AndroidHealthClinic

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeerde helemaal geen wetenschappelijke tintje te geven dat probeer jij nu zelf.
Met het woord sferoide wilde ik aangeven dat de aarde niet perfect rond is omdat dat hier werd beweerd.
Omdat er geen verschil is tussen een struisvogelei en de aarde ging ik er van uit dat je wist over welke sferoid het ging.Jij bent degene die blunderd,Ik wou hier niet mee aantonen dat de koran van goddelijk oorsprong is maar ik wilde aantonen dat de koran niet zegt dat de aarde plat is zoals hier door jullie word beweerd.Nu spreek je ook nog jezelf tegen want je vind 42km niet veel maar zegt nu dat de aarde een (OBLATE)sferoide is in plaats van perfect rond.Je moet toch echt kiezen,het kan namelijk niet allebei.Blijkbaar is dit toch ook een wonder van de koran dat de vorm van de aarde er al meer dan 1400 jaar in staat terwijl de meeste mensen er anno 2014 geen weet van hebben.
De aarde heeft wel degelijk de vorm van een struisvogelei.

2db021k.jpg
Lol, de aarde ziet eruit als een pot Whey Perfection hoor, Allah heeft er wat moois van gemaakt:

gnj9GyE.png

Sad but true, dat is ook de reden dat ik slechts een voyeur ben in dit topic. Het heeft simpelweg geen zin om met religious wackjobs in discussie te gaan. Daarom doe ik ook geen moeite, ik stel voor dat de rest hetzelfde doet. Verder wel respect voor dat jullie alsnog een poging wagen ;)

Ik was zelf een paar jaar lang, door omstandigheden, zo een wack Job. Ik ben er zelf , op eigen kracht uitgeraakt door te lezen en door mijn passie voor de wetenschap en meer bepaald de kosmologie. Er is dus hoop.

Black Cobra, één van deze cirkels is perfect rond, de andere heeft dezelfde afwijking als de aarde (0.3 %)

Welke is het en vind je nu echt dat dit dan meer op een struisvogelei lijkt dan op een bol?

28v6j3p.jpg

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

earth9987.jpg
Het is duidelijk dat de tekening van de aarde van deze site die je postte, vervalst is om de moslims, de eigen achterban, voor te liegen;

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

2125t3o.jpg

Uit een onderzoek is juist gebleken dat ze er WEL tegen zijn en dan zeg jij dit, huh. P.s. Leeft de IS nog eigenlijk, hoor niks meer van ze. Ze zouden nog Turkije binnenvallen enzo... :roflol:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/steun-turkse-jongeren-aan-verontrustend http://jitskesez.wordpress.com/2014/09/05/miljoenen-moslims-in-eu-steunen-isis-xandernieuws/ http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/06/73-nederlandse-moslims-vindt-syri-gangers-helden/ http://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/30/aantal-sympathisanten-isis-blijft-groeien/

Er zijn vooral grote verschillen terug te vinden in de antwoorden door de manier waarop het gevraagd wordt. Als bijvoorbeeld in een live uitzending vragen gesteld worden over ISIS aan een moslim denk ik dat hij sneller geneigd zal zijn "tegen te zijn" omdat hij weet dat de Nederlandse bevolking tegen is. Daarentegen, doe een anonieme enquête en de resultaten kunnen hééééééél anders uitkomen...

Dan is er ook nog eens tijd: toen ISIS pas bekend werd voor de meeste personen denk ik dat héééééél hoog aantal positief tov hen en hun doelen. Nu, vandaag dat er meer bekend is zou het me niet verbazen dat de steun fel gedaald is. Wat, indien correct, enkel aantoont hoe makkelijk Islam misbruikt kan worden tegen onwetenden.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/steun-turkse-jongeren-aan-verontrustend
http://jitskesez.wordpress.com/2014/09/05/miljoenen-moslims-in-eu-steunen-isis-xandernieuws/
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/06/73-nederlandse-moslims-vindt-syri-gangers-helden/
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/30/aantal-sympathisanten-isis-blijft-groeien/

Er zijn vooral grote verschillen terug te vinden in de antwoorden door de manier waarop het gevraagd wordt. Als bijvoorbeeld in een live uitzending vragen gesteld worden over ISIS aan een moslim denk ik dat hij sneller geneigd zal zijn "tegen te zijn" omdat hij weet dat de Nederlandse bevolking tegen is. Daarentegen, doe een anonieme enquête en de resultaten kunnen hééééééél anders uitkomen...

holy shit.

Btw, de steun (van moslims) in vele moslimlanden is al helemaal ontegensprekelijk veel lager dan die in vele Europese landen.

En terug naar vorige post: Er zal ook een groot verschil in antwoorden zijn tussen bv de vragen "steun je ISIS?" en "vind je mensen die in Syrië gaan strijden helden?". Het is erg moeilijk om een accuraat cijfer op reële steun te plaatsen. Persoonlijk vind ik de beste manier om het omgekeerde te nemen van het aantal mensen dat ISIS sterk afkeurt en als bedreiging (ook voor moslims) beschouwd.

"De Sunday Telegraph constateerde na een peiling in 2006 dat 40% van de moslims in het land de Sharia wet willen invoeren." En zo zijn er nog vele voorbeelden... Als moslim tot moslim vraagt of hij voor sharia is zal je opnieuw ook een veel hoger % krijgen dan wanneer men bv op live tv de vraag gesteld wordt door een hollander.
In het eerste geval kunnen meer moslims positief antwoorden door peer pressure, bang om als slechte moslim gezien te worden. In het 2de geval, duidelijk, sneller geneigd zijn negatief te antwoorden omdat ze niet als "terrorist" (om het extreem te zeggen) gezien willen worden.

Laatst bewerkt:
Het is duidelijk dat de tekening van de aarde van deze site die je postte, vervalst is om de moslims, de eigen achterban, voor te liegen
Is wat hier constant gebeurt in de filmpjes die hij post. Gewoon een paar stiekeme foutjes of nuances in een redenering stoppen zodat het lijkt te kloppen en hoppa; mensen die erin willen geloven hebben hun bewijs.

Veel verder dan anderen napraten lijk je ook niet te komen, Cobra.

Hey maar Black Cobra, hoe denk jij dan over de evolutie van de vogeltjes op de Galapagos eilanden? Of over de evolutie in het algemeen? Er zijn zo'n 280.000 soorten kevers, heeft jou grote maat Allah die allemaal handgemaakt? En hoe denk jij over al die genen die wij in ons lichaam hebben, bij ieder mens toch een hele hoop verschillend, kiest jou grote maat die ook allemaal zelf uit?
\

Ik geloof in evolutie met de wil van Allah en Adam is geschapen door Allah dus ik geloof niet dat we afstammen van de apen.Wat de kevers betreft hoeft Allah alleen te zeggen wees en het is.

The Quran has set a precedent 14 centuries before modern science, explaining in simple and direct terms about his "creation" of animals and their various functions and then assures us it is He who has the Power over everything. This statement includes the fact Allah can if He Wills, reshape and alter his creation as He Chooses. There is clear evidence within many species of alteration and changes within the species. However, there is no concrete evidence to support a cross over in development from one type to another, such as reptiles turning into birds or alligators turning into cows. The statements made in Quran are quite clear when Allah tells us of having brought forth other life forms and then destroying or replacing them with others. This again, does not imply evolution in the sense of one type becoming or changing into another. Allah tells us He is Al-Bari, (The Shaper or Evolver) but once again, this does not mean He has a need to bring about each individual life form all from one kind. Actually, while reading the Quran you learn He has brought many types and shapes and sizes as He Wills. Changes within species occur even as quickly as one or two seasons, not even taking a whole year, much less millions as was supposed by Darwin. Speaking of Charles Darwin, he was only an armature naturalist and had only observed the finches (birds) on the Galapagos Islands for the first time in the mid 1850s. He noticed that on each island the birds had different shaped beaks according to the type of food available on their particular island. For this reason, he assumed, the birds had progressed over millions of years and only the hardiest of the species had survived the climate and vegetation changes. However, this is totally inaccurate and was dismissed as a mere humor in a TV series on the educational channel in October of 1998. According to the scientists’ discoveries in that very same year, the effects of the weather phenomenon known as El Nino, the climate on these same exact islands had drastically changed in a single year within a number of months. And to their surprise, the eggs of the finches on each island hatched open producing birds with beaks already altered to accommodate the changes of their environment. The commentator even said this shoots Darwin's theory completely down and he laughed.

http://www.scienceislam.com/evolution_creation.php

Wat de genen betreft: 3:6 Hij is degene die jullie in de baarmoeder vorm geeft, hoe Hij wil. Er is geen god dan Hij, de Almachtige, de Alwijze.

.

Laatst bewerkt:
\

Ik geloof in evolutie met de wil van Allah en Adam is geschapen door Allah dus ik geloof niet dat we afstammen van de apen.Wat de kevers betreft hoeft Allah alleen te zeggen wees en het is.

Wat de genen betreft: 3:6 Hij is degene die jullie in de baarmoeder vorm geeft, hoe Hij wil. Er is geen god dan Hij, de Almachtige, de Alwijze.

96593.jpg

btw als allah ons in de baarmoeder vorm geeft, waarom zitter er dan 23 chromosomen in zaadcellen en eicellen ? als het toch niet gebruikt word?

\

Maar waarom zou Allah 280.000 keer iets nieuws verzinnen?
Waarom dan niet gewoon 1 kevertje en klaar is allah?

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Dacht dat er nergens sprake is van een eicel in de koran.

struisvogel ei.
Dat cel hebben ze er maar voor het gemak bijbedacht

Ik denk wel dat Black Cobra in zijn omzet geslaagd is, 50+ pagina's voor zo'n onzin :roflol:

Black Cobra, één van deze cirkels is perfect rond, de andere heeft dezelfde afwijking als de aarde (0.3 %)

Welke is het en vind je nu echt dat dit dan meer op een struisvogelei lijkt dan op een bol?

28v6j3p.jpg

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

earth9987.jpg
Het is duidelijk dat de tekening van de aarde van deze site die je postte, vervalst is om de moslims, de eigen achterban, voor te liegen;

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

2125t3o.jpg

Deze post werd, om logische redenen, genegeerd door Cobra;

Een bijna perfect ronde bol, beschrijven als een struisvogelei. EN dat dan nog gaan verdedigen met vervalste plaatjes; Stel je voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven