AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze post werd, om logische redenen, genegeerd door Cobra;

Een bijna perfect ronde bol, beschrijven als een struisvogelei. EN dat dan nog gaan verdedigen met vervalste plaatjes; Stel je voor.

ja dat doet hij ook steeds bij mij, volgens mij is dat zijn manier om te zeggen, je hebt gelijk op naar het volgende onderwerp.

96593.jpg

giphy.gif

• Like
Waarderingen: GPRO

Vind virusje een klapmongool maar ik heb hier tijd geleden ook al gecringed door deze uitspraak.

Echt een reden waarom wetenschappers tenminste deels wetenschapsfilosofie moeten volgen.

waarheid: metafysica
(wetenschappelijke) kennis: epistemologie

Wetenschappelijke realisten proberen de 2 vaak gelijk te stellen maar falen hard, het zijn 2 verschillende dingen, gewoon bij epistemologische fenomenologie blijven.

Wil niet zeggen dat global warming deniers geen sukkels zijn die geen kaas hebben gegeten van de wetenschap die het behandeld, maar toch.

Laatst bewerkt:
Klapmongool vat ik inmiddels op als een compliment hier op het forum.
Had van Neil deGrasse Tyson eigenlijk niet zo'n uitspraak verwacht, science is not a religion brah!

het ging hier vooral over dat feiten door sommige afgeschreven worden omdat het niet in lijn staat met geloof.

aka
'' i dont believe the facts because the bibel says''

of wat black cobra hier zei

Ik geloof in evolutie met de wil van Allah en Adam is geschapen door Allah dus ik geloof niet dat we afstammen van de apen.

het ging hier vooral over dat feiten door sommige afgeschreven worden omdat het niet in lijn staat met geloof.

aka
'' i dont believe the facts because the bibel says''

of wat black cobra hier zei

Er is zat ruimte over voor verschillende interpretaties binnen de evolutieleer en dan met name het ontstaan van de mens.

Trouwens triest dat Cobra denkt dat de evolutietheorie zegt dat we afstammen van apen.
Nog maar eens het bewijs dat gelovigen de evolutitheorie verwerpen zonder ze te kennen.

• Like
Waarderingen: mat
Trouwens triest dat Cobra denkt dat de evolutietheorie zegt dat we afstammen van apen. Nog maar eens het bewijs dat gelovigen de evolutitheorie verwerpen zonder ze te kennen.
Kan ik me ook kapot aan ergeren als atheïsten dit zeggen. Net zo dom bijna, accepteer je de evolutietheorie, maar dus eigenlijk zonder jezelf er ook maar even in verdiept te hebben. Als je dan toch iets accepteert zonder je erin te verdiepen, kun je net zo goed een sprookje zoals de Islam die voordraagt aanhangen.

Is hetzelfde met mensen die zeggen atheïst te zijn overigens, veel mensen zijn agnostisch ingesteld, maar zeggen atheïst te zijn, omdat ze niet in een god geloven. Niet in een god geloven wil niet zeggen dat hij niet kan bestaan. Atheïsme zegt dat er geen god is. Feit is echter dat wij te nietig zijn om dit te kunnen zeggen. Stel dat we in een soort Matrix leven, dan wil dat dus zeggen dat wij een creator (god) hebben, er zijn zoveel mogelijke scenario's.

Is hetzelfde met mensen die zeggen atheïst te zijn overigens, veel mensen zijn agnostisch ingesteld, maar zeggen atheïst te zijn, omdat ze niet in een god geloven. Niet in een god geloven wil niet zeggen dat hij niet kan bestaan. Atheïsme zegt dat er geen god is. Feit is echter dat wij te nietig zijn om dit te kunnen zeggen.

Atheisme houdt in dat er niet geloofd wordt in een god, niet 'IK WEET ZEKER DAT ER GEEN GOD BESTAAT'. Redelijk verschil.

Best zelf eens atheisme even herbekijken.

Trouwens triest dat Cobra denkt dat de evolutietheorie zegt dat we afstammen van apen.
Nog maar eens het bewijs dat gelovigen de evolutitheorie verwerpen zonder ze te kennen.

Evolutionisten zijn ook gelovigen

Elke dag dat ik langer leef, leef ik een dag korter

yes srs

F1.large.jpg

Niet naar de IV-verschillen kijken, maar naar de takken.

Mensapen(hominoids) zijn een offshoot-populatie van oud-wereld apen, en wij zijn mensapen volgens kladistiek.

Persoonlijk haat ik de nederlandse benamingen want die zijn extreem verwarrend.

Laatst bewerkt:
Kan ik me ook kapot aan ergeren als atheïsten dit zeggen. Net zo dom bijna, accepteer je de evolutietheorie, maar dus eigenlijk zonder jezelf er ook maar even in verdiept te hebben. Als je dan toch iets accepteert zonder je erin te verdiepen, kun je net zo goed een sprookje zoals de Islam die voordraagt aanhangen.

Is hetzelfde met mensen die zeggen atheïst te zijn overigens, veel mensen zijn agnostisch ingesteld, maar zeggen atheïst te zijn, omdat ze niet in een god geloven. Niet in een god geloven wil niet zeggen dat hij niet kan bestaan. Atheïsme zegt dat er geen god is. Feit is echter dat wij te nietig zijn om dit te kunnen zeggen. Stel dat we in een soort Matrix leven, dan wil dat dus zeggen dat wij een creator (god) hebben, er zijn zoveel mogelijke scenario's.

Black Cobra kan niet bewijzen dat Allah niet bestaat en ik kan niet bewijzen dat Allah wel bestaat!
Zijn we nu samen agnost?

Of zijn we beiden agnost omdat Black Cobra hier al 50+ pagina's niet slaagt om te bewijzen dat Allah bestaat en ik niet kan bewijzen dat hij niet bestaat? :D

yes srs

F1.large.jpg

Niet naar de IV-verschillen kijken, maar naar de takken.

Mensapen zijn een offshoot-populatie van oud-wereld apen, en wij zijn mensapen volgens kladistiek.

oud wereld apen en apen is wel een verschil wat duidelijk gemaakt moet worden, anders word het weer verkeerd opgevat.

als je altijd goed wil zitten kan je better zeggen dat de apen waar mensen nu mee bekent zijn de zelfde voorouders hebben als wij.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Black Cobra kan niet bewijzen dat Allah niet bestaat en ik kan niet bewijzen dat Allah wel bestaat!
Zijn we nu samen agnost?

Of zijn we beiden agnost omdat Black Cobra hier al 50+ pagina's niet slaagt om te bewijzen dat Allah bestaat en ik niet kan bewijzen dat hij niet bestaat? :D

officieel is black cobra is een agnostic theist.
officieel wij zijn agnostic atheist.

omdat niemand met 100% zekerheid zijn claim kan maken.

niet perse.

''evolutionisten'' iemand die de evolutie theorie niet afwijst kan van elk geloof zijn, maar ook agnostic of atheist.

Iemand die de evolutietheorie niet afwijst, gelooft misschien in de evolutie theorie?

Elke dag dat ik langer leef, leef ik een dag korter

oud wereld apen en apen is wel een verschil wat duidelijk gemaakt moet worden, anders word het weer verkeerd opgevat.

Helemaal niet, want oud-wereld apen zijn een deelclade van apen. Dus we stammen af van apen.

All Ax is part of Y
A1
Therefore part of Y

Zoals ik al zei, best zelf even de evolutieleer eens herbekijken.

als je altijd goed wil zitten kan je better zeggen dat de apen waar mensen nu mee bekent zijn de zelfde voorouders hebben als wij.

Hoezo altijd goed? Wat dacht je dat die gemeenschappelijke voorouder was, een Moslimsteenezel?

f**k jullie ik ben pantheist!!

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Fall-beautiful-nature-22666764-900-562.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven