OrangeFlame
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
t*ring! KLOTEZOOI!
Ik ben niet meer dan 1/2 tot 1 kilo aangekomen. weeg nu ong. 85 1/2..
Ik ga gewoon door. Misschien haal ik de 90 niet, misschien nog wel. Dit betekent alleen dat ik nog beter aan mn schema moet houden, en nog harder moet trainen. Motivatie moet er zijn.
Mijn training voor vandaag, rug biceps:
RUG:
"Pullups"
3x8@bw
"barbell rows"
8x 50kg
8x 60kg
6x 70kg
6x 80kg
"Lat pully" (behind neck)
8x 75kg
6x 85kg
7x 80kg
supersetje: 5x 70, 6x 60, 7x50 kg
"Deadlifts"
Warmups: 8-10x 70kg, 8x90kg
werksets: alles met overhandgrip, behalve de laatste van de 150kg, en de 165kg)
6x 110kg
6x 130kg
3x 150kg
1x 165kg < "PR!"
CD: 8x70 kg
BICEPS:
Niks om trots op te zijn, ik vindt t ook niet veel aan om te trainen, altijd komt dit als laate spiergroep (altijd na een andere spiergroep, of na triceps, of na rug.) Misschien dat ik aankomende week even met biceps begin. Hopen dat ik na de vakantie een andere kijk op biceps heb.
oefeningen: barbell curls, dumbbell curls.. en nog wat andere kleine dingen.
"Hoe vond je het gaan deze week?"
Zwaar, motivatieloos. Ben zo goed als de hele dag alleen thuis en zit alleen maar te eten, tegen mn zin in. Word dr best depri van. Trainen ging, probeer dr volgende week meer uit te halen. EN BEN ZWAAR GEIRRITEERD OVER HET FEIT DAT IK ZO WEINIG BEN AANGEKOMEN.
Om even iets te bekennen: 2 weken terug toen had ik een redelijke week en tot mijn verbazing woog ik toen aan het eidn van die week 86-86 1/2 kg. Die week erna heb ik het erg "verkloot" en toen woog ik weer 85kg, miss zelfs ietsie minder. Jammer dat ik niet weer op zoiets zit.
Dit betekent alleen dat ik harder moet doorzetten. Ben niet zo zeker meer als aan het begin v/d week, maar ik zet gewoon door en ik ga dr gewoon een mooi gewicht van maken. Punt.
Ik ben niet meer dan 1/2 tot 1 kilo aangekomen. weeg nu ong. 85 1/2..
Ik ga gewoon door. Misschien haal ik de 90 niet, misschien nog wel. Dit betekent alleen dat ik nog beter aan mn schema moet houden, en nog harder moet trainen. Motivatie moet er zijn.
Mijn training voor vandaag, rug biceps:
RUG:
"Pullups"
3x8@bw
"barbell rows"
8x 50kg
8x 60kg
6x 70kg
6x 80kg
"Lat pully" (behind neck)
8x 75kg
6x 85kg
7x 80kg
supersetje: 5x 70, 6x 60, 7x50 kg
"Deadlifts"
Warmups: 8-10x 70kg, 8x90kg
werksets: alles met overhandgrip, behalve de laatste van de 150kg, en de 165kg)
6x 110kg
6x 130kg
3x 150kg
1x 165kg < "PR!"
CD: 8x70 kg
BICEPS:
Niks om trots op te zijn, ik vindt t ook niet veel aan om te trainen, altijd komt dit als laate spiergroep (altijd na een andere spiergroep, of na triceps, of na rug.) Misschien dat ik aankomende week even met biceps begin. Hopen dat ik na de vakantie een andere kijk op biceps heb.
oefeningen: barbell curls, dumbbell curls.. en nog wat andere kleine dingen.
"Hoe vond je het gaan deze week?"
Zwaar, motivatieloos. Ben zo goed als de hele dag alleen thuis en zit alleen maar te eten, tegen mn zin in. Word dr best depri van. Trainen ging, probeer dr volgende week meer uit te halen. EN BEN ZWAAR GEIRRITEERD OVER HET FEIT DAT IK ZO WEINIG BEN AANGEKOMEN.
Om even iets te bekennen: 2 weken terug toen had ik een redelijke week en tot mijn verbazing woog ik toen aan het eidn van die week 86-86 1/2 kg. Die week erna heb ik het erg "verkloot" en toen woog ik weer 85kg, miss zelfs ietsie minder. Jammer dat ik niet weer op zoiets zit.
Dit betekent alleen dat ik harder moet doorzetten. Ben niet zo zeker meer als aan het begin v/d week, maar ik zet gewoon door en ik ga dr gewoon een mooi gewicht van maken. Punt.

.
Maar al me al, een erg goed gevoel erover, erg voldaan, ben trots op mezelf!
maar dat was iemand die niet nederlands was, terwijl hij me die zwaardere setjes al had zien doen, maargoed.