Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even nog het seizoen op een rijtje zetten: het doel was om 15 wedstrijden te doen dit jaar. Ik zit momenteel op 13. Zondag de 14e en dan nog 2 te gaan. Kom in totaal op 16 uit met natuurlijk als hoogtepunten de 8e plek op het NK Klimduinrun en het uitlopen van de 1/2e marathon.
Alles bij elkaar genomen toch wel een heel tevreden gevoel en mocht er niets mis gaan: doelen bereikt.:D;)

Ga nu de spullen inpakken en kijken wat 2 maanden geen HG training heeft gedaan. Zoek met het steenstoten iig de 8,25m op of hoger???

BTW begrijp inmiddels de frustratie van Strong Man wat beter, want zag dat hij zijn naam heeft veranderd in Dutch body blessure en ja in onze sport zijn blessures heel vervelend. Wens je alle succes met herstellen en hoop dat je volgend seizoen mee kan draaien.:wl::D;)

snap hem al....

Dat regeltje er onder wel... er stond Freaky Bodybuilder, maaru , zie je mij staan in een string, ingesmeerd met olie ? :D

BTW begrijp inmiddels de frustratie van Strong Man wat beter, want zag dat hij zijn naam heeft veranderd in Dutch body blessure en ja in onze sport zijn blessures heel vervelend. Wens je alle succes met herstellen en hoop dat je volgend seizoen mee kan draaien.:wl::D;)

ik maak overal grapjes over, en snap nog steeds niet goed waar je je aangevallen over voelt. ik spot niet met je ziekte want dat vind ik niet tof voor je. ik maak alleen een grapje over poep op een weegschaal....

ik maak overal grapjes over, en snap nog steeds niet goed waar je je aangevallen over voelt. ik spot niet met je ziekte want dat vind ik niet tof voor je. ik maak alleen een grapje over poep op een weegschaal....

Ik moet je gewoon wat beter leren kennen denk ik.;) Ik heb zelf nog geen andere posts van je gelezen dus wist ik niet dat je overal grapjes van maakt. We zien elkaar volgend seizoen zeker.:D
Ik had zelf een off-day en dan reageer ik altijd een beetje anders. Vandaag een stuk betere dag en dan schijnt de zon zelfs als het regent voor me.

Dat regeltje er onder wel... er stond Freaky Bodybuilder, maaru , zie je mij staan in een string, ingesmeerd met olie ? :D

:roflol:

De Highland Games training op het strand; eindelijk geen badgasten die in de weg lagen.:D
De eerste 5 worpen waren echt prut, maar daarna ging het redelijk.

Steen 8,45m en WFD 13,50m. Niet verkeerd als opbouw. Degenen die me wel eens bij Wout hebben zien gooien weten dat 50 worpen ongeveer een 15-tal minuten in beslag neemt. Het strandje is goed omgeploegd.:D;)

vooroordeel: NEE

Degenen die me wel eens bij Wout hebben zien gooien weten dat 50 worpen ongeveer een 15-tal minuten in beslag neemt. Het strandje is goed omgeploegd.:D;)

dat zal dan 4 jaar geleden moeten zijn geweest... en 50 in een kwartier is belachelijk veel. Je kan beter wat meer aandacht aan de techniek besteden dan aan het volume.
Kwaliteit vóór kwantiteit. Ik gooi zelf, denk ik, 20 worpen in een half uur....

dat zal dan 4 jaar geleden moeten zijn geweest... en 50 in een kwartier is belachelijk veel. Je kan beter wat meer aandacht aan de techniek besteden dan aan het volume.
Kwaliteit vóór kwantiteit. Ik gooi zelf, denk ik, 20 worpen in een half uur....

Techniek...welke techniek???:D Wout noemde het altijd bommetjes die ik gooide. Het is vooral op kracht. Mocht ik ooit techniek krijgen dan word ik misschien nog eens echt gevaarlijk.;)
Ga morgen wel naar de atletiekclub om de techniek te oefenen.Ze hadden trouwens de vuilnisbakken weggehaald; zeker bang dat ik ze weer zou pletten.;)

Running-singing

Er zijn nog 3 wedstrijdjes te gaan en nog een optreden met Rene Froger in de jury; daarom dacht ik zal eens kijken of dat te combineren valt en ja hoor een PR op de 5km crosstrainer. Tijdens het zingen van Shangri-La ging ik opeens zo hard dat een tijd onder de 26 min erin zou zitten:25.43 min., terwijl ik nooit onder de 28min. had gezeten.:D
Nu kijken of ik Jeroen v/d Boom er nog uit kan zingen om zijn plek in te nemen;)
Zondag 1km crossloop: gezien de weersomstandigheden zal dat meer glijden,schaatsen en vallen worden als lopen.:eek:
Ga morgen buiten even crosslopen om een beetje voorbereid te zijn, want ook dit wordt de 1e x voor me.:D;)

Voor mijn werk gaat beginnen nog even snel de club van 100 gedaan:
Zittend kuithef 100x40
Twist 100x
Kneeraise 100x
Wristcurl 100x2,5

Voorbereiding voor volgende week, want dan ga ik starten met 5x5 en de wedstrijdvoorbereiding voor 2009; wordt een leuk seizoen (misschien mijn laatste, maar dat zeg ik al 3 jaar;))
lekker traininkje:D;)

Er zijn nog 3 wedstrijdjes te gaan en nog een optreden met Rene Froger in de jury; daarom dacht ik zal eens kijken of dat te combineren valt en ja hoor een PR op de 5km crosstrainer. Tijdens het zingen van Shangri-La ging ik opeens zo hard dat een tijd onder de 26 min erin zou zitten:25.43 min., terwijl ik nooit onder de 28min. had gezeten.:D
Nu kijken of ik Jeroen v/d Boom er nog uit kan zingen om zijn plek in te nemen;)
Zondag 1km crossloop: gezien de weersomstandigheden zal dat meer glijden,schaatsen en vallen worden als lopen.:eek:
Ga morgen buiten even crosslopen om een beetje voorbereid te zijn, want ook dit wordt de 1e x voor me.:D;)

is toch van gerard joling?

enorm veel succes man, zet je het op youtube?

succes volgende week met de zware gewichten.

enorm veel succes man, zet je het op youtube?

succes volgende week met de zware gewichten.

Thanx, misschien is dat wel een ideetje: de nummers zullen waarschijnlijk worden:Shangri La,Ik houd er zo van-Gerard Joling en Sing our own song-UB 40 (8 min. lang;))
Misschien volgend een keer zingen na een STM-wedstrijd.:D

Thanx, misschien is dat wel een ideetje: de nummers zullen waarschijnlijk worden:Shangri La,Ik houd er zo van-Gerard Joling en Sing our own song-UB 40 (8 min. lang;))
Misschien volgend een keer zingen na een STM-wedstrijd.:D

Strong Man: zijn we beiden geen fan dezelfde voetbalclub: FC Groningen.
Geen ploeg vindt het leuk om in de Groene Hel te spelen.:D
Ik ben zelf fan sinds mijn 13e.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven