- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Sensationeel artikel zeker, maar je kunt dingen wel 62% zeker weten.
tja was wel grappig maar niet iets waar je wakker van ligt nee XD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sensationeel artikel zeker, maar je kunt dingen wel 62% zeker weten.
ik heb hier een tijd geleden een artikel over gelezen, waar het op neer kwam is dat je nooit 100% zeker kan zijn over iets tot je alles in het universum weet.
verder niet echt nuttig ofzo.
Dus ook niet dat je alles over het universum weet.
Aka de beruchte known unknowns and unknown unknowns.
tja was wel grappig maar niet iets waar je wakker van ligt nee XD
Nou, het is ook maar een bezigheid, ik vind het enorm interessant om met mezelf in een Socratische dialoog te treden, en echt gewoon over een random punt mn mening te vormen, dan afstand te nemen en die mening te proberen ondermijnen.
Ik kan zo uren monotone taken volhouden, anders zou ik gek worden.
---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------
Dus zie je het self-defeating probleem in die stelling?
dat ken ik, traint je ook in je eigen fouten te zien.
tuurlijk.
je kan niets zeker weten tot je alles wat er te weten is zeker weet, maar dat kan je nooit zeker weten.
Wel, dan snap je mijn persoonlijk argument tegen alwetendheid, en dus tegen een god.
Elke keer ik dit voorgedragen heb(nog niet zo vaak) probeerde de gelovige het terug in het abstracte te duwen, maw "hij kan dat omdat hij god is".
dat zullen ze altijd doen, het is een simpele weg uit een moeilijke plek omdat ''god'' alles kan zijn en kan doen wat je wil. hij is ''almighty''

Oh maar dat heeft gelijkaardige problemen. Iets teveel off-topic![]()

ja het kan niet maar het kan omdat het god is probleem.
last i checked ging het over de aarde dat een struisvogelei was![]()
last i checked ging het over de aarde dat een struisvogelei was![]()
Ik vraag mij af wat de relevantie is want
1) ik kan me niet herrineren dat de quran ergens zegt dat de aarde struisvogeleivormig is
2) hoe dit als zelfs een accurate beschrijving van de aarde erin stond dit een staving is dat een desert-dweller echt door een engel is bezocht, de maan in 2 heeft gedeeld en op een pegasus reed.
Ergens een quote die zijn positie bestaaft?
Op zijn best is dit een mogelijk bewijs dat aan soort vorm in de metafysica in die tijd werd gedacht.
Ik probeerde helemaal geen wetenschappelijke tintje te geven dat probeer jij nu zelf.
Met het woord sferoide wilde ik aangeven dat de aarde niet perfect rond is omdat dat hier werd beweerd.
Omdat er geen verschil is tussen een struisvogelei en de aarde ging ik er van uit dat je wist over welke sferoid het ging.Jij bent degene die blunderd,Ik wou hier niet mee aantonen dat de koran van goddelijk oorsprong is maar ik wilde aantonen dat de koran niet zegt dat de aarde plat is zoals hier door jullie word beweerd.Nu spreek je ook nog jezelf tegen want je vind 42km niet veel maar zegt nu dat de aarde een (OBLATE)sferoide is in plaats van perfect rond.Je moet toch echt kiezen,het kan namelijk niet allebei.Blijkbaar is dit toch ook een wonder van de koran dat de vorm van de aarde er al meer dan 1400 jaar in staat terwijl de meeste mensen er anno 2014 geen weet van hebben.
De aarde heeft wel degelijk de vorm van een struisvogelei.
![]()
Ik vraag mij af wat de relevantie is want
1) ik kan me niet herrineren dat de quran ergens zegt dat de aarde struisvogeleivormig is
2) hoe dit als zelfs een accurate beschrijving van de aarde erin stond dit een staving is dat een desert-dweller echt door een engel is bezocht, de maan in 2 heeft gedeeld en op een pegasus reed.
Ergens een quote die zijn positie bestaaft?
Op zijn best is dit een mogelijk bewijs dat aan soort vorm in de metafysica in die tijd werd gedacht.
noordpool - kaaba= 7.623.591,62
kaaba - zuidpool = 12.357.972,47
7.623.591,62/12.357.972,47 = 0.61689
Ik zal het nog een keer herhalen,als je een gangbare wereldkaart pakt kan je het zelf checken.
Buiten dat is het een bewijs van een goddelijk design dat alles in het universum zo vorm is gegeven.
Strange but True: Earth Is Not Round It may seem round when viewed from space, but our planet is actually a bumpy spheroid As countless photos from space can attest, Earth is round—the "Blue Marble," as astronauts have affectionately dubbed it. Appearances, however, can be deceiving. Planet Earth is not, in fact, perfectly round. http://
tijd voor een kut discussie die nergens heen gaat over hoe je nooit iets kunt 'weten' maar alleen dingen kunt geloven
Sensationeel. Waarom heeft hij er bij jou eigenlijk niet iets moois van gemaakt?

ja dat doet hij ook steeds bij mij, volgens mij is dat zijn manier om te zeggen, je hebt gelijk op naar het volgende onderwerp.
Alhamdoelilah,Ik ben tevreden met wat Allah mij gegeven heeft“Allah de Verhevene kijkt niet naar jullie lichamen en Hij kijkt niet naar jullie uiterlijk, maar Hij kijkt naar jullie harten.” ---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------
![]()