Uit onderzoek is gebleken dat juist een significant aantal niet tegen ISIS is, al daalt het number wellicht wel naarmate de tijd vordert.Uit een onderzoek is juist gebleken dat ze er WEL tegen zijn en dan zeg jij dit, huh. P.s. Leeft de IS nog eigenlijk, hoor niks meer van ze. Ze zouden nog Turkije binnenvallen enzo...![]()
Net nog eens opgezocht hoeveel mensen er al gestorven zijn, en het is bijna niet te geloven, alleen al van Yazedi's 5000+ waarvan geweten is dat ze geëxecuteerd werden. Nog eens groter aantal vrouwen en kinderen die ontvoerd werden als sexslaven. En dat is enkel van Yazedi's en de geweten gevallen. Echt ziek. En ja het verslecht mijn beeld van moslims in het algemeen. Niet dat ik alle moslims de schuld geeft maar het is de religie... Religie is een ziekte voor de mensheid, en Islam is een van de grootste ziektes, zo makkelijk te misbruiken voor macht en waar (vooral de domme) bevolking in meegezogen wordt.
En ook hier blijven moslims onverdoofd slachten bijvoorbeeld, wat een groot aantal doen, wat voor mij een teken blijft van zicht niet te willen aanpassen aan de plaats waar zij leven. Zelfs als het aantal dat tegen ISIS is daalt, dat vooral in het begin er vrij veel steun voor was van moslims blijft voor mij onvergeeflijk en toont aan hoe gevaarlijk Islam is. Cijfers ga ik niet noemen aangezien deze aanzienlijk verschillen tussen bron. En serieus, ik moet echt niet weten dat er mensen die IS steunen in mijn land leven.