MuscleMeat

Kramp na B12 injectie

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Gisteravond heb ik voor het eerst een B12 (depot) injectie gezet met een slin naaldje in het buikvet. 's Nachts ben ik wakker geworden toen ik tijdens het omdraaien plotseling een gruwelijke kramp in m'n kuit kreeg. Ik heb toen eerst even staan dansen in m'n kamer :D waarna ik de plek gemasseerd heb. Daarna weer gaan liggen en lekker verder geslapen.

Heeft iemand hier een verklaring voor? B12 wordt juist voorgeschreven tegen spierkrampen. Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets heb dus het lijkt me geen toeval.

in je kuit? vreemd.. zelf nooit gehad en gebruik het al geruime tijd inmiddels.. geef nou maar eerlijk toe dat je gewoon zin had om te dansen vannacht ;) ik zou zeggen kijk het even aan en als het blijft voorkomen kap ermee of kies voor een andere b12

Nooit last van als zet ik wel de b-12 I.M. en de been geen centje pijn zelfs minder last van injecties dan met AAS en zonder krampen

ik gebruik zelf de B12 depot van hevert 2ml

Meschien dat het bij kortwerkende anders is?

Je zou eens wat magnesium of potasium kunnen supplementeren tegen de kramp.

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
Nooit last van als zet ik wel de b-12 I.M. en de been geen centje pijn zelfs minder last van injecties dan met AAS en zonder krampen

ik gebruik zelf de B12 depot van hevert 2ml

Meschien dat het bij kortwerkende anders is?

Ik heb precies dezelfde, hevert 2ml.

Van test in mijn been kan ik soms een paar dagen niet lopen. Met B12 heb je daar dus geen last van?

precies met b12 nergens last van ookal is het op waterbasis maar met sommigge injecst op olie basis wel en ik zou zo toch wel 4 ml in me been kunnen zetten met de b12
mischien dat het komt doordat je het subc. zet? ik zet het i.m.

succes trouwens,

Terug
Naar boven