- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ene slechte maakt het andere slechte goed?
Zo'n groot verschil is er niet tussen een mens de keel oversnijden en een dier de keel oversnijden. Als een dier laten leiden ok is, waarom is het dan niet ok om het bij een mens te doen? Wij zijn ook gewoon een dier... In Afrika enzo snijden ze ook de keel over van het dier, maar daar hebben ze ten minste respect voor het dier en proberen de meesten ook een onmiddellijke dood te veroorzaken (nadruk de meeste). Terwijl hier er velen zouden zijn die om de trage doodstrijd van een dier zouden lachen.
Mensen die geen respect hebben bij het slachten van een dier, betwijfel ik of ze enig respect hebben voor hun medemens. Ik-ik-ik mentaliteit kennen we in België maar al te goed, respect voor anderen niet zo veel.
Wat vind je onrechtvaardiger, een bonobo of een mens opgesloten in een kleine kooi zonder sociaal contact?Vind dat je mensen ook gewoon moet kunnen kopen als dieren.
Only steers and queers come from Texas, and you don't much look like a steer to me, so that kinda narrows it down.
Ik weet niet, hoor m'n n*ger niet klagen.Wat vind je onrechtvaardiger, een bonobo of een mens opgesloten in een kleine kooi zonder sociaal contact?
Er iz weer wonder gebeurd!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/tien_doden_door_schietpartij_p.html#comments
Allah heeft er weer zin in zo te zien!
Verklaar je nader yasmine?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/charlie_hebdoders.html#comments
Hoe zou dit een false flag geweest zijn en waarom denk je dat dan?
Complotgekkie.Beetje jammer trouwens dat Black Cobra verdwenen is. Maar hebben we dit niet al vaker meegemaakt? Een extreem religieuze moslim, creationist die met argumenten verkracht wordt en dan maar afdruipt?!
Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:
Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6
Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7