XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind dat je mensen ook gewoon moet kunnen kopen als dieren.

Het ene slechte maakt het andere slechte goed?
Zo'n groot verschil is er niet tussen een mens de keel oversnijden en een dier de keel oversnijden. Als een dier laten leiden ok is, waarom is het dan niet ok om het bij een mens te doen? Wij zijn ook gewoon een dier... In Afrika enzo snijden ze ook de keel over van het dier, maar daar hebben ze ten minste respect voor het dier en proberen de meesten ook een onmiddellijke dood te veroorzaken (nadruk de meeste). Terwijl hier er velen zouden zijn die om de trage doodstrijd van een dier zouden lachen.

Mensen die geen respect hebben bij het slachten van een dier, betwijfel ik of ze enig respect hebben voor hun medemens. Ik-ik-ik mentaliteit kennen we in België maar al te goed, respect voor anderen niet zo veel.

Genuanceerd stukje tekst. In Afrika (wat je daar ook mee bedoelt) worden dieren op gruwelijke wijze gestroopt en vernietigd. Het is een erg complex probleem afhankelijk van economie, religie, cultuur, kennis, welzijn etc..

Vind dat je mensen ook gewoon moet kunnen kopen als dieren.
Wat vind je onrechtvaardiger, een bonobo of een mens opgesloten in een kleine kooi zonder sociaal contact?

.

Laatst bewerkt:
Afrika is nochtans een mooi land.

frabz-Go-back-to-africa-you-damn-mexican-7964b7.jpg

Only steers and queers come from Texas, and you don't much look like a steer to me, so that kinda narrows it down.

De laatste 4 posts van Black cobra waren enkel video'. Geen enkele eigen formulering van een argument.
Maar OOK DIE video's werden met de grond gelijk gemaakt.

Het moet toch triest zijn al je argumenten die je gebruikt om je religie te ondersteunen, om zeep worden geholpen.
De indoctrinatie is echter zo grondig gebeurd dat niks deze man zal overtuigen.

Buitenaards intelligent leven moet dit een zeer mysterieus fenomeen vinden; ZIen hoe mensen ruimtreizen kunnen ondernemen en terminale ziektes kunnen genezen dankzij wetenschap maar diezelfde wetenschap verwerpen als met het heeft over de evolutie van de mens. Eigenlijk zeer triest.

Ik begrijp het langs één kant wel. Religie, of beter, het geloof in een almachtige god, die je zal helpen in het dagelijkse leven als je hem aanbidt, kan je zeer sterk maken. Ik heb het zelf meegemaakt hoe ik tijdens mijn eerste jaar aan de unief, tevens voltijds als fabrieksarbeider werkte, thuiskwam, studeerde als een gek,... Ik sliep heel weinig doch had ik veel energie en geloofde grondig dat god me aan het helpen was... want "hoe zou het in godsnaam mogelijk zijn zonder zijn hulp zo ver te geraken?" Idioot! Het was te danken aan mij en niet aan een opperwezen.
Zoals Huxley ooit zei: "not enough proof".

Ja, false flag. :rolleyes:

Beetje jammer trouwens dat Black Cobra verdwenen is. Maar hebben we dit niet al vaker meegemaakt? Een extreem religieuze moslim, creationist die met argumenten verkracht wordt en dan maar afdruipt?!

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Je ironie is misplaatst.
Misschien eens wat geschiedenisles volgen.

Is het trouwens niet vreemd dat de foto's tonen dat de straat volledig was afgezet door de reeds aanwezige politie, maar dat de mannen toch met de wagen konden ontsnappen. terwijl alle ontsnappingswegen geblokkeerd waren door meerdere politiewagens.

Zlef al hadden ze geautomatiseerde wapens, hadden de politieagenten de straten met hun wagens geblokkeerd en verlaten, dan hadden ze enkel te voet kunnen vluchten.

Wel yasmine we wachten..

.

Laatst bewerkt:
Beetje jammer trouwens dat Black Cobra verdwenen is. Maar hebben we dit niet al vaker meegemaakt? Een extreem religieuze moslim, creationist die met argumenten verkracht wordt en dan maar afdruipt?!

:haha: Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:

Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6

Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7

.

Laatst bewerkt:
:haha: Het heeft gewoon geen zin om nog meer tijd aan jullie te verspillen zoals Allah zegt in de koran:

Indeed, those who disbelieve - it is all the same for them whether you warn them or do not warn them - they will not believe. 2:6

Allah has set a seal upon their hearts and upon their hearing, and over their vision is a veil. And for them is a great punishment. 2:7

Maar als Allah dat kan doen, waarom laat hij ons niet geloven dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven