiste verwoording van de realiteit;

Sahih Muslim, Book 40, Number 6985:
Narrated AbuHurayrah:
Allah's Apostle (peace_be_upon_him) said: The Last Hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews and the Muslims would kill them until the Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him; but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.

Vreemdgaande apen, pratende stenen, een platte aarde en rivieren die ontstaan uit stenen.
Cobra leg dit eens uit.

apfelstrudel,

Omdat Black Cobra nog geen tijd heeft gehad om hierop terug te komen; is dit misschien het keiharde bewijs van de sprekende boom waar je naar heb gevraagd: https://www.youtube.com/watch?v=E46I0mtK1es

Ooit.... lang geleden, meegemaakt dat, als onderdeell van een rechtlijnige salafistische opvoeding, een jonge Black Cobra aan de hand en met de ogen dicht door het verdorven duivelse westerse sprookjesbos werd geleid tot voor de sprekende boom waarna hij zijn ogen mocht openen en het volgende aan hem werd meegedeeld: "Allah is groot en Mo zijn profeet, ziehier het bewijs van de sprekende bomen. Maar laat dit slechts een versterking van je geloof zijn, het is slechts een bewijs voor degenen die "bedekt" zijn."

Ter ontspanning bij dit serieuse onderwerp:
De sprookjesboom vertelt over Black Cobra de Wolf op zoek naar geluk; [Link niet meer beschikbaar]

Vreemdgaande apen, pratende stenen, een platte aarde en rivieren die ontstaan uit stenen. Cobra leg dit eens uit.

Vreemdgaande apen.
http://the-finalrevelation.blogspot.nl/2012/08/monkey-stoning-adultrator.html

Pratende stenen.
http://www.questionsonislam.com/que...d-will-you-give-information-about-talking-tre

Een platte aarde.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/nl_de_aarde_plat-pdf.662067/

Rivieren die ontstaan uit stenen,vanaf 23 t/m 30 minuten.
[Link niet meer beschikbaar]

Bijlagen

"The talking of the stone and tree in the hadith is a metaphor for the common conscience, that is, the common voice of the people of the world."

Tja, zo kan je alles geen verklaren nietwaar?!! Ik had zo al een vermoeden dat er een dergelijk antwoord ging komen. Niet je eigen antwoord maar het gekopieerd antwoord van een "islamitisch geleerde".

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

"It is known very well how the mischief of Jews has turned the Middle East to hellfire today it is understood from hadiths that that war will continues a misfortune of the end of time until Jews are defeated. May Allah turn it to a good thing."

En dan vraagt men zich af waarom men hen beticht van antisemitisme.

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

En dan de uitleg van de platte aarde; Hoe ver kan je het gaan zoeken? Ongelooflijk.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Waaarom zei Allah niet in de Koran: "en de aarde is bijna zo rond als een bol, maar iets boller aan de polen, en heeft een omtrek van 38000 km".

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

"Geen van deze verzen bevat ook maar de kleinste
veronderstelling dat de aarde plat is. Het geeft alleen
maar aan dat de aarde wijd is en de reden voor deze
wijdte van de aarde is vermeldt" Inderdaad maar nergens staat er uitdrukkelijk dat die rond is. Beetje vreemd toch, niet?

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Trouwens, inderdaad, de aarde is niet perfect rond, maar lijkt zeker en vast niet op een struisvogelei!!!

article-0-0BB450D8000005DC-575_634x467.jpg

Had god gezegd dat het rond was dan was hij er dichter bij geweest.
"Nevertheless, many Muslims still cling to the belief that dahaha means an ostrich egg, despite the scientific difficulty this presents in that the earth is an oblate spheroid while the ostrich egg is a prolate spheroid. Thus the earth and the ostrich egg are dissimilar in three dimensions."

Dus God gebruikt zogezegd een woord dat meerdere betekenissen heeft, waaronder "de vorm van een struisvogelei" terwijl hij er dus verder van af zit dan had hij simpelweg "rond" of "bol" had gezegd.

During the pre-lslamic period of ignorance I saw a she-monkey surrounded by a number of monkeys. They were all stoning it, because it had committed illegal sexual intercourse. I too, stoned it along with them

Dafuq :roflol:

Edit: moest bij she-monkey aan een she-male Aap denken.

En dit dan, om maar te tonen wat een absurde mind set deze mensen hebben, en het zelf niet beseffen:

"
The narration of the monkeys is neither from the Prophet of Allah (peace be upon him), nor his Companions. It is only something narrated from ‘Amr Bin Maimun. It is possible that he saw the monkeys stoning a female monkey and thought that she was being stopned because of committing adultery. No one can know this except by speculating, since monkeys cannot themselves tell us. The female monkey he saw mating, it cannot be said whether she committed adultery or not. This is speculation; perhaps the scholar (‘Amr) got to know this from some evidences that we do not know. Indeed, monkeys are the most adulterous (unfaithful to their partners) of all the animals. Arabs have a proverb: “more adulterous than monkeys.” Had the monkeys not been known to be adulterous, this proverb would not have been coined. No animal resembles man in marriage and its related jealousy and possessiveness, more than monkeys. Animals too develop enmity among themselves, pounce on one another and take revenge from each other: some animals bite, claw, smash and break (the bones, body parts etc) of their enemies, while monkey stone each other with their hands which Allah created for them like man stones. Even if the monkeys stoned one of their kind not due to adultery, ‘Amr thought it was due to adultery. This is not implausible. It is also not far fand etched that ‘Amr thought it was adultery or that the stoning was a punishment for adultery, due to some proof, since as I said monkeys are the most possessive and jealous of all animals, and closest in wisdom to mankind."

Apen kunnen geen overspel plegen omdat ze geen één vaste partner hebben waar ze mee huwen!!!!!! IDIOTEN!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven