XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
the drama continues :roflol:

thx for the pm,gaat niet om je kwaal!gaat erom hoe slim het is om op een forum als dit je medische geschiedenis/vooruitzichten neer te zetten!denk niet dat je heel veel zinnige reacties zult krijgen,en onzin posts raken je wel een beetje geloof ik?
dus vandaar!

Het was een reply op strongman die vroeg hoe je je poep weegt hoor ;) Het was niet de bedoeling om te lachen met je situatie.

• Topic Starter Topic Starter
Het was een reply op strongman die vroeg hoe je je poep weegt hoor ;) Het was niet de bedoeling om te lachen met je situatie.

Snap ik; het is gewoon een vervelende pijnlijke ziekte en je zult mij nooit zien spotten met andermans ellende en Strong Man vindt dat leuk denk ik.
Was niet de 1e negatieve post naar mij toe.

strongman kan inderdaad wel es overkomen als een ongevoelige kl***zak,maar in werkelijkheid is het gewoon een hele grote lieve teddybeer!

strongman kan inderdaad wel es overkomen als een ongevoelige kl***zak,maar in werkelijkheid is het gewoon een hele grote lieve teddybeer!

Misschien wel; als ik herstelt ben neem ik gewoon sportieve revanche op hem door een paar punten van hem weg te halen bij de laadraces, want op conditie klop ik hem zeker.:D;)

ik maak toch geen grappen over je ziekte, ik zeg zelfs sterkte. ik maak alleen grapje over poep wegen (vond het best een goeie!).
Heb je ook allemaal lidtekens in je darmen? Dat heb me moeke wel, als je dat heel veel hebt kunnen je darmen daar niet meer samentrekken geloof ik.

nogmaals sterkte!

Misschien wel; als ik herstelt ben neem ik gewoon sportieve revanche op hem door een paar punten van hem weg te halen bij de laadraces, want op conditie klop ik hem zeker.:D;)

zie je jammer genoeg zo weinig de laatste tijd op sm wedstrijden;) maar iig succes!wie weet tot komend seizoen!

ik maak toch geen grappen over je ziekte, ik zeg zelfs sterkte. ik maak alleen grapje over poep wegen (vond het best een goeie!).
Heb je ook allemaal lidtekens in je darmen? Dat heb me moeke wel, als je dat heel veel hebt kunnen je darmen daar niet meer samentrekken geloof ik.

nogmaals sterkte!

Okee man, no hard feelings; laadraces en medleys daar zal ik me op gaan concentreren en punten pakken. Ik heb 4 blokkades en 2 bloedingen gehad. Het is gewoon voor mij een heel gevoelig onderwerp.
Zie je in 2009.:D

das nog maar de vraag want me lichaam haat me.

zie je jammer genoeg zo weinig de laatste tijd op sm wedstrijden;) maar iig succes!wie weet tot komend seizoen!

Eerst alles eruit en dan weer er voor gaan zoals in 2004 toen ik nog meedeed in de B-klasse. Ik ga er zeker weer voor. Nu snel naar mijn werk;
ik kan moeilijk zeggen dat ik te laat ben, omdat ik aan het schrijven ben op een forum;) En Strongman...ik had het misschien ook een beetje verkeerd begrepen. Zo...sorry voor mijn misschien wat overdreven reactie(s):D;)

Ik heb het je eerder gezegd, dit is een openbaar forum. Mensen zitten nu eenmaal niet te wachten op die 'poeppraat'. Hoe lullig dat ook voor je is........Deze reacties kun je verwachten en ze vallen nog mee mi....;)

Heb je de agenda nog gehad via mijn HGF-mail ?

Ik heb het je eerder gezegd, dit is een openbaar forum. Mensen zitten nu eenmaal niet te wachten op die 'poeppraat'. Hoe lullig dat ook voor je is........Deze reacties kun je verwachten en ze vallen nog mee mi....;)

Heb je de agenda nog gehad via mijn HGF-mail ?

Ja,ik zie sowieso Almere wel zitten en de rest moet ik nog bekijken ivm wat andere wedstrijden.
Ik had idd liever door mijn rug gegaan, mijn beide benen op 10 plaatsen gebroken of 8 slijmbeursontstekingen gehad, want dat geneest een stuk sneller.:D:D:D:D:D;)

Genoeg bullshit:D nu; het wordt tijd om weer serieus aan de slag te gaan.
Vandaag ging redelijk (zie vorige pagina) en morgen is het HG-dag. 6.00 opstaan en om 7.00 met lopen beginnen en dan spullen inpakken en minimaal 50 worpen doen, 10 sprints en wat kogel/discuswerk.

Ik zal morgen even schrijven hoe dat verlopen is.:D;)

Het eerste deel voor vandaag is goed verlopen: 3,5km in ongeveer 19.30 min. Het D1 en D2 tempo zijn zeker 10% sneller als voorheen, wat wel het duurvermogen wat aangetast heeft, maar de snelheid is echt goed te noemen.
Zondag nog een wedstrijdje: crossloop van 1km. Kijken of dat onder de 5 min. kan. Wordt lastig, want is voor de 1e x.;):D

Even nog het seizoen op een rijtje zetten: het doel was om 15 wedstrijden te doen dit jaar. Ik zit momenteel op 13. Zondag de 14e en dan nog 2 te gaan. Kom in totaal op 16 uit met natuurlijk als hoogtepunten de 8e plek op het NK Klimduinrun en het uitlopen van de 1/2e marathon.
Alles bij elkaar genomen toch wel een heel tevreden gevoel en mocht er niets mis gaan: doelen bereikt.:D;)

Ga nu de spullen inpakken en kijken wat 2 maanden geen HG training heeft gedaan. Zoek met het steenstoten iig de 8,25m op of hoger???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven