koran 23 : 14
Then We made the sperm-drop into a clinging clot, and We made the clot into a lump [of flesh], and We made [from] the lump, bones, and We covered the bones with flesh; then We developed him into another creation. So blessed is Allah , the best of creators.
Dit is zowat de letterlijke vertaling van een andere 500 jaar oude tekst en kopieert dus ook de fouten.
De Koran is dus fout. Allah is dus fout. ALs hij alwetend is kan dit niet. Dus hij is niet alwetend en dus per definitie niet God.
Dan de vers die stelt dat ijzer vanuit de ruimte komt: dat was al duizenden jaren bekend; egyptenaren noemden ijzer "metaal vanuit de hemel" en ook in Tibet wist men dit al. Allemaal gebieden die reeds handel dreven met Arabië.
Maar erger nog, allah haalt er enkel "ijzer " uit, terwijl er zovele metalen, alle metalen, uit de ruimte komen en de aarde zelf gevormd werd door samenklonterend stof. Onwetende god, niet?
"De maan reflecteert enkel licht en wekt zelf geen licht op": niet enkel enkel bestaat het verschil door een foute vertaling maar zelf als we dat zouden aanvaarden, dan nog is het zo dat Aristoteles het 1000 jaar eerder had neergeschreven en dit dus bekende info was.
"zout en zoet water mengen niet": Aristoteles had ook dit reeds neergeschreven
"alle leven vindt zijn oorsprong in de zee": once again, Aristoteles had dit reeds geschreven.
Maar Cobra, jij die zo van vormen houdt, je moet deze vers toch wel apprecieren:
21 33:
It is He Who created the Night and the Day and the sun and the moon: all (the celestial bodies) swim along each in its rounded course.
rounded

Fout, het is ellipsvormig. Maar derger nog, de vers insinueert dat de zon en de maan rond de aarde draaien.
Cobra, aan je manier van schrijven en argumenteren (en de wijze waarop je op slinkse wijze argumenten uit de weg gaat) toont me aan dat je zeker niet dom bent; Ik denk zelf dat je minstens een gemiddelde intelligentie hebt,
Echter verlaat je je rationaliteit zodra je over religie praat. Ik herken het, ik was ook zo en herken het gedrag bij veel van mijn UNIVERSITAIRE vrienden; Echt een heel vreemd fenomeen;
Alles wat de wetenschap vandaag weet, is tot stand gekomen dankzij wetenschappelijke methodes die ook worden gebruikt in de geneeskunde.
ALs je deze wetenschappelijke methodes verwerpt dan moet je ook alle moderne geneeskunde verwerpen.
Cobra, ik heb alle hadieth, alle 7000, zowel die van Muslim als Bukhari, en heb ze vele jaren gelezen en uit het hoofd geleerd.
Wist je dat er eerst 700 000 hadiths bestonden alvorens Bukhari grote kuis hield en er maar 7000 overhield als zijnde betrouwbaar.
Laten we eens een berekening maken; Stel dat Bukhari 60 jaar oud is geworden en 40 jaar land de hadiths heeft geanalyseerd, gedurende 8 uur per dag:
40 jaar x 365 dagen x 8 uur x 3600 sec=420 480 000
= 600 seconden per hadith.
= 10 minuten.
Hij had dus 10 minuten tijd per hadith. Maar het is bekend dat hij soms reisde om slechts 1 hadith te checken, dus hij had nog minder tijd voor de andere.
Nu, als ik je zeg: "mijn grootvader zei me dat mijn grootmoeders neef zijn neus proper maakte met wijnazijn, met zijn linkerhand", hoe kan jij dat dan op 10 minuten checken.
Niet alleen zal je tijd te kort komen, maar je moet vertrouwen op getuigenissen en men weet dat deze niet betrouwbaar zijn, zelf als de getuige een eerlijk persoon is.
---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
Kan je ook zelf argumenteren ipv videos te posten?
MAar ik zie dat je Tzortziz gebruikt als bron?
AUb, hier een video waar Tzortziz zich compleet belachelijk maakt:
[Link niet meer beschikbaar]