AndroidHealthClinic

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor het eerst opgestaan met een hongergevoel: lekker uit bed 2 broodjes met roomboter en 2 eieren. HMM:meal:
Kuiten getraind zittend kuitheffen 4x20x50 1 been:2bx3x15x22,5
Crunch 4x15 Kneeraise 4x15 Hanging leg raise met even in de Yuri van Gelder positie (zie foto Robke's log) vasthouden 5x (zwaar)
Hanging knee raise 6x

Doelen voor 2008
Gezonder worden
Winnen Klimduinrun
Podiumplek HG C-klas
Podiumplek 1 van de STM onderdelen
Paar clubrecords verbeteren
Taille 70cm
87+kg wegen

Heb gelukkig weer wat doelen, omdat het gewoon weer wat beter gaat.
Ben blij om weer normaal te kunnen eten.:D;)

Vanavond een lekkere rustige avond voor de boeg en vanaf morgen ga ik na helaas een gedwongen rustig aan periode weer ouderwets knallen.
Ben bezig met een nieuw schema, wat v.a. morgen gaat beginnen.
Wordt weer fun.;):D

Mijn collega's denken dat je AS moet gebruiken om deze sport te kunnen doen en ik wou laten zien dat je niet 350kg hoeft te kunnen DL om STM te kunnen doen.
Alvast 7,5 min crosstrainer gedaan.

Wel je collega's zijn niet goed bij hun hoofd.

edit

Idd. ;)
Morgen 5 onderdelen STM en de beentjes strak aanpakken.
Denk aan 5x5 SQ en 5x5 stiff DL met tussendoor leg.ext,leg curls en wat lunges en Rocky been werk.
Als het weer een beetje meezit ga ik nog proberen de HG en sprinttraining weer op te pakken.:D

Vandaag de 1e voorzichtige stapjes gezet richting de STM-wedstrijden.
Crucifix met 2 dumbbells van 10kg:35 sec
Biervat stoten 6x40/2x60 Log lift (va de grond)6x40/3x60
Schijf vanaf de knieen in 1x boven hoofd 8x20
Stang in nek loop (Yoke) 120kg 30m

Benen: leg ext.met dumbbell 3x12x12 Leg curl dumbbell 3x10x12
Stiff DL 6x50/8x100 Lunge 3x16x22

Goed gevoel, want er kunnen veel meer kg's bij. :D;)

Vandaag de 1e voorzichtige stapjes gezet richting de STM-wedstrijden.
Crucifix met 2 dumbbells van 10kg:35 sec
Biervat stoten 6x40/2x60 Log lift (va de grond)6x40/3x60
Schijf vanaf de knieen in 1x boven hoofd 8x20
Stang in nek loop (Yoke) 120kg 30m

Benen: leg ext.met dumbbell 3x12x12 Leg curl dumbbell 3x10x12
Stiff DL 6x50/8x100 Lunge 3x16x22

Goed gevoel, want er kunnen veel meer kg's bij. :D;)

De training van vandaag afgerond met een buikmedley en een loopje van 2,3km
Twist 100x/Hanging knee raise 10x/crunch 20x/knee raise 20x

Daarmee is het voor vandaag op: geen energie meer.:D;)

Deze week staat vooral in het teken van de voorbereiding van de 3 crossloopjes om het seizoen af te ronden; veel rennen met die rare platvoeten van me; kan misschien de schoenen van Herkuul lenen
(Bassie;))
Ga zo de deur uit en kijken hoe ver ik kom.
Het seizoen was wel wat te lang 12 jan-22 dec, dus dat verander ik ff voor het volgend seizoen.:D

waar train je sm onderdelen?

Nou,nou,nou, met moeite 2,5km. Zal ook wel wat met vorige week te maken hebben: 4-daagse walgdieet:eek:
Deze week 2 dagen dieet en hopelijk 5 dagen goed/normaal eten.:D;)

Even een up-date betreffende het wonderdieet; voor mijn gevoel is 70% uit de darmen, want er zit wat verlichting in. Probeer daarom zoveel mogelijk positieve posts naar anderen te sturen, omdat normaal trainen er niet in zit. Nog 94 puntjes te gaan en dan kan ik eindelijk 20 punten per dag weggeven (Karma) ipv 10, maar zie dat iedereen goed bezig is in de logboeken die ik gelezen heb.:D

Laatst bewerkt:
I'll be back

Met name door echte inspiratiebronnen als Nicolas, The Italian Stallion, Robke,Herkuul, Marijn, Enzonn en alle andere logboeken besloten om niet zielig op bed te gaan liggen, (wat eigenlijk zou moeten;)) maar om een combi te zoeken van waar de grenzen liggen en dat viel me zeker niet tegen.

Deadlift

5x100
5x100
6x105
6x115
7x135
3x155 (toen was de energie even op)

Knee raise

2x15

Gestrekte lat side raise

10x10

Naar de supermarkt (1,5km) hardgelopen en met de boodschappentas gevuld (8kg ongeveer) terug snelgewandeld.

Best wel tevreden met de kg's die getild. Totale volume is natuurlijk matig, maar na zo'n 3kg troep eruit ben ik er best tevreden mee.:D;) (=zeker mijn handelsmerk geworden;))

Met name door echte inspiratiebronnen als Nicolas, The Italian Stallion, Robke,Herkuul, Marijn, Enzonn en alle andere logboeken besloten om niet zielig op bed te gaan liggen, (wat eigenlijk zou moeten;)) maar om een combi te zoeken van waar de grenzen liggen en dat viel me zeker niet tegen.

Deadlift

5x100
5x100
6x105
6x115
7x135
3x155 (toen was de energie even op)

Knee raise

2x15

Gestrekte lat side raise

10x10

Naar de supermarkt (1,5km) hardgelopen en met de boodschappentas gevuld (8kg ongeveer) terug snelgewandeld.

Best wel tevreden met de kg's die getild. Totale volume is natuurlijk matig, maar na zo'n 3kg troep eruit ben ik er best tevreden mee.:D;) (=zeker mijn handelsmerk geworden;))

Nog even afgerond met nekpress
5x50
5x55
4x75

Alles bij elkaar niet verkeerd gezien het feit dat er toch inmiddels 2,5kg rommel uit is gekomen.:eek:;):D

damn 5,5kg (3+2,5)op 1 dag is best veel, volgens mij is je karma powerrrrrrrr 2

is dat trouwens niet vies om op je weegschaal te poepen, of heb je een andere geavancheerde manier om poep te wegen?

sterkte

Wat dacht je van jezelf wegen voor en na het wc-bezoek? :p

Wat dacht je van jezelf wegen voor en na het wc-bezoek? :p

Ik zal even toch reageren: als je ontlasting niet uit je lichaam kan komen ontstaan er blokkades, ontstekingen en op den duur bloedingen waar je simpelweg aan doodgaat. Aangezien ik al een aantal bloedingen in de darmen heb gehad is het voor mij geen lolletje meer. Duurt dit nog iets langer dan zal ik 3 maanden naar het ziekenhuis moeten met allerlei slangetjes in mijn buik, keel,mond en ook in de anus.

Voor 2009 zijn er 2 opties: volledig herstel of een ziekenhuisopname met alle gevolgen vandien. Ik lees daarom liever: het ga je goed, veel succes met je herstel o.i.d., maar dit soort posts niet svp.

Ik probeer er lollig mee om te gaan, maar geloof me; het zit al 3 jaar muurvast en na 5 jaar ga je gewoon dood.

Dus please wees een beetje voorzichtig met wat je post, want ik wil graag STM/HG weer gaan doen, maar dan wel met een lichaam wat werkt.:D;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven