Fitness Seller

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik woon hier tegenover de plek waar eerst het oude stadion was. en ik hou niet van voetbal, heb dit jaar voor het eerst een wedstrijd uitgekeken :P

• Topic Starter Topic Starter
ik woon hier tegenover de plek waar eerst het oude stadion was. en ik hou niet van voetbal, heb dit jaar voor het eerst een wedstrijd uitgekeken :P

:DGrappig. Vandaag alvast wat voorwerk gedaan.
1 hand Deadlift LH 2x75 RH 2x75 Powercleans 2x75
1 hand snatch met 5cm dikke dumbbell LH 2x33 RH 2x33.

Wat ik me afvroeg: zijn er mensen geinteresseerd in een NK Gripwedstrijd.
De laatste keer dat ik meedeed aan een wedstrijd was het EK grip. Werd daar 7e, maar heb het gevoel dat er een aantal jongens veel en veel sterker in zijn. Doe dan zelf niet mee, want organiseren en meedoen schijnt nogal veel te vergen van jezelf. Ik heb de mogelijkheden om zoiets te organiseren, misschien in combi met HG/STM.
Vindt het een beetje stom om mezelf Nederlands Kampioen Grip te noemen, omdat ik 2 wedstrijdjes in Duitsland heb gedraaid.;)

Ik heb zelf een V-bar,Grippers tot RB260, pinchblok, Rolling Thunder, Leverage bar en een 5cm wristroller.

Just let me know...:D;)

....maar heb het gevoel dat er een aantal jongens veel en veel sterker in zijn.... mezelf Nederlands Kampioen Grip te noemen, omdat ik 2 wedstrijdjes in Duitsland heb gedraaid.;)

die zijn er zeer zeker...
ook hier op het forum

Dit is zo ongeveer de Nederlandse Griprecord lijst van de Nederlanders in wedstrijdverband.
Schrik niet, want het stelt echt geen drol voor.

Grippers
1.Theo Burggaaff RB 330
2.Marco Bouma RB 210

Rolling Thunder (L+R)
1.Theo Burggraaf 186
2.Marco Bouma 131

Appolon's Axle
1.Theo Burggraaf 160
2.Marco Bouma 140

1 hand Deadlift L+R
1.Marco Bouma 195

Pinch
1.Theo Burggraaf 83
2.Marco Bouma 66

2"V-bar L+R
1.Marco Bouma 207

1"V-bar
1.Theo Burggraaff 362 WR
2.Marco Bouma 221

De rest zal ik eens navragen, maar de lijst met Nederlanders met zo'n Strong Man historie zou veel groter moeten zijn.:D;)

Morgen de km crossloop; gezien de weersomstandigheden heb ik er enorm veel zin in:eek:. Ga het proberen, maar het zal gezien de gladheid best een probleem kunnen worden om onder de 5 min. te komen, wat met droog weer geen enkel probleem zou moeten zijn.:D;)

bijna 200kg gedeadlift met 1 hand? wanneer was dat? en zonder straps?

bijna 200kg gedeadlift met 1 hand? wanneer was dat? en zonder straps?

Was met Links 95 en Rechts 100: totaal 195 Wereldrecord = 270kg van Odd Haugen als ik me niet vergis. Ook bij elkaar opgeteld.

Heb wel 190kg met rechts gelift met de ronde stang: (vergelijkbaar met een timber) dat was in juni 2006.:D Zonder straps ook btw.

Ben vanochtend opgestaan met het idee van: het is maar 1 km, maar als je naar buiten kijkt...dan is zelfs een km lang;)
10.30 uur is de start.

Wat een heerlijke #@grvrdK^^# atletiekvereniging waar ik lid van was.
Kom ik aan na een heerlijke sneeuwrit in de auto gaan ze me vertellen dat het minimum 6km is. 1 km is voor de jeugd???
Zetten ze dat gewoon niet op de website. Teleurgesteld naar huis gegaan en direct opgezegd.
Kan toch door mijn werk nooit 's avonds trainen en met de trainer boterde het ook niet echt.
Alle kleine autootjes waren aan het glijden, maar mijn Ford Slurpio van 5x2m had daar gelukkig geen last van.;):D
Ga lekker morgen met de 5x5 beginnen.

Wegens hele vervelende prive-omstandigheden heb ik geen motivatie om deze week mijn trainingslog bij te houden, omdat ik alle aandacht hieraan wil/moet besteden.

oke , sterkte dan maar en we gaan weer lezen als je gaat posten......

Gelukkig was het vals alarm; Bij Dumba vond ik vanochtend een enorme plas bloed in haar slaapmandje. Ik ben mezelf echt kapot geschrokken, omdat ze echt veel voor me betekent. Ze is ook best bij veel wedstrijden van me aanwezig geweest. (vorig jaar nog bij de weiland games:D) Het is gelukkig weer wat beter met haar en dan ga ik er natuurlijk weer voor.
Ik dacht echt vanochtend...dit overleeft ze nooit, maar gelukkig:D

Na gisteren echt flink geschrokken te zijn en vanochtend zag ik dat het met Dumba een stuk beter ging besloten om weer aan het trainen te gaan.
Ik ben met huisdieren een echte softie; als er iets mis is ben ik helemaal kapot, terwijl ik juist voor het overige een die-hard ben.
Ik zal nooit au zeggen wat me ook overkomt: een auto die over mijn voeten heen rijdt, een caber die keihard op mijn onderarm valt, een gat in mijn hand tijdens gewichtheffen, toen ik het gewicht niet kon houden etc.,
maar als 1 van mijn flapoortjes iets overkomt ben ik helemaal out.:D;)

Vandaag eindelijk weer eens redelijk getraind.

1 hand roeien

5x37,5
5x47,5
5x50
5x50
5x70

Bent over row

5x50
5x50
5x60
5x80
5x80

Wide front chin

5x
5x
5x
+2kg 5x
+8kg 5x

Twist 2x30/2x50

Crunch 2x15

Kneeraise 20x +2kg 15x

Het 5x5 systeem bevalt me wel.:D;)

1 hand roeien , met db's neem ik aan - wat een gewicht man

zeer goeie bor dumba!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven