iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was een reply op strongman die vroeg hoe je je poep weegt hoorHet was niet de bedoeling om te lachen met je situatie.
strongman kan inderdaad wel es overkomen als een ongevoelige kl***zak,maar in werkelijkheid is het gewoon een hele grote lieve teddybeer!

Misschien wel; als ik herstelt ben neem ik gewoon sportieve revanche op hem door een paar punten van hem weg te halen bij de laadraces, want op conditie klop ik hem zeker.![]()
maar iig succes!wie weet tot komend seizoen!ik maak toch geen grappen over je ziekte, ik zeg zelfs sterkte. ik maak alleen grapje over poep wegen (vond het best een goeie!).
Heb je ook allemaal lidtekens in je darmen? Dat heb me moeke wel, als je dat heel veel hebt kunnen je darmen daar niet meer samentrekken geloof ik.
nogmaals sterkte!

zie je jammer genoeg zo weinig de laatste tijd op sm wedstrijdenmaar iig succes!wie weet tot komend seizoen!
En Strongman...ik had het misschien ook een beetje verkeerd begrepen. Zo...sorry voor mijn misschien wat overdreven reactie(s)

Ik heb het je eerder gezegd, dit is een openbaar forum. Mensen zitten nu eenmaal niet te wachten op die 'poeppraat'. Hoe lullig dat ook voor je is........Deze reacties kun je verwachten en ze vallen nog mee mi....
Heb je de agenda nog gehad via mijn HGF-mail ?

nu; het wordt tijd om weer serieus aan de slag te gaan.