MuscleMeat

kracht blijft hetzelfde.

Hoe snel heb jij het opgebouwd? En merkte je toen je je voeding uitbreidden een krachttoename? Ik vind het namelijk echt zwaar frustrerend dat ik op dit niveau blijf steken. Misschien dat beetje extra vet maar accepteren inderdaad.

ik probeer op dit moment ongeveer 0,2kg per week aan te komen maar probeer me vooral niet te druk te maken als het iets meer is. en ja ik merk een krachttoename wekelijks, ongeveer 2,5kg/2weken bij squat/bench/DL. maak je niet druk om dat extra vet als iemand het kan hebben ben jij het :)!!!!!!!

Ik zag een foto die je gepost heb, ben je helemaal van de stoornis af? Bent nog erg mager... Daar zit geen spiertje aan

• Topic Starter Topic Starter
@casper1988 Ja, ik ben er zo goed als vanaf. Tuurlijk heb ik af e toe ook mijn moeilijke momenten. Maar gezien jou geschiedenis zal dat je wel bekend voorkomen. ;) Ondergewicht en een te laag vetpercentage heb ik inderdaad nog wel, door een snel metabolisme kom ik moeilijk aan. En dus ook in spier. Maar ik doe me best.

@casper1988 Ja, ik ben er zo goed als vanaf. Tuurlijk heb ik af e toe ook mijn moeilijke momenten. Maar gezien jou geschiedenis zal dat je wel bekend voorkomen. ;) Ondergewicht en een te laag vetpercentage heb ik inderdaad nog wel, door een snel metabolisme kom ik moeilijk aan. En dus ook in spier. Maar ik doe me best.

Ja begryp exact wat je bedoeld :)

Alleen bij die foto leek je wle trots te zijn, mag echt wel wat bij hoor :)
Maar bent goed op weg :)

Succes :)

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Ik heb trouwens t zelfde ook een snel metabolisme lojkt wel of t door die jaren komt..

Je haalt meer dan 700 kcal uit je kwark, en je eet meer dan een kilo kwark per dag? verveelt dat niet, misschien wat gevarieerder?

• Topic Starter Topic Starter
Je haalt meer dan 700 kcal uit je kwark, en je eet meer dan een kilo kwark per dag? verveelt dat niet, misschien wat gevarieerder?

Dit bericht is van vorig jaar oktober Haha! Eet momenteel heel anders, minder kwark. ;)
macro's zijn atm k/e/v/kcal - 425/125/50/2650

Je eet nu al dagelijks 2200 tot 2400, dan is ophogen naar 2500 toch peanuts ?

Hoe snel heb jij het opgebouwd? En merkte je toen je je voeding uitbreidden een krachttoename? Ik vind het namelijk echt zwaar frustrerend dat ik op dit niveau blijf steken. Misschien dat beetje extra vet maar accepteren inderdaad.

thanks voor je reactie! Zelf eet ik wel al een lange tijd ruim voldoende, maar kennelijk dus nog niet genoeg. Zou jij aanraden om in een keer naar de 2500 te gaan of rustig opbouwen? Merkte jij snel een krachttoename? En deed/doe jij ook cardio erbij?

ik zal mijn voeding hieronder even posten.

Dus ongeveer ophogen met 240 kcal? Uit welke bron? Khd/eiw/vet?

hieronder mijn voedingsschema:

9.30

300 gr magere kwark

70 gr muesli

75 gr frambozen

2 zuurdesem crackers met in totaal 100 gr kipfilet + komkommer

13.00

4 zuurdesem crackers met in totaal 130 gr kipfilet

1 paprika

1 appel

300 gr cherrytomaatjes

15.00

Banaan en 250 gr magere kwark

18.00

75 gr zilvervliesrijst ongekookt

150 gr gerookte kipfilet

350 gr broccoli

sambal oelek.

20.00

500 gr magere kwark

40 gr ongezouten noten

100 gr blauwe bessen

Verder gebruik ik creatine en amino's.

Macro's: k/e/v/kcal 266/207/51/2480

Dit is een gemiddelde dag. Kan per dag wel wat afwijken.

6x pw kracht en 6x pw cardio op de crosstrainer. Onderhoud ligt volgens berekeningen rond de 2300.

Op of aanmerkingen? En wat zou ik hieraan aan kunnen passen om te zorgen dat mijn kracht progressie maakt?

Wat voor trainingen doe je? Zou zelf meer rust pakken in rust groeien je spieren

Terug
Naar boven