XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch nog de schouders meegepakt.
Voel me wel zwaar klote de laatste paar dagen.
Nekpres 8x50/Front press 6x50 Front raise 2x12,5:12x/16x
Backshrugs 6x90 Frontshrugs 8x90 1 hand gestr.lat.side raise 2x8x12,5
Highpull 2x5x50 Powersnatch 1x50/2x50 2 hand gestr.side raise 2x10x5
Bent over side raise 2x12,5:2x8

Wide front chin (negatief op/normaal neer) 3x5
Twist 100x knee raise 40x Crunch 40x

Vrees toch wel voor mijn darmen, want het gaat echt niet goed. Een blokkade hoop ik...

Zal als het niet beter wordt toch wel een operatie nodig hebben of erger.

Deze week zal ik gaan proberen om de hele binnenkant wat te reinigen en heel rustig wat traininkjes afwerken met de nadruk op conditie en circuittraining en dan aan het einde van de week te kijken of er verbetering in zit en anders zal het helaas toch naar de dokter/ziekenhuis gaan om te kijken wat dit precies is.
Zal deze kleine trainingen wel posten.;):D

Er zijn een aantal mensen van de atletiekclub en ook een paar anderen die zelf wedstrijden zouden willen doen, maar die durven het niet omdat ze te denken dat ze licht of te klein zijn en door in dit log te beschrijven wat je er ongeveer voor moet doen hoop ik dat hun angst wat minder wordt en dat ze komende jaren mee gaan strijden voor div.STM wedstrijden.
Ik weeg zelf niet zwaar en hoop dat dit een beetje inspireert.:D
Er zijn nu idd genoeg cleane sterke mannen, maar helaas doen maar zo´n 80/100 mensen maar mee aan wedstrijden en hoe meer mensen mee gaan doen hoe groter de sport in de breedte wordt.;)

en wat heeft dat met "clean" zijn te maken?

ooh de darmen kan flink lastig zijn veel sterkte en hopelijk betering!

en wat heeft dat met "clean" zijn te maken?

Mijn collega's denken dat je AS moet gebruiken om deze sport te kunnen doen en ik wou laten zien dat je niet 350kg hoeft te kunnen DL om STM te kunnen doen.
Alvast 7,5 min crosstrainer gedaan.

Het niveau van mijn trainingen is heel laag op dit moment; heb een vraagje:
zouden jullie doortrainen terwijl je buik geirriteerd aan voelt bij iedere rep of zouden jullie afwachten tot het wat beter aanvoelt???
BP medium grip knieen in de lucht 2x8x50/2x8x55
Hanging knee raise 4x8
Toen gestopt, omdat het me een matig gevoel gaf en trainen doe ik echt om me lekker te voelen.

Hoop dat het wat beter zal gaan deze week.:D;)

Het niveau van mijn trainingen is heel laag op dit moment; heb een vraagje:
zouden jullie doortrainen terwijl je buik geirriteerd aan voelt bij iedere rep of zouden jullie afwachten tot het wat beter aanvoelt???
BP medium grip knieen in de lucht 2x8x50/2x8x55
Hanging knee raise 4x8
Toen gestopt, omdat het me een matig gevoel gaf en trainen doe ik echt om me lekker te voelen.

Hoop dat het wat beter zal gaan deze week.:D;)

Ga proberen deze week 3000 kcal p.d te halen uit vloeibare dingetjes, want vast voedsel lukt niet en dan veel sauna pakken en zo'n 5 liter water per dag weg te werken.

Vandaag de 1e dag sinds ik denk 1,5 jaar dat ik me iets beter voel. Ik heb veel adviezen gekregen van diverse mensen. Ook op mijn werk zijn ze bezorgd en hebben mijn rooster voor deze en de volgende week flink naar beneden aangepast, zodat ik me goed kan herstellen.:D
Heb daarom ook besloten om het seizoen wel af te maken en het optreden in Naarden toch te doen. Kan een contract voor diverse optredens in cafes inzitten. Rene Froger zit in de jury.

15 min op de crosstrainer en 5 min hometrainer. Ga zo kijken of er nog wat gewichttraining in zit voor vandaag.

Heb nog 3 wedstrijden te gaan. Allen bos/crossloopjes van 2-3,3 en 4,4km, dus dat stelt niet zoveel meer voor.;)

Toch nog wat gedaan en de gewichten vielen me niet eens tegen.;)
BOR 4x90/2x110 Nekpress 6x55/4x75 Medium grip chin 9x
Nog een half uurtje gewandeld...nu nog uurtje rusten en dan lekker werken.:D

Begin me gelukkig weer wat beter te voelen. Zal ook eens beschrijven wat ik nu allemaal weg zit te eten.
500ml karnemelk met pruimen en kiwi's.
50ml lactulose en 20ml wonderolie. 3 bananen, 2 borden witte bonen met puree en zalm. 3 drankjes met vitaminen. 3-4 shakes van zo'n 300kcal per stuk. 4 liter water gemixet met nitrobolon.
Het is echt neus dicht en naar binnen werken. Zo gezond heb ik nog nooit gegeten en...:toilet:
Training van vandaag.
Dumble flye warm-up 2x12,5:2x12 2x17,5:15x (makkelijk) 2x22,5:10x
Log bench press (Nieuw) 3x40/6x40/12x40 Dumble BD 2x22,5:10x

Heb veel vrij vandaag, dus het wordt wel wat meer.:D

Vanochtend 6.00 nog korte stukken hardgelopen. Denk over 800m dat het tempo tegen de 17-18km/u is.

Gaat niet verkeerd.:D

aardige 800 meter zonder dat je optimaal bent!

Maarre die shakes die je neemt, moet je daar niet op letten (whey shakes?)? Ik heb zelf ook een prikkelbare darm en zodra ik aan de shakes ga gaat het rommelen.. (doe het evengoed wel, maar als het te erg wordt stop ik altijd even). Bananen, knackebrod en peperkoek werken goed bij mij tegen darmklachten trouwens.

Succes ermee!

aardige 800 meter zonder dat je optimaal bent!

Maarre die shakes die je neemt, moet je daar niet op letten (whey shakes?)? Ik heb zelf ook een prikkelbare darm en zodra ik aan de shakes ga gaat het rommelen.. (doe het evengoed wel, maar als het te erg wordt stop ik altijd even). Bananen, knackebrod en peperkoek werken goed bij mij tegen darmklachten trouwens.

Succes ermee!

Ja, misschien heb je daar wel gelijk in; het zou best de shakes kunnen zijn.
Ga er eens mee stoppen en kijken wat dat oplevert. Thanx.
Over 2 uurtjes mag ik je weer Karma geven.;):D

wc-papier is niet zo goedkoop meer hoor;)

Ondanks een lekker PR moest ik toch de training voortijdig afbreken wegens eerder genoemde problemen; kreeg last van benauwdheid en duizeligheid. Een normaal mens zou deze week geen gewichten aanraken, maar we blijven sporters die niet graag opgeven.:D
1 hand gestrekte lateral side raise LH 2x22,5 RH 4x22,5 PR
Front raise 2x22,5 8x Front shrugs 8x100 Dumbbell press 2x22,5 6x
close grip upright row 6x50

Toch tevreden over de dingetjes die ik gedaan heb.
Ga nu buiten nog een half uurtje hardlopen om weer wat beweging van binnen te krijgen.;)

Nog een 126 puntjes te gaan; kan ik eindelijk meer punten weggeven als die 10 per dag die ik nu weg mag geven.

Dank je, MarcJ. Nog 123 te gaan.;)
Vandaag nog even gelopen; ging op een gegeven moment fietsers voorbij die zoiets zeiden van...je hebt me ingehaald:D
Topsnelheid momenteel rond de 32-33km/u.
Voor de clubrecords zal dat nog naar 35km/u moeten, maar ik kom er wel.

Vandaag noten toegevoegd aan mijn vreselijk dieet, maar ja gezondheid voor alles. Recept van de dag: cashewnoten 100 gram met 1 kiwi en 400ml karnemelk.:eek:

Ranziger als deze week heb ik in mijn leven nog niet gegeten.
Hebben jullie nog tips om de darmpjes wat sneller schoon te maken, zodat ik weer normaal kan trainen???:D
Bedankt alvast.

Volle trainingen zijn het niet, maar ook kleine stukjes helpen.
Log lift vanaf de borst 12x40
1 hand roeien 10x50/12x70 (zal ongetwijfeld een PR zijn) zo veel reps heb ik nog nooit gedaan met 70kg.:D

netjes kerel :) :thumbs:
en succes met je vreselijk dieet :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven