Fitness Seller

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Hoe gaat het met je computer?

update?

Ja, waar ben je?

americanpsychonew.gif

• Topic Starter Topic Starter
pc is nog steeds niet in orde...
die gozer die eraan werkt is echt een prutser volgens mij. heb op het moment geen geld over voor een pc. ben wel al aan het sparen voor een imac, maar dat duurt dus nog even.

incline dumbbell press gaat trouwens wel lekker.
8* 30kg
7* 30kg
6* 30kg zit er meestal wel in:)

ben deze week trouwens gestopt met bulken + nos ether.
had het idee dat ik kon vreten als een gek maar er kwam niks bij, daarom ga ik nu ff een maandje cutten. hoop dat het daarna weer beter gaat met een cleanbulk.
de nos ether kon ik niet optimaal benutten. door omstandigheden als klote ritme, nieuw meisje die ik op de sportschool heb ontmoet(trainingen waren niet meer zo intens, training kon zo een uur langer duren omdat ik nog met haar stond te praten).

voor het cutten heb ik eas gekocht en lipo 6x.
voor mijn gevoel heb ik gefaald, wou de 80kg graag halen. sta nu op 78kg in de ochtend, 80 in de avond.

playah, playah.
Details please....!

Sterke db press trouwens, maar dat is secundair.

vind het trouwens wel k*t dat ik niet uitgebreid op dbb kan surfen. ik begrijp dat er weer veel goede dingen bezig zijn. hoop dat ik weer snel kan loggen en jullie vorderingen kan lezen.

playah, playah.
Details please....!

Sterke db press trouwens, maar dat is secundair.

thnq man!

ben geen playah hoor btw.
vind haar echt top, dat is ook de enige reden dat ik zoveel tijd aan haar besteed. voor 'zomaar' een lekker mokkeltje ga ik mijn trainingen niet verkloten :p

thnq man!

ben geen playah hoor btw.
vind haar echt top, dat is ook de enige reden dat ik zoveel tijd aan haar besteed. voor 'zomaar' een lekker mokkeltje ga ik mijn trainingen niet verkloten :p
Dude, al is het de ware, je moet er je trainingen niet door laten verkloten :P

true, true, en nog eens true.
volgende week gaat ze er voor een paar maanden vandoor (werken in het buitenland). hoe jammer dat ook is, dan heb ik in iedergeval geen afleiding meer :p

Vrouwen zijn belangrijk. Belangrijker dan een beetje staal.
Is gewoon stoere praat.

Yeshh, ben weer even terug met een geleende pc:o

Heb vorige week even wat foto's gemaakt en vetpercentage gemeten.
Zou eigenlijk pas foto's plaatsen bij 80kg, maarja ik moet er maar eens aan geloven....
Als ik de foto's bekijk ben ik niet echt tevreden met wat ik zie, er had zeker meer in gezeten in deze 1 jaar en 2 maanden. Maar door wat tegenslagen is dit toch niet gelukt.
Vetpercentage viel wel flink mee, had echt 18% verwacht.. Nadeel is wel dat er veel vet op mijn buik gaat zitten. Armen zijn vrij droog, dat is de reden dat hij maar op 13,7% zit.
Dit zijn de foto's en stats van 21-05-2009.
Armen allebei 5mm. Buik/rug, 12/10mm. 1,78m, 13,7% bf dus op 78kg in de ochtend.

En zoals je ziet wil ik graag anoniem blijven:)

Lat Spread:
Dikte is niet goed te zien. Al is dit de laatse maanden wel beter geworden.

phpyRS634PM.jpg

phpDtzn6DPM.jpg

Most mucle:

phpuHLud7PM-1.jpg

phpW5rdM2PM.jpg

Traps:

Hier zie je nog goed de "obesitas" op de buik;)

phpfpgVyKPM.jpg

Hieronder meer foto's:

Abs:

Heb echt een rare buik...:( Alleen de bovenste komen goed door. Ik blijf altijd van die vette zijkanten houden....

phpOiBFYwPM.jpg

Side chest:

Borst is niet zo heel slecht. Maar die komen niet goed uit op alle foto's???

phpUknYdQPM.jpg

php5ihOfxPM.jpg

Front Lat spread ???

Deze pose komt helemaal lachwekkend over:D Armen stellen echt niks voor. Wel vrij droog, just only 38cm. Borst ziet er ook klein uit.

phpMJZGVaPM.jpg

phprjOdm7PM.jpg

Armpje...

phpUoi6pQPM.jpg

Front Double biceps:

V-shape komt in de spiegel beter over als op de foto. Maarja, wat niet heh;)

phpawObItPM.jpg

Back double biceps:

Dikte komt weer niet goed over.

phpkrv8LuPM.jpg

Ben natuurlijk benieuwd naar jullie meiningen/opmerkingen:)

Laatst bewerkt:
hoe groot ben je? ziet er toch zeker niet verkeerd uit voor 1 jaar te trainen.

onderrug lijkt weinig massa te zitten. Zijn deze foto;s nou van maart , zoals zelf zegt in je post of ?
Echt een ziekelijk dunnen taille heb je.

Re: Kubus – 1,78m – Building a new Body

:roflol:

1,78m idd:D

Bedankt Herkuul!

onderrug lijkt weinig massa te zitten. Zijn deze foto;s nou van maart , zoals zelf zegt in je post of ?
Echt een ziekelijk dunnen taille heb je.

Onderrug, midden rug gaat de laatste tijd juist erg goed. Komt mooi dikte op. Alleen is dit 0,0 te zien op de foto's.
Foto's zijn van 21-05-2009. 1 jaar en 2 maanden dus. Taille komt wel leuk over op sommige foto's:)

+1

dit is imo netjes in een jaar tijd.. kan beter, kan ook zat slechter.

enne.. vette aders ;)

Thnq Piet! Je weet zelluf, lekker geillen op aders heh:cool:

Ohja, hoor graag wat verbetering nodig heeft. Vinden jullie ook iets achterlopen? Zelf ben ik vooral ontevreden over mijn armen.

Dikte en onderrug ga ik zeker iets aan doen zoals Rooke al aangeeft.

Oja, ik was nog commentaar vergeten geven op je foto's :D :

Ziet er goed uit, zeker voor een jaartje! Je hebt idd een smalle taille, kan je met meer massa echt een brute V-vorm geven. Goede symmetrie ook, niet onbelangrijk.

edit :

Over je armen : Die lopen imo meer voor dan achter. ;)

Schouders zien er ook goed uit, net zoals je rug. Je borst hecht vrij hoog aan dus oogt mss iets kleiner, maar valt allemaal best mee. Zolang je in de toekomst genoeg blijft letten op bovenkant borst, die leek achter te lopen. Maar daar twijfel ik aan als ik de side chest zie, daar is ie beter.

Volgende keer wel foto's van de benen erbij he als je er dan toch zoveel neemt. ;)

Terug
Naar boven