Fitness Seller

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Shake met water, gatver. Neem het altijd met melk.
Het is idd wel minder met water, maar nos ether met melk is volgens mij niet meer drinkbaar, hehe. Ik kan opzich mijn whey pre en postworkout ook wel met melk pakken, voor de extra kals, geen slechte tip

Het is idd wel minder met water, maar nos ether met melk is volgens mij niet meer drinkbaar, hehe. Ik kan opzich mijn whey pre en postworkout ook wel met melk pakken, voor de extra kals, geen slechte tip
Niet alleen cals maar ook extra eiwitten die in melk zitten. Ruim 30gr per liter.

Niet alleen cals maar ook extra eiwitten die in melk zitten. Ruim 30gr per liter.

35:p, ik begin zelf steeds meer melk te drinken. Het is lekker en een goede eiwitbron. Meestal ga ik 's avonds na het trainen bij vrienden zitten en dan vul ik eerst thuis mijn bidon met 0,7L melk en die drink ik dan onderweg op. Weer wat extra eiwitjes erbij :rolleyes:

Gast bij ons in de sportschool is echt gigantisch, drinkt minimaal 4 liter melk per dag, liet hij me weten, hehe. toch al bijna 2000 kc's, kun je nagaan

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me niet echt lekker om je post workout shake met melk 1,5/2 uur in je tas te laten staan. Zulke shakes doe ik dan liever met water.
Ik drink eigenlijk alleen in de ochtend 0,6 liter melk. Al zou ik het in de middag ook weleens kunnen gaan drinken.

Lijkt me niet echt lekker om je post workout shake met melk 1,5/2 uur in je tas te laten staan. Zulke shakes doe ik dan liever met water.
Ik drink eigenlijk alleen in de ochtend 0,6 liter melk. Al zou ik het in de middag ook weleens kunnen gaan drinken.
Haha, je kan na je workout ook naar huis fietsen, daar melk pakken met je post workout gebeuren ipv het 2 uur in een bidon te latten zitten ;)

Haha, je kan na je workout ook naar huis fietsen, daar melk pakken met je post workout gebeuren ipv het 2 uur in een bidon te latten zitten ;)

Dat is ook weer zo natuurlijk:)

Maandag:

Rug:
-Hyperextensions (handen gekruist voor borst)
1*15* BW
1*12* BW + 5kg
1*12* BW + 10kg
1*10* BW + 10kg
1*11* BW

-chin-up/optrekken etc.
chin-up
1*8* BW
wide grip gebogen stang
(met hulp)
1*10* BW
chin-up
1*6* BW
wide grip gebogen stang (met hulp)
1*8* BW
close grip (palmen naar elkaar toe)
1*6* BW

-BOR
1*10* 40kg
1*10* 50kg
2*10* 55kg

-Cable Pulldown gebogen stang
1*10* 40kg
1*8* 45kg
1*8* 47,5kg

Schouders: (midden en achter kop)

-Side raises 1*10* 10kg

-Lateral side raises
3*12* 12kg

-Rear lateral raises (gebogen armen)
1*15* 10kg
3*12* 12kg

Traps:

-Cable shrug (met 2 sec hold.)
1*12* 60kg
1*12* 70kg
1*10* 80kg

Opmerkingen:
Schouder begint al een stuk beter aan te voelen bij BOR.

Ik vind die rear raises wel hard! Hoe doe je die, op een bankje of zonder?

mooie training Kubus.

Die chin ups zoals jij hem doet ga ik ook eens proberen.
Masallah deed hem ook al op die manier.

Ik vind die rear raises wel hard! Hoe doe je die, op een bankje of zonder?

Zittend op een bankje. Voorover buigen en dan met gebogen armen. Voel hem op deze manier echt branden op achterkant schouders. Bevalt me een stuk beter dan met licht gewicht en met gestrekte armen. Kreeg van het weekend nog een compliment voor achterkant schouders, dus het gaat lekker:)

Dus zoiets als dit:
Ik probeer hem ook vaak boven nog even vast te houden.

mooie training Kubus.

Die chin ups zoals jij hem doet ga ik ook eens proberen.
Masallah deed hem ook al op die manier.

Is echt heerlijk zo een hele reeks achter elkaar. Denk echt dat dit een van de beste oefeningen voor de rug is. Het is ook leuk om te merken dat het steeds makkelijker gaat.

die chinz zijn gruwelijk.. net als de rest van je training.. Kubus is oke ole oleee :D

idd sterk man die chin up's!

sterke chin sessie man!

Mooie training kubus, lekker hoog in de reps zal je een goeie pomp geven.

Thnq guys!:bow2::bow2::bow2:

Dinsdag:

Benen: +Kuiten:

-Squat
1*10* 60kg
1*8* 80kg
2*8* 85kg
1*8* 90kg
1*6* 90kg

-Lever lying leg curl
1*10* 37,5kg
1*8* 42,5kg
1*7* 45KG
1*6* 42,5kg

-Leg Press
1*10*130kg
1*8* 160kg
1*8* 190kg
1*8* 210kg

-Smith Standing Leg Calf Raise (agressief omhoog, rustig terug, met hold)
1*25* 60kg
1*25* 80kg
1*20* 80kg
1*18* 80kg

-Lever Leg Extension
1*8* 40kg
1*8* 42,5kg
1*7* 45kg

-Lever Seated Calf Raise (agressief omhoog, rustig terug, met hold)
1*25* 45kg
1*16* 50kg
1*20* 45kg

Opmerkingen:
Advies van Loo opgevolgt, squat van 60 naar 80 gegaan. Ging opzich wel, alleen was ik sowiezo wat futloos vandaag. Zal volgende week wel weer proberen.
Had ook nog wat spierpijn in de rug van gister, had hier toch wel wat hinder van onder squaten. Volgende week maandag hyperextensions/onderrug er maar helemaal uithalen. Op de maandag komt voorkant schouders er dan ook bij, of ik pak de biceps extra aan.

lekker complete training :) ga zo door kubusjuh :thumb:

lekkere training hoor, en wat een reps! ZWEETUUUH!!

Vorige week is mijn computer gecrashd....
De komende tijd kan ik dus niet goed posten. Ik zal af en toe wel een update geven via mijn mobiel. Alleen werkt dit niet zo goed/snel.
Andere logs lezen zal er wel helemaal bij inschiten, sorry daarvoor :)

vorige week weer op dumbbelldrukken overgegaan. Ging erg lekker moet ik zeggen. incline zonder spotter 8*28kg en 6*28kg. Voelde hem weer goed branden :D
Bovenkant borst word de kommende tijd goed aangepakt.
incline db drukken
incline in de smith
flat db flye
en als laatste los bankdrukken.

Hoop dat ik weer snel een computer tot mijn beschikking heb, cya!

goed dat je het zegt, ik ga nu meteen een back up op usb maken van mijn studiewerk voordat het mij gebeurt!

thanks.

Terug
Naar boven